וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה, בקהאם הורחק

פסטורה העניק למוליכה 0:1 על אוויאן ותשע נק' יתרון בפסגה, הקשר האנגלי קיבל אדום בסיום. 1:1 בין ליון לסנט אטיין

הניצחון של מארסיי 0:1 במגרשה של לוריין ביסס אותה במקום השני, אבל המקום הראשון נותר כל כולו של פריס סן ז'רמן, שניצחה 0:1 את אוויאן בחוץ ושמרה על פער תשע נקודות בפסגה, ארבעה מחזורים לסיום העונה. למרות זאת, מארסיי קיבלה היום (ראשון) בשורות מצוינות מסטאד דה ז'רלאן, שם הדרבי של הרון בין ליון השלישית לסנט אטיין הרביעית הסתיים ב-1:1. ניס התקרבה אליהן עם 1:3 על טרואה האחרונה.

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן לפני יאניק סגבו שחקן אוויאן. רויטרס
הורחק, אבל יחגוג בקרוב אליפות. מרקו וראטי/רויטרס

אוויאן - פריס סן ז'רמן 1:0

מוליכת הטבלה סגרה חשבון עם אוויאן מהתחתית, שרק לפני שבועיים הדיחה אותה בפנדלים ברבע גמר הגביע. זלאטן איברהימוביץ' התגבר על וירוס שגרם לו להיעדר ביום שישי מהאימון ופתח בהרכב, כשמאחוריו אסקיאל לאבצי, ז'רמי מנז וחאבייר פסטורה. אחרי 50 דקות ללא שערים, פסטורה גם היה זה שהעניק לפריס סן ז'רמן ניצחון עם בעיטה מצוינת בימין אחרי מסירה של כריסטוף ז'אלה. שער שני של פסטורה לרשת אוויאן תוך שבועיים. זלאטן סיפק החמצה מזעזעת מקרוב בדקה ה-62 אחרי כדור של פסטורה למשקוף, וגם לאבצי כשל מול השער דקה לאחר מכן, אבל שלוש הנקודות נותרו של פ.ס.ז' בזכות הצלה גדולה של סלבטורה סיריגו. לצערו של קרלו אנצ'לוטי, בדקה ה-81 הורחק מרקו וראטי ובתוספת הזמן הצטרף אליו גם דייויד בקהאם המחליף, שביצע תיקול מסוכן וספג אדום אחרי שש דקות על המגרש. בכל זאת, פ.ס.ז' קרובה מתמיד לאליפות ראשונה מאז 1994.

ליון - סנט אטיין 1:1

אחרי הזכייה בגביע הליגה - תואר ראשון של המועדון זה 32 שנים - סנט אטיין קיוותה להמשיך במומנטום גם בדרבי, ואולי לשחזר את ההישג מלפני שלוש עונות, אז ניצחה במגרשה של יריבתה המושבעת. אלא שהפעם היא לא השכילה לשמור על היתרון. סנט אטיין איבדה בחימום את הקפטן לואיק פראן שנפצע, אבל הבלם בן ה-18 קורט זומה החזיר את הצבע ללחיים עם שער בנגיחה אחרי קרן בדקה ה-29 לרשתו של אנתוני לופס, שהחליף את רמי ורקוט הפצוע. ליון החלה ללחוץ במחצית השנייה, וקיבלה את השער מגורם בלתי צפוי. דווקא יוהאן גורקוף הנשכח, שעבר שנתיים מאכזבות ועמוסות פציעות, ענה בדקה ה-54 עם שער ראשון בבית אחרי 357 ימים. חלוקת נקודות בסיום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קורט זומה שחקן סנט אטיין חוגג. רויטרס
דרבי ללא הכרעה. קורט זומה/רויטרס

ניס - טרואה 1:3

הקבוצה של קלוד פואל חזרה למאבק על המקום השלישי עם ניצחון ביתי על נועלת הטבלה. מוחמד יטארה העלה את טרואה ליתרון בדקה ה-21, אבל הארגנטינאים רנאטו סיבלי (34) ודריו סביטאניץ' (45) הפכו עוד במחצית הראשונה, לפני שלואיג'י ברוינס המחליף חתם בדקה ה-77. ניס שישית עם 57 נקודות, שלוש פחות מליון השלישית.

(עדכון ראשון: 16:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully