וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 3:3 משוגע בין ליל לסושו

המחזור ה-34 נפתח בדרמה גדולה: סלומון קאלו הוביל את ליל עם צמד ליתרון 0:3 בדקה ה-79, אבל האורחים הצליחו לאזן

משחק משוגע לחלוטין פתח הערב את המחזור ה-34 ב'ליג 1' הצרפתית. קבוצת הצמרת של ליל הייתה בטוחה שהיא מרוויחה עוד שלוש נקודות במאבק על המקום השלישי המוביל לליגת האלופות, אבל סושו, הנאבקת על חייה בתחתית, חזרה בדקות האחרונות מפיגור 3:0 לשוויון 3:3 מדהים.

מהלך אישי נהדר של סלומון קאלו, שסיים עם בעיטה מחוץ לרחבה, העלה את ליל ליתרון בדקה ה-26 והחלוץ הוסיף את השני שלו שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. הבליץ המקומי נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-48 מרקו באשה שם את השלישי בנגיחה והניצחון של ליל נראה מובטח.

סלומון קאלו שחקן ליל לפני מתיו ולבואנה שחקן מארסיי. רויטרס
קאלו היה בטוח שהנקודות מובטחות/רויטרס

אלא שסושו כאמור, לא אמרה נואש והחלה את הקאמבק המופלא בדקה ה-79, משער של סדריק קאנטה, שבאותו רגע נראה כמו שער ניחומים ותו לא. חלפו חמש דקות ופתאום זה כבר הפך לדרמה, כאשר ונסן נוגיירה, שבישל את הראשון, כבש בכדור חופשי וקבע 3:2. נוגיירה היה גם זה שהשיג את השוויון עם השער השלישי של האורחים תוך שמונה דקות, כאשר בדקה ה-87 הוא שוב מצא את הרשת ממצב נייח למרות שהחליק תוך כדי הבעיטה וקבע 3:3 מדהים.

בעקבות התיקו, ליל נותרה חמישי והיא עם 57 נקודות, כמו סנט אטיין הרביעית ושתיים פחות מליון השלישית, לשתיהן משחק חסר כעת. סושו עדיין מתחת לקו האדום, אך היא בשוויון נקודות עם נאנסי ואוויאן שמעליו, כאשר גם לשתיהן משחק חסר.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • סושו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully