וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע קבוצות NBA מעוניינות בסקוטי הופסון

29.4.2013 / 8:03

נציגי אוקלהומה סיטי, פיניקס, יוטה וקליבלנד כבר צפו בפורוורד אילת. מוטי אמסלם: "אפשר לסמן וי, עשינו עונה גדולה"

בהפועל אילת חגגו אמש (ראשון) ניצחון ראשון של המועדון על מכבי תל אביב מאז עונת 1998/99. הקבוצה של עודד קטש ניצחה את מוליכת הטבלה 82:89 בתום הארכה, אך עדיין לא הבטיחה את המקום השני בטבלה, שייתן לה ביתיות עד למשחק גמר הליגה. כדי לעשות זאת היא תצטרך לנצח בשבוע הבא את מכבי חיפה בחוץ. בינתיים מי שחגג על הפרקט היה היו"ר מוטי אמסלם, שחגג ניצחון ראשון על מכבי תל אביב אחרי 25 שנה בכדורסל הישראלי.

"התרגשתי מאוד, זה היה דבר שחסר לי מאוד, 25 שנים אני בכדורסל ומעולם לא ניצחתי את מכבי תל אביב. הייתה התפרקות מבחינתי", הודה אמסלם בשיחה עם וואלה! ספורט, "אנחנו קבוצה טובה, מכבי באו לפה ונתנו פייט ולא נראו כמו קבוצה שבאו להפסיד. ניצחנו, היה פה משחק פלייאוף ענק עם הארכה, כל מה שרק מבקשים".

סקוטי הופסון, שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
מאילת ל-NBA? סקוטי הופסון/אדריאן הרבשטיין

"זה לא מעניין אם נסיים במקום השני או השלישי, היינו צריכים לנצח את מכבי תל אביב", המשיך מוטי אמסלם, "מה שלא יהיה מהעונה הזאת, אנחנו יכולים כבר עכשיו לסמן וי ולומר, עשינו עונה גדולה. עד לפני תחילת העונה אף אחד לא ידע מי זאת הקבוצה הזאת, הקמנו הכל מחדש. הייתה פה אווירה שלא רואים בכדורסל הישראלי, והפרויקט הזה מצליח שזה מה שחשוב. נחזיק אצבעות שהניצחון הזה יעזור להמשכיות של הפרויקט הזה".

במהלך שביתת השחקנים איים בעלי הקבוצה, דורון הרציקוביץ' לסגור את המועדון, אך אתמול התמונות היו שונות והבעלים חגג את הניצחון. אמסלם אמר: "בן אדם כמו דורון מוציא מליונים מהכיס שלו וזה הדבר שהוא מרוויח מזה, ערבים כאלה. ערבים שמחים של בעל כדורסל והאנשים שמסביב. כסף אנחנו לא יכולים להביא לו, אבל אם נתנו לו קצת אושר אז מה טוב. נולדה לו השבוע בת, אז זה כמו דאבל בשבילו".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע שסקוטי הופסון, שקלע 28 נקודות בניצחון על מכבי תל אביב, נמצא במעקב של ארבע קבוצות NBA: אוקלהומה סיטי ת'אנדר, פיניקס סאנס, יוטה ג'אז וקליבלנד קבאלירס. סקאוטים מטעמן אף צפו בובחודש האחרון. הופסון הוא בוגר מכללת טנסי, שלא נכנס לדראפט 2011 ושיחק בעונה שעברה בליגה היוונית. העונה הוא מעמיד ממוצעים מרשימים בליגת העל שכוללים 19 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק. ההערכות הן שהפורוורד האמריקאי ישחק בליגת הקיץ במדי אחת מהקבוצות הללו.

מוטי אמסלם מנהל מ.כ. הבקעה. קובי אליהו
ניצחון ראשון על מכבי תל אביב אחרי 25 שנים. מוטי אמסלם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully