וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "דיוויד כעס. ניצחון על מכבי תמיד מיוחד"

מאמן אילת לאחר שהפתיע את האלופה: "בלאט כעס על פסק הזמן. מותר לנו לחלום". בלאט: "לחצתי לו יד. משחק אימון טוב"

מכבי תל אביב יצאה הערב (ראשון) לאילת וחזרה עם הפסד ליגה רביעי העונה. הקבוצה של עודד קטש הוכיחה שהיא ראויה להיות במקום השני בליגה, עם ניצחון 82:89 אחרי הארכה על האלופה, שנחלה הפסד רביעי העונה וראשון אחרי 15 שנה באילת. הכדורסל חזר לדרום. אירוע לא ספורטיבי היה בסיום, כאשר דיוויד בלאט לחץ את ידו של קטש בצורה רפה ולאחר מכן הרחיק אותו ממנו, בטענה כי לקח פסק זמן במצב שהמשחק היה גמור. לא מתאים.

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
עצבני מאוד. דיוויד בלאט/מגד גוזני

עודד קטש התייחס לתקרית והסביר: "דיוויד כעס שלקחתי טיים אאוט, אבל זה היה מתוך חשש להפסיד את המשחק. אני מאוד אוהב אותו ולא הייתי עושה שום דבר כזה בכוונה. אני מתנצל אם הוא נפגע. אני חושב שמגיע גם לקהל ולקבוצה הזו ניצחון על מכבי כי זה תמיד מיוחד. מכבי זה מועדון גדול ולנצח אותם זה כיף. אנחנו משחקים בבית והפעם האחרונה ששיחקנו פה הפסדנו ואכזבנו את האוהדים".

קטש הוסיף: "אני מאוד שמח כי הראינו הרבה אופי בדקות הסיום. זה עוד משחק שהופך את העונה הזו למיוחדת וחוויתית כמו שאנחנו חווים אותה. זה לא נותן שום נקודות לקראת הפלייאוף. הכל מתאפס ויש לנו עוד הרבה עבודה להגיע למקום שאליו אנחנו רוצים להגיע. בכל משחק אנחנו מוצאים את השחקנים שמביאים לנו אקסטרות. לחלום לכולם מותר, אבל אנחנו נכנסים לפלייאוף כמו עוד קבוצות שיש להן סיכוי. הליגה מעניינת וצמודה, ויש לנו הרבה עבודה כדי שהעונה הזו תסתיים בצורה שאנחנו רוצים".

בצד המפסיד, דיוויד בלאט ניסה להסביר את המקרה עם קטש: "לחצתי לו את היד, אל תגידו דברים שלא נכונים. לחצתי לו את היד. בשבילנו זה משחק אימון טוב. המשחקים האלה הם הזדמנות מבחינתנו לתת להרבה שחקנים לשחק ולאחרים לנוח. אם משחקים טוב ברוב המשחק, אין לזה חשיבות מבחינתנו. האליפות שלנו מתחילה בעוד עשרה ימים בפלייאוף. אנחנו מזמן במקום הראשון. האווירה טובה כאן, וזה מקום טוב לשחק בו. היו דברים טובים במשחק הזה, והיו אנשים שקשה להם לשחק ברמה הגבוהה. לומדים מזה, וזה טוב. היה משחק טוב ואין לי טענות. דווין סמית'? רוב הקבוצות מתקשות בלי השחקן הכי טוב שלהם".

אבי בן שימול שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
כיכב מול קבוצת נעוריו. אבי בן שימול/מגד גוזני

סקוטי הופסון, שהצטיין עם 28 נקודות, אמר: "נהניתי מאוד מהמשחק, ניצחנו במשחק צמוד, הגנו כמו שצריך. מבחינה קבוצתית אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי ללכת עד הסוף. הם קבוצה טובה, אני מכבד אותם. אבי ואפיק הם שחקנים מצוינים".

אבי בן שימול, שלא שמר חסד נעורים למכבי תל אביב וכיכב מולה, סיכם: "צריך משחק טוב מאוד כדי לנצח את מכבי. כולם התעלו ועשינו את כל מה שעבדנו באימונים. עכשיו אנחנו מחכים לפלייאוף. אני לא חושב שהערב זה מה שקבע אם העונה שלנו גדולה או לא. אנחנו מרוצים ממה שעשינו עד עכשיו. כולם מאמינים שאפשר ללכת עד הסוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully