וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תציב 600 שוטרים ו-150 סדרנים במשחק בדוחא

30.4.2013 / 11:26

במחוז הצפוני החלו להיערך למשחק בין סכנין לבית"ר: רק 6,500 אוהדים יורשו להיכנס. ירו בלו: "אני מאמין בחברים שלי שינצחו"

one

ראשי המחוז הצפוני של משטרת ישראל קיימו הבוקר (שלישי) הערכת מצב בנוגע למשחק בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים, בסיומה הוחלט כי המשטרה תדרוש נוכחות של 600 שוטרים ועוד 150 סדרנים. כמו כן הוחלט שמפקד המחוז, ניצב רוני עטיה, יפקח בעצמו על כל הפעילות המשטרתית באירוע.

בנוסף לדרישות הכמותיות, החליטו במשטרה לחלק את מתחם האיצטדיון לשלוש גזרות, כשבכל גזרה יוצב כוח עליו יפקד קצין בכיר בדרגת ניצב משנה לפחות. כמו כן המשטרה תעלה לאוויר מטוס ובלון תצפית שיחוגו בשמיים בחיפוש אחרי מקרים של הפרות סדר חמורות. במשטרה יאשרו כניסה של 6,500 אוהדים בלבד על מנת ליצור אזור חיץ בין מחנות האוהדים, כשכל הכרטיסים יוחתמו מראש על ידי המשטרה ובכניסה ייבדק הקהל גם על ידי שוטרים וגם על ידי הסדרנים.

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כולם מקווים שהסדר יישמר. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

מפקד המחוז הצפוני ניצב רוני עטיה אמר בסיום הישיבה: "אני קורא לאוהדי הקבוצות לנהוג באיפוק ובסובלנות ולא להיגרר לפרובוקציות או אמירות לא אחראיות. כמו כן אני קורא לראשי הציבור והמנהיגות להימנע מהתבטאויות המלבות את היצרים והאווירה, ומבקש מהם להרגיע את הרוחות ולא להוביל להסלמה. לא נאפשר למי מהצדדים לנקוט באלימות או נסיון לאלימות מסוג כלשהו ונפעל בתקיפות ובנחישות כנגד כל נסיון כזה. לא נרשה לאיש להפר את הסדר הציבורי".

במשטרה עדיין לא שוחחו עם סכנין לגבי הדרישות שהציבו, ובשעות אחר הצהריים צפויה להיערך פגישה בין ראשי המשטרה לאנשי הקבוצה. היו"ר מוחמד אבו יונס אמר לוואלה! ספורט "אנחנו עוד לא יודעים מה הדרישות אבל לא נלך לבנק לקחת הלוואה בגלל דרישות המשטרה. נשב איתם ונראה מה הדרישות".

בנוסף, במשטרה כבר קיבלו החלטה עקרונית לפיה אוהדי בית"ר לא יוכלו להגיע באופן עצמאי למגרש ויצטרכו להגיע לפארק האוסטרלי ומשם יובלו בשאטלים בליווי משטרתי לאיצטדיון, על פי הנוסחה שיושמה במפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בדוחא.

במשטרה גם התייחסו אתמול בשיחות פנימיות לציטוטים של גורמי סכנין לפיהם הם מצפים שהמשטרה תשא בחלק מהעלויות ואמרו: "אין סיכוי שזה יקרה, כמו בכל משחק כדורגל הקבוצה המארחת שהיא סכנין במקרה הזה תצטרך לשאת בעלויות".

סנ"צ יורם אזולאי התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט להכנות: "מדובר במשחק מיוחד. זה אפילו לא משחק רגיל בין בית"ר לסכנין שגם ככה הוא טעון. שתי הקבוצות יכולות לרדת ליגה אחרי המשחק ואנחנו נתכונן בהתאם. היום נקיים הערכות מצב ונוציא את הדרישות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ירו בלו בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"זה ספורט ולא צריכות להיות בעיות. אני מאמין שהכל יעבור בשלום". ירו בלו/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בסכנין מחכים לתשובות של הבדיקה שעבר חמד גנאים שיגלו האם הוא השחקן יוכל לשחק, בסכנין מקווים מאוד שגנאים יוכל לשחק, במיוחד לאור היעדרותו של ירו בלו בשל צבירת כרטיסים צהובים. בלו עצמו אמר לחבריו שהוא שבור מהעובדה שלא יוכל לשחק במשחק הקובע, ואמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "חבל לי מאוד שאני לא אשחק אבל אני מאמין בחברים שלי שינצחו את המשחק. אני אהיה ביציע ואתמוך בהם". על היריבות בין הקבוצות והעובדה שבמשחק הקודם בסכנין הוא הורחק לתקופה ארוכה אחרי עימות עם הספסל, אמר בלו: "זה ספורט ולא צריכות להיות בעיות. אני מאמין שהכל יעבור בשלום".

* מה צריך לקרות כדי שבני סכנין תרד: במקרה של תיקו הקבוצה תרד אם נתניה תנצח ועכו לא תפסיד. אם סכנין תפסיד היא תרד במידה ומכבי נתניה לא תפסיד.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully