וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תערער על סגירת יציע 11

25.4.2013 / 13:50

הקבוצה תטען שלא הוכח שהמצית שנזרקה הגיעה מיציע אוהדיה. בפשיטת המשטרה הוחרמו אלפי אביזרי עידוד מחתרתיים

one

במכבי תל אביב נדהמו אתמול (רביעי) כאשר קיבלו מההתאחדות את ההודעה על העונש שקיבלה הקבוצה - קנס בסך 50 אלף שקל וסגירת יציע 11 לשני משחקי הבית הקרובים. כזכור, הקבוצה נמצאה אשמה בסעיף של התפרעות אוהדים לאחר שעמדה לדין בגין השלכת מצית שפגעה בקוון אורן בורנשטיין במשחק החוץ של הצהובים נגד בני יהודה לפני שבועיים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תתקשה ביישום העונש. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

עד כה סירבו במכבי תל אביב להגיב על העונש, אולם במחלקה המשפטית של המועדון צפויים לעבור היום על פרטי המקרה וכן על העונש שקיבלה הקבוצה, אז יוגש ערעור להתאחדות. כבר עתה ברור כי ישנן מספר נקודות בעייתיות בכל הפרשה, הן בכתב האישום עצמו ובעונש שקיבלה הקבוצה. ראשית יש לזכור כי מדובר במשחק חוץ בו התארחה מכבי תל אביב אצל בני יהודה. בנוסף, עד כה לא הוכח כלל מעבר לכל ספק כי המצית המדוברת אכן נזרקה מיציע אותו מאכלסים אוהדי מכבי תל אביב וגם על פי עדותו של הקוון בורנשטיין לא ניתן להסיק בוודאות כי המצית אכן נזרקה מיציע 11 שאיכלס את אוהדי מכבי תל אביב במשחק.

מעבר לסגירת היציע, ספגה מכבי תל אביב גם קנס כספי בסך 50 אלף שקל, אולם סגירת היציעים תיאלץ את המועדון להעביר את מנויי יציע 11 ליציע 4 ובכך תימנע הקבוצה מהכנסה נוספת, שאמורה הייתה להיכנס ממכירת כרטיסים ליציע זה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הקוון אורן בורנשטיין. מגד גוזני
עד כה לא הוכח כלל מעבר לכל ספק כי המצית המדוברת אכן נזרקה מיציע אותו מאכלסים אוהדי מכבי תל אביב . אורן בורנשטיין/מגד גוזני

לקבוצה יהיה קושי נוסף ביישום עונש סגירת היציע, שכן המנוי השנתי שמחזיקים האוהדים הוא ליציעים 10-11 ואין במנוי כל הבדלה בין יציע 10 או 11. מכיוון שהעונש הוטל רק על סגירת יציע 11, תתקשה הקבוצה למנוע מאוהדים להיכנס עם מנוי שנתי ליציע 10 שאמור להישאר פתוח. יציע 10 יכול לאכלס כאלף צופים ומכבי תל אביב תצטרך למצוא פתרון לאלף אוהדים נוספים בשל סגירת יציע 11 על פי העונש.

בתוך כך תחזור האלופה הנכנסת להתאמן הערב אחרי יומיים חופשיים לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום שני בקרית אליעזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המועדונים בישראל ימשיכו לפעול על מנת להגן על הקניין הרוחני". המוצרים המוחרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נמגר את התופעה"

בפשיטה שנערכה הבוקר (חמישי) על ידי יחידת ההונאה של משטרת תל אביב, בשיתוף עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, מכבי חיפה ואגודת מכבי ישראל, הוחרמו אלפי צעיפי "מכבי תל אביב אלופת המדינה 2012/13", כמו גם אלפי מוצרים נוספים כגון כיפות, עניבות וכו'.

הפשיטה נערכה במתפרה בדרום תל אביב לאחר שהמועדון שכר חוקר פרטי ובמהלכה הוחרמו בין היתר מוצרים הנושאים את הסימנים המסחריים של קבוצות נוספות בארץ, כשבין היתר נכח במקום נציג מכבי חיפה חיים איצקוביץ'.
נציג הבעלים של מכבי תל אביב, ג'ק אנגלידיס, אמר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ומועדונים אחרים ימשיכו לפעול על מנת להגן על הקניין הרוחני שלהן ולמגר את התופעה בה נעשה שימוש אסור בסימנים המסחריים תוך שמירה על האינטרס הכלכלי של מכבי ישראל ומכבי תל אביב בפרט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון ראשון: 25.4.2013, 10:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully