וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-מכבי ת"א: משחק האליפות בפתח?

מכבי ת"א דרוכה לקראת רמת השרון באיצטדיון רמת גן (20:50, ערוץ 1). ניצחון יבטיח לצהובים זכייה בצלחת אחרי 10 שנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עירוני רמת השרון ומכבי תל אביב נפגשו חמש פעמים בליגת העל. אין תיקו. רמת השרון ניצחה פעמיים, מכבי תל אביב שלוש.

* הפעמיים שרמת השרון ניצחה הן מהעונה שעברה. שלוש הפעמים של מכבי תל אביב הן מהעונה.

* כשרמת השרון מארחת יש לה ניצחון (בווינטר) והפסד (בגרונדמן).

* רמת השרון שיחקה 19 משחקים בליגת העל באצטדיון גרונדמן. היא השיגה בו 47.3 אחוזי הצלחה. מחוץ לגרונדמן יש לה 49 משחקים והיא צברה בהם 38 אחוזי הצלחה.

* כאורחת, מכבי תל אביב לא הפסידה באצטדיון רמת גן תשעה משחקים רצופים (שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו). ההפסד האחרון היה בדרבי התל אביבי במרץ 1999.

* הקבוצה האחרונה שניצחה את מכבי תל אביב במשחק ביתי שנערך במגרש שאיננו מגרשה הביתי היא רמת השרון, שעשתה זאת בווינטר בעונה שעברה.

נתונים: אתר דריבליסט

שחקני מכבי תל אביב מהראן ראדי, ערן זהבי באימון. קובי אליהו
מרגישים את המתח באוויר. מהראן ראדי וערן זהבי באימון/קובי אליהו

משחק מהעבר

עירוני רמת השרון – מכבי תל אביב 1:3, עונת 2011/12, מחזור 5, 21.9.2011

* זה היה בסך הכל משחקה החמישי של רמת השרון בליגת העל. הוא נערך באצטדיון וינטר, כי המגרש במורשה עדיין לא קיבל באותה העת את האישורים המתאימים לאירוח בליגה הבכירה.

* רמת השרון, עם מומי זפרן על הקווים, הגיעה מהמקום ה-13 עם שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה וניצחון בכורה במחזור ה-4, 1:3 על הפועל באר שבע בחוץ.

* למכבי תל אביב, אז עוד עם מוטי איוניר כמאמן, היו ארבעה ניצחונות בארבעת משחקי הפתיחה והפרש שערים של 1:11.

* כבר אחרי שלוש דקות רמת השרון עלתה ליתרון משער של תומר סוויסה. זה היה שערו החמישי של סוויסה בקריירה והראשון באותה עונה (הוא סיים עם 10).

* מכבי חיפשה שוויון, אבל רמת השרון הדהימה עם השער השני, כשבדקה ה-28 ברוך דגו כבש את שערו הראשון באותה עונה (מתוך שישה) וה-51 בקריירה.

* איוניר הכניס את מוסא קונאטה ורועי קהת במחצית כדי לנסות לשנות את המשחק. בדקה ה-61 הוא גם שלח לדשא את דיא סבע, אבל בדקה ה-63 רק הסתבך עוד יותר, כשניבאלדו הורחק על ידי לירן וקסברגר.

* דווקא אז, בדקה ה-77, מכבי תל אביב חזרה, עם שערו הרביעי של קונאטה באותה עונה. קונאטה, שכבש ארבעה בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, הוסיף רק עוד אחד עד לסיומה.

* מכבי לחצה כדי להשיג שוויון, אבל השער הגיע דווקא בצד השני, כשמשה אבוטבול דחק פנימה את שער הבכורה שלו בליגת העל, 1-3 לרמת השרון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר לצד הבלם ניבאלדו. קובי אליהו
אחד הורחק, השני פוטר בהמשך. ניבאלדו לצד מוטי איוניר/קובי אליהו

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון

ברמת השרון מתכוננים למשחק בתחושות מעורבות. מצד אחד הנהלת המועדון מאוד מרוצה מהכנסה של קרוב ל-2 מיליון שקל שצפויה להיכנס לקופת המועדון, אך מנגד הצוות המקצועי והשחקנים יודעים שמכבי תל אביב עם קרוב ל-40 אלף איש שידחפו אותה תרצה לחגוג אליפות במשחק אטרקטיבי.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זה משחק שהקהל של מכבי ייתן לה כוחות מטורפים. כבר הוכחנו בעבר שאנחנו יכולים להפתיע במשחקים כאלה ואנחנו מאמינים בזה, אבל מצד שני צריך להיזהר לא להתבזות ולא להישבר מגול או שניים שנחטוף, כי הכבוד שלנו מאוד חשוב כאן. צריך לזכור שעל הנייר זה עדיין משחק בית למרות שמצחיק להגיד את זה".

גם בצוות המקצועי חוששים ממפלה מחר והמאמן בני טבק יעלה בהרכב עם כמה שיותר שחקנים בעלי אופי הגנתי כשכבר עתה ברור שהקבוצה כמעט ולא תנסה לתקוף מחר. אסי בלדוט צפוי לעלות כשחקן החוד של הקבוצה, כאשר קובי מוסא צפוי לעלות לקישור ולסייע באגף ימין ללירן קצב. הוגו לופס ימשיך לקבל קרדיט בהרכב.

מאמן עירוני רמת השרון, בני טבק. מגד גוזני
לא רוצים להתבזות, לא מוותרים מראש. טבק ורמת השרון/מגד גוזני

מכבי תל אביב:

הערב זה הפך לרשמי. מכבי תל אביב יודעת שאם היא תנצח את רמת השרון, היא זוכה באליפות לראשונה זה עשר שנים. אם עד עכשיו אוהדי מכבי היו בטירוף, והסתערו על הכרטיסים עוד לפני שידעו בוודאות אם המשחק אכן יהיה על התואר, כעת במועדון מאמינים שאצטדיון רמת גן יהיה מלא ברבבות אוהדים נרגשים. מיטש גולדהאר עשוי להגיע לישראל במהלך היממה הקרובה ולהיות במשחק. למרות שבמכבי תל אביב העבירו להתאחדות בקשה להניף את הצלחת במשחק הביתי הבא של הקבוצה, יכול להיות שבשל ריבוי האוהדים במידה והאליפות תובטח, הצלחת כן תונף.

במועדון הייתה הערב התרגשות רבה ותכונה לקראת המשחק. "יש התרגשות לקראת המשחק מחר. אנחנו שמחים מאוד. זה רגע שחיכינו לו עשר שנים", אמרו בקבוצה. "כמובן שאסור לשכוח שאנחנו צריכים להשלים את המשימה ולנצח את רמת השרון ואז נוכל לחגוג את האליפות הזו. אנחנו שמחים במיוחד גם בשביל מיטש גולדהאר שהלך בדרך שלו למרות כל הביקורות שספג מאז שהגיע ובסופו של דבר כמו בעסקים שלו הוא הצליח גם כאן ויש בשורה טובה לאוהדי מכבי לקראת השנים הבאות". בכל מקרה, בקבוצה לא יקימו במות כדי לחגוג לאחר המשחק מחר, ובמועדון יודיעו על החגיגות באופן רשמי בימים הקרובים.

במכבי תל אביב ביקשו להסב את תשומת לב האוהדים לשינוי שחל בתקנון בנוגע לפריצת האוהדים לכר הדשא ומבקשים מהאוהדים שלא לעבור על החוק שכן על פי התיקון לתקנון כניסת אוהדים לדשא מביאה אוטומטית לעונש הפחתת עשר נקודות בעונה הנוכחית.

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם כאשר למעט מונס דאבור שסובל מקרע בשריר ונמצא בטיפולים באיטליה, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אוסקר גרסיה. איתן טיבי צפוי לחזור להרכב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וגם מהראן ראדי שלא פתח בחודש האחרון בגלל פציעה אמור לפתוח בקישור.

"שחקני כדורגל, כמו זמרים ואמנים, נהנים להופיע מול כמה שיותר אנשים", התייחס קפטן הקבוצה שרן ייני לרמת גן המלא, "אנחנו מקצוענים ועלינו להתרכז רק במשחק הזה. אנחנו לא חושבים על מה שיקרה אחרי המשחק, אלא המשחק עצמו".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
צפוי להגיע. גולדהאר/קובי אליהו

יעמוד למבחן

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ'

מול חלוצים כמו ראדה פריצה ואלירן עטר, מול קרשרים כמו מהראן ראדי וערן זהבי, שוער רמת השרון צפוי להיות האיש הכי עסוק על המגרש. כמו שזה נראה עכשיו, הוא זה שיצטרך למנוע תבוסה.

מכבי תל אביב: אלירן עטר

מלך השערים של הליגה נתן עונה נפלאה, אבל הוא לא כבש כבר חמישה משחקי ליגה, ולמעשה לא כבש לכל אורך הפלייאוף. כמובן שזה לא גורע מהעונה המצוינת שעברה עליו, והוא אחד המועמדים לתואר שחקן העונה, אבל עטר ירצה לסיים את העונה בטעם טוב יותר.

הרכבים משוערים

רמת השרון: רועי לייבוביץ', לירן קצב, עשהאל בן שבת, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, משה אבוטבול, מרקו אנג'לקוביץ, קובי מוסא, הוגו לופס, אסי בלדוט.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, יואב זיו, מהראן ראדי (משה לוגסי), ערן זהבי, גל אלברמן, דור מיכה, אלירן עטר, ראדה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully