וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "אשדוד נתנו לנו לנצח ולא לקחנו"

28.4.2013 / 9:37

בסכנין מתכוננים לקרב מול בית"ר בעקבות המעידה: "יהיה משחק אש, במשטרה ידרשו כוחות מטרה כאילו פרצה מלחמה"

one

אכזבה קשה נרשמה אמש (שבת) בבני סכנין אחרי התיקו 1:1 מול מ.ס אשדוד שהוביל למצב בו הקבוצה חייבת לנצח את בית"ר ירושלים במחזור הנעילה כדי להישאר בליגת העל. "אשדוד פשוט נתנו לנו לנצח, ואנחנו לא לקחנו", אמר שחקן בקבוצה. "אם היינו מנצלים את ההזדמנויות שלנו היה טוב, אבל לא ידענו לעשות את זה וגרמנו לעצמנו להגיע למשחק האחרון עם לחץ אדיר על הכתפיים".

בקבוצה מצפים כעת מהשחקנים הוותיקים והמנוסים לתת את הטון במשחק האחרון. העובדה שהמשחק יהיה דווקא מול היריבה השנואה מירושלים תביא לפי ההערכות במועדון לדרישה של המשטרה לכוח אבטחה ושיטור חסר תקדים כדי למנוע מקרי אלימות והתפרעות של אוהדים משני הצדדים.

במשטרה לא שוחחו עד כה עם הקבוצה, אך צפויים לעשות זאת בהמשך היום או לכל המאוחר מחר. "אנחנו מקווים שהמשטרה תדע להיות הוגנת ולשאת בעלויות השיטור", אמר גורם בהנהלה. "אם במשחק הקודם היו 400 שוטרים ועוד מאות אנשי אבטחה, עכשיו הם ידרשו כוחות מטרה כאילו פרצה מלחמה, לא נוכל לעמוד בעלויות כאלה".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
משחק של חיים ומוות. מרקו בלבול/מגד גוזני

גם מאות מאוהדי בית"ר מתכוונים להגיע למשחק, ובסכנין יתייעצו עם המשטרה כמה כרטיסים להנפיק להם, כשלפי תקנון ההתאחדות יצטרכו בסכנין להקצות כ-750. בכל מקרה בסכנין מאמינים שאיצטדיון דוחא יהיה מלא, ובמועדון יקבעו מחיר מוזל לאוהדים. "היום נתחיל בהכנות למשחק", אמר חבר ההנהלה מונדר חלאיילה. "לא דיברנו עם המשטרה אבל נעשה את זה, נשב גם עם עצמנו ונחליט כיצד להתכונן בצורה הכי טובה למשחק".

בצד המקצועי, בסכנין מאוכזבים מאוד מהעובדה שירו בלו לא יוכל ליטול חלק במשחק בגלל כרטיסים צהובים. בלו נמצא בתקופה מצויינת וכבש את שלושת השערים האחרונים של הקבוצה בשלושה המשחקים האחרונים, כשכעת יהיו אלה אחמד קאסום ומוחמד כליבאת שיצטרכו להוציא לפועל בחלק הקדמי ולקחת על עצמם את מלאכת כיבוש השערים. "זה משחק של חיים ומוות", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "זה שזה מול בית"ר מעצים עוד יותר את המעמד, יהיה משחק אש ואנחנו מבחינתנו נהיה חייבים לנצח אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully