וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: עונש כבד וחסר תקדים לפנאתינייקוס

המועדון היווני נענש על ידי היורוליג בארבעה משחקים ללא קהל וקנס של 100 אלף אירו עקב אלימות האוהדים ועבירות תקנוניות

הנהלת היורוליג הענישה היום (חמישי) את פנאתינייקוס אתונה בעונש כבד וחסר תקדים של רדיוס ללא קהל וקנס כספי, וזאת לאחר שהקבוצה ואוהדיה הפרו את תקנון הליגה במהלך משחקי הבית של הקבוצה באתונה במסגרת סדרת ההצלבה נגד ברצלונה. פנאתינייקוס נענשה בשלושה משחקי בית ללא קהל בעונה הבאה וכן בקנס כספי של 40,000 אירו, וזאת בשל השתוללות אוהדיה והצתת אבוקות ביציעי אולמה הביתי אואקה.

אוהדי פנאתינייקוס ביציע. קובי אליהו
אבוקות, אלימות והתעלמות מאזהרות. אוהדי פאו/קובי אליהו

בית הדין המשמעתי של היורוליג סקר את ההפרות התקנוניות שביצעו אוהדי המועדון בשנתיים האחרונות, והגדיר את התנהגותם של אוהדי הקבוצה כמסוכנת ואלימה. "כל היריבות של פאו יודעות את זה כשהן באות לאתונה, ומתומדדות עם התנהגות לא ספורטיבית מצד אוהדי פנאתינייקוס", אמר השופט, שציין כי עבירות דומות בעתיד יגררו עונשים כבדים יותר לקבוצה היוונית.

בנוסף, החליטה היורוליג לקנוס את פנאתינייקוס ב-60 אלף אירו נוספים ולהענישה במשחק אחד נוסף ללא קהל, וזאת משום שבמשחק מספר 4 נגד ברצלונה האולם היה מלא בצופים מעבר למותר. זאת לאחר שפאו כבר ספגה קנס של 30 אלף אירו לאחר שבמשחק מספר 3 בסדרה האולם היה גדוש בצופים מעבר למותר והמועדון הוזהר לבל יחרוג שנית. האואקה מכיל 16 אלף מקומות, אולם במשחקים נגד ברצלונה נדחסו לתוכו מעל 20 אלף אוהדים. בסך הכול המועדון יאלץ לשלם קנס של 100 אלף אירו ויארח ארבעה משחקים ללא קהל בעונה הבאה.

אוהדי פנאתינייקוס בכדורסל. רויטרס
תפוסה מלאה מדי. אוהדי פאו במשחקי ההצלבה נגד ברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully