וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת כרטיסים: רמה”ש רוצה לפתוח יציעים נוספים

22.4.2013 / 12:30

המועדון ביקש מהמשטרה אישור למכור כרטיסים גם ליציעים 5-6-7 ו-17-18. מכבי ת”א בטירוף: ”כיף להיות חלק מאליפות כזו”

בקבוקי השמפניה כבר במקרר, שלושה שירי אליפות כבר הוקלטו, הבעלים מיטש גולדהאר צפוי לנחות היום (שני) בישראל והכול כבר מוכן לקראת משחק האליפות הרשמי של מכבי תל אביב, שתזכה בתואר אחרי עשור שלם ללא כתר על הראש.

עם שריקת הסיום של השופט איתן שמואלביץ' במשחק ההפסד של מכבי חיפה אמש בבלומפילד, החלה במכבי תל אביב הספירה לאחור, לקראת ההתמודדות עם רמת השרון (20:50, ערוץ 1), כאשר הפער נכון לעכשיו עומד על עשר נקודות וניצחון של הצהובים ייתן את האות לפתיחת החגיגות.

מההתאחדות נמסר היום באופן רשמי כי אם מכבי תל אביב תזכה הערב באליפות, יתקיים באצטדיון הטקס הרשמי של הנפת הצלחת בנוכחות יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדיםפ ניצחון בדרבי. ברני ארדוב
הערב זה קורה/ברני ארדוב

במכבי תל אביב הודיעו כי לא מתוכננות במות רשמיות הערב וכי במהלך הימים הקרובים תצא הודעה בדבר מיקום חגיגות האליפות, כל זאת בתנאי כמובן שהשחקנים של המאמן אוסקר גרסיה לא ימעדו הערב באצטדיון רמת גן, שצפוי להיות מלא בכ-40 אלף צופים.

הנהלת רמת השרון פנתה למשטרה כדי לקבל אישור לפתוח למכירת כרטיסים גם ליציעים 5-6-7 וכן 17-18 באצטדיון רמתגן, וזאת בשל העובדה שאזלו כמעט הכרטיסים ליציע המזרחי שהוצאו למכירה (יציעים 8-16). ברמת השרון צופים כי בשעות שנותרו עד למשחק ניתן יהיה למכור את הכרטיסים ליציעים הצדדיים, ואם כך יקרה אצטדיון רמת גן צפוי להיות מלא.

אמש עוד היה ספק לגבי קיומו של טקס הנפת צלחת האליפות במקרה של ניצחון, לאחר שראשי מכבי הגישו בקשה להתאחדות לדחות את הנפת הצלחת עד משחק הבית הבא של הקבוצה. בסופו של דבר ולאור העובדה שהאצטדיון יהיה מלא לחלוטין באוהדי מכבי, מסתמן שטקס ההנפה יתקיים בכל זאת עוד הערב.

מי שצפוי להגיע היום לארץ הוא הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר שלא היה בישראל מזה מספר חודשים. "שאף אחד לא ידאג, השביתה בנמל התעופה, לא תשפיע על מיטש להגיע אם אכן יעשה זאת". אם גולדהאר אכן יגיע, זה יהיה כמובן במטוסו הפרטי, כך שהוא אינו קשור כלל לשביתת חברות התעופה בבן גוריון.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
בא לקטוף את הפירות. גולדהאר/ברני ארדוב

שחקני מכבי עקבו אמש בדריכות אחר משחק ההפסד של מכבי חיפה לבני יהודה, ובתום המשחק גאו ההתרגשות והטירוף בקרב השחקנים לשיא חדש. השחקנים יודעים שהם רחוקים כעת 90 דקות בלבד מהתואר הנכסף, כאשר לכולם היה ברור בחודש האחרון שהאליפות מובטחת, והדבר היחיד שעלה על הפרק הוא רק עניין המיקום המדויק, והרגע בו זה יקרה.

בצוות המקצועי בראשותו של המאמן אוסקר גרסיה, ניסו בעיקר להרגיע את השחקנים, והאימון המסכם אמש התנהל כמו כל האימונים שהיו עד כה. הקבוצה תתכנס כהרגלה בבית מלון בשעות הצהרים, בו ישהו השחקנים עד מועד המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגליים באימון, הראש במשחק. שחקני מכבי תל אביב מתאמנים לקראת משחק האליפות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברור שאנחנו חושבים כבר על המשחק הערב, מתים שזה כבר יגיע", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "יש התרגשות גדולה מאוד בין השחקנים. האצטדיון יהיה מלא וזו תהיה חוויה גדולה בשבילנו. יהיה טירוף הערב. דיברנו ביננו השחקנים וכולם בטירוף, זה רגע מאוד מרגש, להיות חלק מזה אחרי עשר שנים. רק שנעשה את העבודה שלנו, זה הכי חשוב".

הצהובים לא מקלים ראש ביריבה, והשחקן הוסיף: "יכול להיות שרמת השרון תבוא במוטיבציה שיא, בגלל כל הבלגן סביב המשחק. לא יהיה לנו קל. אף משחק העונה נגד רמת השרון לא היה קל. אנחנו שומרים על ריכוז גבוה בשבועות האחרונים אבל ברור שאנחנו כבר מריחים את האליפות הזאת הרבה זמן. הגיע הרגע ואנחנו כבר מחכים לזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמת גן יהיה מלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוהדים הצהובים שיצבעו בצהוב את אצטדיון רמת גן, נמצאים זה מספר שבועות בטירוף חושים לקראת המשחק. מספר שירי אליפות כבר הוכנו במהלך השבועות האחרונים והאוהדים ממתינים כעת שהאליפות תהיה בעצם עניין רשמי וסגור. ארגוני האוהדים צפויים להציג הערב מפגן תפאורה מרהיב ביציעים, לאחר שבמהלך השבועות האחרונים התבצעו ההכנות כמעט במחתרת.

עדכון ראשון: 06:47

אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. אדריאן הרבשטיין
חיכו עשר שנים לרגע הזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully