וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:1 את לוריין, תיקו למליקסון

ולבואנה כבש (25), מנדאנדה עם משחק שביעי ללא ספיגה, ופ.ס.ז' תמתין עם החגיגות. 80 דקות לישראלי ב-0:0 מול נאנסי

מארסיי לא מתכוונת לתת לפריס סן ז'רמן לחגוג כל כך מהר אליפות ראשונה מאז 1994. התכולים ניצחו הערב (שבת) 0:1 בחוץ את לוריין במסגרת המחזור ה-34 בליגה הצרפתית, וצימקו את הפער מהפסגה לשש נקודות, כך שיריבתם המושבעת תמתין עם פתיחת השמפניות לפחות עוד שבועיים. בתחתית, ולנסיין של מאור מליקסון (80 דקות) סיימה ב-0:0 ביתי מול נאנסי ונותרה מרחק שש נקודות מהקו האדום. עדן בן בסט לא שותף ב-0:0 של טולוז בבאסטיה, בעוד קבוצתו לשעבר עם רגל וחצי בליגה השנייה אחרי הפסד 2:0 בדרבי לראן. אז'קסיו ברחה מאזור הסכנה עם 1:2 דרמטי על מונפלייה.

מאתיו ולבואנה שחקן מארסיי. רויטרס
שער אחד מספיק למארסיי, כמעט כמו תמיד. מתיו ולבואנה/רויטרס

לוריין - מארסיי 1:0

סטיב מנדאנדה שמר על שער נקי משחק שביעי ברציפות והוביל את מארסיי לניצחון 0:1 מספר 12 שלה העונה. המדורגת שנייה הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, ובדקה ה-25 השיגה את ההכרעה. אנדרה איוו נכנס לרחבה ובעט חזק, פביאן אודאר הדף ומתיו ולבואנה הגיע ומ-16 מטרים הפציץ את הריבאונד פנימה בין כולם. בסים המשחק התרחשה מהומה על המגרש, כששוער לוריין אודאר סטר לוולבואנה ויצר בלגן שהשופטים התקשו לעצור. אודאר הורחק וכך גם אנדרה איוו ממארסיי, שהתבססה במקום השני.

ולנסיין - נאנסי 0:0

אומרים ש-40 נקודות מספיקות כדי לשרוד? אז ולנסיין הגיעה הערב לרף המתבקש ונותרה מרחק שש נקודות מהקו האדום, כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים. מאור מליקסון פתח בהרכב וסידר מצבים לחבריו עד שהתעייף והוחלף בדקה ה-80, אבל דמיאן גרגוריני הציל את נאנסי כמה פעמים וסידר לה משחק שישי ללא הפסד במסע ההיחלצות המופלא שלה. האורחים מקדימים את הקו האדום בנקודה (35 לעומת 34 של סושו).

ברסט - ראן 2:0

הדרבי של חבל בריטון, בין שתי הקבוצות הגרועות בליג 1 ב-2013, הסתיים בניצחון של ראן, שאספה שלוש נקודות לראשונה מאז פציעתו הקשה של כוכבה רומן אלסנדריני לפני חודשיים וחצי. עבדולאי דוקורה ערך הופעת בכורה והחזיר על האשראי עם שער בדקה ה-28, כשהקולומביאני ויקטור הוגו מונטאניו חזר אחרי היעדרות של חצי שנה בגלל פציעה וכבש את השני בדקה ה-39. ברסט עם רגל וחצי בליגה השנייה.

משחקים נוספים:

אז'קסיו - מונפלייה 1:2
לאז'קסיו: אנדי דלור (82 בפנדל), דניס אולייש (90). למונפלייה: אנתוני מונייה (55)

באסטיה - טולוז 0:0

בורדו - ריימס 0:0

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאור מליקסון שחקן ולנסיין הצרפתית. GettyImages
עוד נקודה בדרך להישארות. מאור מליקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully