וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבארו: "פאו מתחו אותנו עד קצה גבול היכולת"

ברצלונה חגגה העפלה לפיינל פור אחרי עוד קרב מול פאו. שאראס שוב מודאג: "חסר לנו משהו, נהיה חייבים להשתפר"

אחרי סדרה ארוכה, איבוד יתרון ביתיות וניצחון חוץ מרשים ביוון, העפילה אתמול (חמישי) ברצלונה לפיינל פור היורוליג, לאחר ניצחון 53:64 על פנאתינייקוס העיקשת. כעת, לבארסה נכון מפגש פיקנטי ומרתק בלונדון, מול היריבה המושבעת ריאל מדריד, שהייתה היחידה שהעפילה לארבע האחרונות בסוויפ.

בארסה פתחה נפלא את המשחק, ובמהלך הרבע השני - הטוב ביותר שלה בסדרה כולה - כבר עלתה ליתרון של 19 נקודות. פאו העיקשת ניסתה לחזור וצימקה לפיגור חד ספרתי ברבע האחרון, אך חואן קרלוס נבארו, מי אם לא הוא, נעץ את המסמר האחרון כדי לסיים כמצטיין עם 15 נקודות.

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה בכדורסל. GettyImages
שוב הציל את את בארסה. נבארו/GettyImages

"הייתה לנו פתיחה פנטסטית, אבל בהמשך עם מאוד הקשו עלינו", אמר לה בומבה בסיום. "קשה להתקיף מולם. ידענו שיהיה משחק קשה וסדרה קשים. פאו אמנם סיימה רביעית את הבית שלה בטופ 16, אבל היא מאוד מנוסה במעמדים הללו. הגענו לקצה גבול היכולת שלנו בסדרה הזאת".

"הדבר החיובי בכל זה הוא שאנחנו בפיינל פור. יש לנו עוד שבועיים עד לפיינל פור, ונהיה חייבים להשתפר", הודה שאראס. "אני חושב שחסר לנו משהו - אנחנו לא משחקים את הכדורסל הכי טוב שלנו", אמר בדאגה.

בצד השני, פאו מסיימת את עונת היורוליג גאה ובראש מורם. היוונים לא היו רחוקים משחזור הסדרה מ-2011, אז גם כן גנבו את יתרון הביתיות לברצלונה בדרך לניצחון 1:3 בסדרה. הפעם, הסדרה התפתחה באופן מעט שונה. "אני גאה מאוד בקבוצה שלי", אמר מאמן פאו ארגיריס פדולאקיס בסיום. "זו קבוצה חדשה לגמרי, והייתה לנו עונה טובה מאוד. אחרי הניסיון הזה שצברנו, העונה הבאה תהיה עוד יותר טובה. מה שהוציא אותנו מהמשחק היה העבירה השלישית של דיאמנטידיס ברבע הראשון. קצת מיהרנו מדי בהתקפה, בגלל שכל כך רצינו את זה".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה בכדורגל עם הזמרת שאקירה. GettyImages
גם הם נהנו מההצגה של בארסה. פיקה ושאקירה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully