וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "אנחנו לא חושבים על מה שיקרה אחרי המשחק"

21.4.2013 / 15:47

קפטן מכבי ת"א מתרכז רק במפגש עם רמה"ש ולא חושב על התוצאה של חיפה. אוסקר גרסיה: "לא קל להיות מאמן בישראל"

מכבי תל אביב נערכת למשחק מחר (שני) מול עירוני רמת השרון, שעשוי להיות משחק ההכתרה שלה ולהבטיח לה את האליפות המיוחלת. החבורה של אוסקר גרסיה תוכל לחגוג אליפות אם תנצח מחר ואילו מכבי חיפה, השנייה בטבלה, תפסיד לבני יהודה הערב. לאחר שהמשחק הועתק מאצטדיון גרונדמן לאצטדיון רמת גן בעקבות הביקוש הגבוה לכרטיסים, הבהלה של אוהדי מכבי תל אביב שוברת שיאים. נכון לאתמול, אוהדי מכבי תל אביב רכשו יותר מ-20 אלף כרטיסים למשחק ובקבוצה מצפים ל-30 אלף שיצבעו את אצטדיון רמת גן בצהוב.

הבלם איתן טיבי שלא שיחק בשבוע שעבר נגד בני יהודה בשל צבירת כרטיסים צהובים צפוי לשוב להרכב במקומו של איגנסיו פידלף וגם מהראן ראדי עשוי להחזיר ל-11 לאחר שהחלים לחלוטין מהפציעה ברגלו.

"אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, לנצח. אני מצפה שהשחקנים יעשו זאת. התוצאה של חיפה לא מעניינת כי אנחנו בכל מקרה צריכים לנצח את רמת השרון", אמר המאמן אוסקר גרסיה בפתח דבריו. "לא קל להיות מאמן בישראל, לא קל לאמן במכבי תל אביב שזה מועדון גדול עם הרבה היסטוריה", הוסיף המאמן הספרדי, "אולי אמשיך, כרגע אני לא מדבר על העתיד. אני מדבר רק על מה שקרה. אני גאה במה שעשינו".

"אנחנו נשחק איפה שיחליטו", התייחס גרסיה להעברת המשחק לאצטדיון רמת גן, "אני מעדיף את אצטדיון רמת גן כי יותר אוהדים יוכלו לבוא ולעודד אותנו".

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מעדיף את אצטדיון רמת גן על אצטדיון גרונדמן. גרסיה/קובי אליהו

גרסיה נשאל האם במצב הנוכחי, כשהאליפות קרובה, לדעתו מככבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בישראל. "אני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה מאוד, אחרי שניצחנו את הפועל תל אביב זה מילא אותי בגאווה".

"שחקני כדורגל, כמו זמרים ואמנים, נהנים להופיע מול כמה שיותר אנשים", אמר קפטן מכבי תל אביב שרן ייני, והתייחס להעברת המשחק נגד רמת השרון. "אנחנו מקצוענים ועלינו להתרכז רק במשחק הזה. אנחנו לא חושבים על מה שיקרה אחרי המשחק, אלא המשחק עצמו".

"מאוד נהניתי מהדרך שעשינו", הוסיף ייני, "סגנון העבודה שלנו התאים מאוד לשחקנים, השחקנים התאימו בינם לבין עצמם, אספנו ניצחונות וצברנו ביטחון בדרך שלנו. ידענו להתמודד עם מכשולים והכול הלך לנו".

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
"שחקני כדורגל, כמו זמרים ואמנים, נהנים להופיע מול כמה שיותר אנשים". ייני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully