וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "היכולת של המחליפים היתה מתחת לכל ביקורת"

21.4.2013 / 23:22

מאמן מכבי ת"א זעם על שחקני הספסל וכעונש קבע להם אימון בנפרד מיתר השחקנים. בוסאני: "הלימון נסחט לגמרי"

מכבי תל אביב שבה הערב (ראשון) לזירה המקומית, וספק אם גם היא האמינה כי הטיול לראשון לציון יתפתח לכדי משחק כל כך מותח. בסופו של דבר, אחרי שכבר הובילה ב-25 הפרש ברבע השלישי רק כדי לראות את החבורה של רוני בוסאני משלימה קאמבק מדהים ועולה ל-63:65, חמש דקות לסיום, ניצחה האלופה 71:77. אך קל, כאמור, זה ממש לא היה.

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
נפילת מתח. בלאט/מגד גוזני

לדייויד בלאט היה הסבר ברור לנפילת המתח הגדולה של קבוצתו: הספסל. ביתרון השיא, הסביר המאמן, החליט לשתף את המחליפים שלו, וכך הלך לו לאיבוד מרבית היתרון. "האמת שהספסל שלנו סידר את המשחק הצמוד הזה", אמר המאמן המנצח. "היו לנו שניים וחצי רבעים פשוט נפלאים, הלכתי לספסל וזו כנראה לא הייתה החלטה טובה. מה שקיבלנו משם היה מתחת לכל ביקורת. אז אם יש אשם, זה אני". על דווין סמית', שחזר לעצמו והיה המצטיין ברגעי ההכרעה, אמר בלאט: "הוא החזיר אותנו, וזו לא הפעם הראשונה".

בלאט לא הסתפק בביקורת קשה על המחליפים שלו וקבע למחר אימון מיוחד רק לשחקני הספסל וביניהם דרקו פלאניניץ', ניק קיינר מדלי וגיא פניני.

בצד השני, רוני בוסאני היה מרוצה מהקאמבק של קבוצתו ומהאופי ששחקניו הציגו במחצית השניה: "במחצית השנייה שיחקנו מצוין, לחבר'ה שלי מגיע כל הכבוד. ניצחנו כל רבע במחצית השנייה וככה יצאנו מחדר ההלבשה. זה חבל כי פספסנו הזדמנות לנצח פה אצלנו את מכבי תל אביב. החבר'ה הראו אופי וזה חשוב". על ההתפרקות בדקה וחצי האחרונה אמר המאמן: "נגמר לנו הכוח, היינו קצרים. כשזה בסופו של משחק מסתיים בחד ספרתי, חמש או ארבע הפרש זה יכול ללכת לכאן או לכאן. אני חושב שבסוף הלימון נסחט עד הסוף. זה לא רק זריקות העונשין אלא כל הפעולות שצריכות להיעשות טוב ונכון".

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני. מגד גוזני
גאה בשחקנים שלו. בוסאני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully