וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים מרגישים מושפלים מהצעקות של דייויד בלאט"

23.4.2013 / 9:07

ההשתלחות של המאמן גרמה למרמור בקרב שחקנים במכבי ת"א: "לא נעים לשמוע כל הזמן צעקות, האווירה לא שמחה"

מכבי תל אביב אמנם ניצחה ביום ראשון את מכבי ראשון לציון 77:71 לאחר שהובילה בבטחה ואיבדה את יתרונה, והמשחק ההפכפך גרם למאמן דיוויד בלאט לאבד את שלוותו. המאמן זעם לכל אורך הערב. זה החל כבר במהלך המשחק, ברגע שהיתרון צנח, השתולל בלאט על הקווים, צווח על לא מעט שחקנים והמשיך את הקו בו הוא נוקט לאחרונה, קרי, צעקות על יוגב אוחיון. גם לאחר המשחק, בחדר ההלבשה, צעק בלאט על השחקנים, "אנחנו מכבי תל אביב , שחקנים חייבים להופיע למשחק. חייבים לשחק עד סוף המשחק", כשהוא מפנה אצבע מאשימה לעבר שחקני הספסל ולאחר מכן זימן אותם לאימון עונש במקום יום החופשה.

שחקני מכבי תל אביב, שיצאו אחד אחד רק מחדר ההלבשה, נראו המומים מדברי התוכחה. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט: "זו הרגשה מאוד לא נעימה לשמוע כל הזמן צעקות, גערות. לא מעט שחקנים מרגישים מושפלים מכך, ולא בפעם הראשונה. זה פשוט גורם לאווירה לא שמחה, וחבל".

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב/מגד גוזני

דווין סמית', שבלט בניצחון על ראשון לציון אמר: "היתרון שלנו מול ראשון לציון ירד, ואסור שיקרה כזה דבר. אנו חייבים לשמור על אינטנסיביות לכל אורך המשחק, ולהקפיד לעשות עבודה יותר טובה. באופן אישי, ניסיתי להיות יותר אגרסיבי גם בהתקפה, לקלוע ולעזור לקבוצה. לפעמים זה אני, לפעמים זה מישהו אחר. האם יש לנו ירידת מתח לאחר היורוליג? אני לא חושב ככה בכלל". ליאור אליהו הוסיף: "זה היה משחק לא קל. הובלנו ב-26 נקודות וחבל שנתנו להם לחזור למשחק. חבל שאיבדנו יתרון. הליגה ואירופה אלו שני דברים שונים. אבל אנחנו עדיין מכבי וחייבים כל ניצחון".

ליאור אליהו, דווין סמית', שון ג'יימס שחקני מכבי תל אביב. מגד גוזני
"הליגה ואירופה אלו שני דברים שונים". אליהו, סמית וג'יימס/מגד גוזני

בתוך כך, מכבי תל אביב, שהגיעה להבנות כספיות עם אלכס טיוס, ממשיכה לבדוק מועמדים כשג'רמי פארגו, מייק גרין , קית' לנגפורד, וג'ון בראיינט ביניהם. הצוות המקצועי שוחח בשיחות פנימיות על כך שכדאי להביא לפחות שחקן אחד בעל ניסיון במכבי תל אביב. מי שעוד נמצא על הכוונת של הצהובים הוא ג'ייק כהן. הסקאוט של מכבי תל אביב יאיר שבח הגיע למחנה קדם הדראפט בפורטסמות' שם צפה בכהן שהציג יכולת מרשימה. שבח אף ישב עם כהן לפגישה, ובמכבי , שמשוועת לשחקנים ישראלים, שוקלים את צירופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully