וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: "בניגוד לגצה, ללבנדובסקי אין סעיף שחרור"

הג'נרל מנג'ר האנס יואכים ואצקה התייחס לספקולציה לפיה החלוץ בדרך לבאיירן. קלופ: "לא מרגיש שהוא עומד לברוח"

בבורוסיה דורטמונד עדיין בעננים מהקונצרט הנפלא אתמול (רביעי), ב-1:4 מול ריאל מדריד. אבל בין חגיגה לחגיגה, בקבוצה הגרמנית כבר מטפלים בידיעה שפורסמה אתמול לפני המשחק, לפיה רוברט לבנדובסקי יצטרף לחברו מריו גצה ויעבור לבאיירן מינכן. המאמן יורגן קלופ כבר אמר שהוא מקווה שהחלוץ הפולני, שהפגיז רביעייה אתמול, יישאר במועדון גם בעונה הבאה.

שחקן דורטמונד רוברט לבנדובסקי חוגג מול ריאל מדריד. Lars Baron, GettyImages
נחנו בפירוש רוצים שלבנדובסקי יישאר פה", אמר לסקיי. "אין לנו בעיה אם לא נקבל עליו תמורה. זה אפילו לא מעניין אותנו". לבנדובסקי חוגג אחד מארבעה/GettyImages, Lars Baron

לבנדובסקי בין ה-24 מסיים חוזה בעונה הבאה, ונכון לכתיבת שורות אלו סירב להארכת החוזה שלו במועדון. כלומר, אם בדורטמונד ירצו להרוויח עבורו סכום יפה, הם צריכים לשקול להיפרד ממנו כבר בקיץ הקרוב. בספקולציה מאתמול, כאמור, נטען שבאיירן תשיג את החלוץ - טענה שאושרה על ידי סוכנו של המאמן יופ היינקס.

קלופ אמר אמש: "אני לא מרגיש שרוברט עומד לברוח. נצטרך לחכות ולראות מה יקרה". הג'נרל מנג'ר של המועדון, האנס יואכים ואצקה, הדגיש שבדורטמונד נחושים לשמור על לבנדובסקי בצהוב-שחור, גם אם זה אומר שלא יקבלו תמורתו דבר בקיץ הבא. "אנחנו בפירוש רוצים שלבנדובסקי יישאר פה", אמר ל"סקיי". "אין לנו בעיה אם לא נקבל עליו תמורה. זה אפילו לא מעניין אותנו. חוזהו של רוברט במועדון הוא עד 2014, ובניגוד לחוזה של מריו גצה, אין לו שום סעיף שחרור".

ב"גארדיאן" נכתב שקלופ מאמין שהפולני חרת את שמו בפולקלור של דורטמונד. קלופ: "תמיד כשאני עובר במוזיאון הקבוצה, אני רואה את אותם קליפים ישנים. אולי עכשיו הרביעייה של רוברט תמצא שם מקום, אבל בשביל שזה יקרה, אנחנו צריכים לסיים את העבודה בגומלין". קלופ הדגיש שדורטמונד לא תבוא לשמור על היתרון בברנבאו: "אנחנו פשוט לא כאלה, אנחנו לא קבוצה שתגן על תוצאה. אנחנו תמיד רוצים לתקוף. גם החילופים ההגנתיים שלי, כביכול, מיד עלו להתקפה. זה אומר הכול. גם אם נודח, אף אחד לא יוכל לקחת את הלילה הזה מאיתנו".

מאמן דורטמונד יורגן קלופ. Joern Pollex, GettyImages
"אנחנו לא קבוצה שתגן על תוצאה. אנחנו תמיד רוצים לתקוף. גם החילופים ההגנתיים שלי, כביכול, מיד עלו להתקפה. זה אומר הכול. גם אם נודח, אף אחד לא יוכל לקחת את הלילה הזה מאיתנו". קלופ/GettyImages, Joern Pollex

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully