וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "המשטרה צריכה לשאת בחלק מעלויות השיטור"

29.4.2013 / 14:12

בקבוצה מפחדים ממכה כלכלית לקראת המשחק נגד בית"ר בשבת. גנאים יעבור אולטראסאונד לבדוק את חומרת פציעתו

one

קשרה של בני סכנין חמד גנאים יעבור היום (שני) צילום אולטראסאונד כדי לקבוע מהי חומרת הפציעה שלו. גנאים הוחלף במשחק הליגה נגד מ.ס אשדוד בשבת וקיים חשש שהוא סובל ממתיחה בשריר האחורי. בסכנין מקווים שמדובר במתיחה קלה בלבד ושגנאים לא יושבת ממחזור הנעילה נגד בית"ר ירושלים. בסכנין יכולים להיות מעודדים מכך שעלי עוסמאן, שהוחלף גם כן במשחק שלשום, צפוי להיות כשיר זאת לאחר שהתברר שהוא סובל מזעזוע מוח קל בלבד.

חאמד גנאים שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
יחמיץ את בית"ר? חאמד גנאים/ברני ארדוב

המאמן מרקו בלבול צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח מול אשדוד כשהשינוי היחידי ככל הניראה יהיה הכללתו של אחמד קאסום בחוד במקומו של ירו בלו שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. במועדון מאמינים שהמגרש יהיה מלא ומחכים בדריכות לדרישות המשטרה לגבי כמות האבטחה שתידרש. במשטרה הבהירו שרק היום הם יחלו לעסוק בנושא וזאת בשל העובדה שעיקר העיסוק בימים האחרונים היה בהילולה בהר מירון.

בסכנין מתכוונים לדרוש מהמשטרה לשאת בעלויות השיטור שצפויות להיות גבוהות במיוחד. "זה יכול להיות מכה כלכלית אנושה עבורנו", אמר גורם בסכנין, "אם המשטרה תחשוב שיש סכנה וצריך כוח שיטור גדול אז היא זו שצריכה לשאת לפחות בחלק מהעלויות".

*מה צריך לקרות כדי שבני סכנין תרד: במקרה של תיקו הקבוצה תרד אם נתניה תנצח ועכו לא תפסיד. אם סכנין תפסיד היא תרד במידה ומכבי נתניה לא תפסיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully