וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהדי בית"ר ירושלים ירגישו שהגיעו לבינת ג'בל"

1.5.2013 / 20:34

אוהדי סכנין הגיעו לעודד את השחקנים לקראת מפגש התחתית, והבטיחו: "אם יקללו, לא נשתוק". גנאים סובל ממתיחה בירך

one

קשרה של בני סכנין חאמד גנאים סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. כך התברר מתוצאות צילום האולטרסאונד שעבר (היום). גנאים ערך אימון ריצה קל בלבד היום אך בסכנין מקווים שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. אם גנאים לא יוכל לפתוח בהרכב, אלכסנדר דוידוב עשוי לתפוס את מקומו ותורגל היום בהרכב. גם באסם גנאים סובל ממוגלה בכף הרגל ולא התאמן היום אך לגביו ההערכות הן שהוא יהיה כשיר למשחק.

המאמן מרקו בלבול עדיין לא החליט על הרכב. בהגנה תרגל לפרקים בלבול את מוחמד זבידאת ולפרקים את עלי עוסמאן בעמדת המגן הימני, כשעוסמאן צפוי להיות זה שיפתח בסופו של דבר.

חאמד גנאים שחקן בני סכנין לפני עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
עדיין בספק. חאמד גנאים/אדריאן הרבשטיין

אל האימון היום הגיעו כעשרים אוהדים שצפו באימון ועודדו את השחקנים בסיומו, האוהדים מתעסקים אמנם גם ברצון לנצח אך גם לא מעט ביריבה בית"ר ירושלים ובעיקר באוהדיה. ראשי ארגון האוהדים אולטראס סכנין שהגיעו לאימון היום אמרו לוואלה! ספורט: "נכין לבית"ר כזו אווירה שהאוהדים שלה ירגישו שהם הגיעו לבינת ג'בל. הם אומרים שבית"ר טהורה לעד, אז אנחנו אומרים להם ליגת העל טהורה לעד, בלי בית"ר. אם הם יקללו את הנביא מוחמד לא נשתוק ונעשה פה בלאגן".

אגב, במשטרה העבירו 6,000 כרטיסים חתומים לאנשי בני סכנין אבל ההערכה היא שאל המתחם יגיעו כעשרת אלפים צופים שינסו להיכנס למגרש. "מי שלא יהיה לו כרטיס יגיע לאזור של האצטדיון ויחכה בחוץ כדי לחגוג בסוף", אמרו ראשי ארגון אוהדים, "תהיה כאן תמיכה שמעולם לא הייתה לבני סכנין".

* מה צריך לקרות כדי שבני סכנין תרד: במקרה של תיקו הקבוצה תרד אם נתניה תנצח ועכו לא תפסיד. אם סכנין תפסיד היא תרד במידה ומכבי נתניה לא תפסיד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוונים להבליג על קללות מצד אוהדי בית"ר. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully