וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שער 11 ייסגר לשני משחקים

24.4.2013 / 18:08

הצהובים נענשו על זריקת מצית על הקוון במשחק מול בני יהודה, המנויים יועברו לשערים 4-5 ו-7. הקבוצה גם ספגה קנס

one

מכבי תל אביב חגגה אליפות ראשונה מזה עשור רק לפני יומיים, אך אוהדיה השרופים ביותר לא יזכו לחגוג במקום בו הם בילו כל העונה. בית הדין של ההתאחדות העניש הערב (רביעי) את הצהובים בסגירתו של שער 11 לשני משחקים בפועל, כמו גם בקנס של 50 אלף שקלים בפועל, בשל זריקת מצית במהלך המשחק מול בני יהודה ביום שני שעבר.

השופט שי שטרית כתב בדו"ח המשחק כי בדקה ה-63 מצית שנזרקה מכיוון הקהל הצהוב פגעה בעוזר השופט אורן בורנשטיין ועל סמך זאת נענשו הצהובים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגות האליפות שלהם ייפגעו קלות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

משמעות ההחלטה היא ששער 11 יהיה ריק מאוהדי הקבוצה בשני המשחקים שנותרו לה העונה בליגה, מול עירוני קרית שמונה בשבוע הבא ומול בני יהודה במחזור הסיום. כרגע מסתמן כי המנויים שלא יוכלו להיכנס לשערים 11-12, עשויים לעבור לשערים 4-5 ו-7.

בנושא אחר, אוהדי הקבוצה ממתינים בכליון עיניים להודעת המועדון לגבי מועד חגיגות האליפות הרשמיות של המועדון. בקבוצה הודיעו כבר ביום המשחק נגד רמת השרון כי תצא הודעה מסודרת מהמועדון, על מנת לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע ולחגוג עם קבוצתם, אחרי שזכו באליפות מקץ עשר שנים. כזכור, בשנת 2003 הוצבה במת החגיגות בפארק גני יהושע וייתכן ששם יערכו החגיגות גם הפעם.

פרויקט האליפות הענק של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully