וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל חוששת מהפציעות, ברצלונה דואגת למסי

מרסלו ומודריץ' הפצועים בספק לחצי הגמר מול דורטמונד. קריאות בברנבאו נגד קסיאס. ברצלונה: "נגיע בטוחים למינכן"

אחרי משחק קשה ואחרי יכולת שרחוקה מהפוטנציאל שלה, ברצלונה הצליחה לנצח 0:1 את לבנטה. ססק פברגאס, כובש שער הניצחון, אמר ש"זה היה ניצחון מאוד חשוב, למרות שיש כאלה שמנסים להגיד שהליגה לא חשובה. עבדנו קשה מאוד בשביל מה שעשינו עד עכשיו, ואנחנו יודעים כמה זה קשה. נמשיך להילחם עד הסוף כדי לזכות".

המנהל המקצועי של ברצלונה אנדוני זוביזרטה מודה ש"אנחנו סובלים מפציעות לקראת באיירן מינכן, אבל לא נתרץ ונגיע מוכנים. מסי פצוע, והצוות הרפואי העדיך שהוא ינוח, אבל אני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק במינכן. יש שם אווירה מצוינת, והקבוצה כבר הוכיחה שהיא יודעת לנצח במשחקים כאלה".

ססק פברגאס שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מרשים, אבל ניצחון. ססק/רויטרס

ריאל מדריד ניצחה אתמול את בטיס 1:3 בברנבאו, אבל יצאה מהניצחון עם טעם מעט חמוץ. המגן מרסלו והקשר לוקה מודריץ' נפצעו והם בספק למשחק חצי גמר ליגת האלופות מול דורטמונד ביום רביעי הקרוב. "הפציעות של מרסלו ומודריץ' היו החלק הכי גרוע במשחק", אמר בסיום עוזרו של מוריניו אייטור קראנקה. מרסלו נפצע בירך רגלו השמאלית כשניסה להרחיק כדור במחצית הראשונה, ואילו מודריץ' נפצע בשוק רגלו הימנית כשתוקל.

סיבה נוספת לדאגה בריאל הגיעה מכיוונו של הקהל, לאחר שכמה מאוהדי הקבוצה שרו שירים כנגד השוער המסופסל איקר קסיאס, בהם קראו: "קסיאס הוא החפרפרת, שקסיאס יילך עכשיו".

מרסלו שחקן ריאל מדריד על אלונקה. GettyImages
מדאיג את אנשי ריאל. מרסלו מוצא באלונקה/GettyImages

מסוט אוזיל חזר לאחר פציעה קלה וחגג צמד שני רצוף. "מסוט לא שיחק נגד בילבאו ולכן היה חשוב שישחק נגד בטיס, היה לו זמן להחלים ולהתכונן, הוא שיחק טוב והראה ביטחון", אמר קראנקה על הופעתו של הקשר בניצחון.

אמיליו בוטרגנניו, חלוץ העבר הגדול של המועדון וחבר בהנהלת ריאל, היה מעודד אף הוא מהניצחון על בטיס. "החדשות הרעות מבחינתנו הן הפציעות של מרסלו ומודריץ'. בטיס שיחקה טוב, אבל שיחקנו היטב והבקענו. היה טוב לראות את אוזיל כובש, ועכשיו אנחנו לפני רגע האמת. דורטמונד מלאה בכישרון, היא קבוצה חזקה. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להגיע לגמר, יש לנו ביטחון בשחקנים שלנו".

בינתיים יורגן קלופ, מאמן דורטמונד, התייחס לדברים שאמר עליו מוריניו. מאמן ריאל מדריד אמר שמאז שקבוצתו הוגרלה מול דורטמונד בחצי גמר האלופות, הוא כמעט שלא מדבר בעוד קלופ לא מפסיק לספק ציטוטים על המשחק מדי יום. "מוריניו אמר שאני מדבר הרבה?", שאל קלופ אחרי הניצחון של קבוצתו בליגה, "ובכן, זה גם מה שהמורים בבית הספר אמרו לי. אם כך, אני פשוט אשתוק".

מאמן בורוסיה דורטמונד יורגן קלופ. רויטרס
הלו, דבר במגרש. קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully