וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ודורטמונד מוכנות לאלופות

3 ימים לפני המפגש מול ברצלונה, האלופה פירקה 1:6 בחוץ את האנובר. גם דורטמונד מוכנה לריאל מדריד עם 0:2 על מיינץ

אחרי שבאיירן מינכן חגגה את האליפות ה-23 שלה בשבוע שעבר, המוקד בבונדסליגה הגרמנית עובר למאבקים על מקומות באירופה ולזה נגד הירידה. באיירן מינכן, שהבטיחה כבר את האליפות הביסה 1:6 בחוץ את האנובר וסיפקה סיבה טובה לדאגה לברצלונה, שלושה ימים לפני שהיא פוגשת אותה בליגת האלופות. ארבעה ימים לפני המפגש מול ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד הסתפקה בניצחון 0:2 על מיינץ. במשחק צמרת חשוב ניצחה פרנקפורט 0:1 את שאלקה ופתחה לחלוטין את המאבק על המקום הרביעי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות. המחזור נפתח אתמול עם 0:1 של מנשנגלדבאך על אוגסבורג.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם פרנק ריברי. GettyImages
מי יעצור אותם? באיירן מינכן חוגגת/GettyImages

האנובר - באיירן מינכן 6:1

אחרי חגיגות האליפות והעלייה לגמר הגביע, ורגע לפני המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה, המאמן יופ היינקס עשה רוטציה בהרכב כדי לתת מנוחה לחלק משחקני המפתח לקראת ברצלונה. חאבי מרטינס, דאנטה ופיליפ לאהם החלו על הספסל. מריו מנדז’וקיץ’ הפצוע לא נכלל בסגל, אך זה לא מנע מהבווארים לחגוג על חשבון האנובר האומללה.

כבר בדקה ה-16 כבש לארס שטינדטל שער עצמי אומלל, אחרי שדחק פנימה לשערו הוא כדור רוחב של דויד אלאבה מצד שמאל. בדקה ה-23 נכנס לפעולה פרנק ריברי. הקשר הצרפתי הסתנן לעומק וקיבל כדור עומק מצוין וקלאודיו פיזארו ומתוך הרחבה לא התקשה לבעוט בשמאל פנימה. בדקה ה-40 קלאודיו פיזארו בישל שער נוסף, הפעם למריו גומז שחדר לרחבה ובעט פנימה מקרוב. גומז הוסיף את השני שלו והרביעי של קבוצתו בדקה ה-62 כשקיבל כדור מג'רום בואטנג ומקרוב בעט פנימה. חשבתם שזה גמור? לא כשמדובר בבאיירן מינכן שכבשה את החמישי בדקה ה-71 והפעם מי שהתכבד בשער היה קלאודיו פיזארו שקיבל מצד שמאל מסירה מדויד אלאבה ומקרוב בעט פנימה מול האנובר המפורקת. בדקה ה-85 צימק אנדרה הופמן עם נגיחה מקרוב, אך אחרי דקה בלבד כבש קלאודיו פיזארו הנפלא את השני שלו והשלים את החגיגה של הבווארים.

באיירן ממשיכה להראות נהדר, למרות שלא שיחקה בהרכב ומלא וביכולת הזו היא צריכה בהחלט להדאיג את ברצלונה לפני המפגש מולה ביום שלישי.

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 0:2

כמו באיירן מינכן, גם דורטמונד מרוכזת בחצי גמר ליגת האלופות ועם שמונה נקודות הפרש על פני המקום השלישי יורגן קלופ ושחקניו יכולים להיות רגועים, אבל בניגוד לבווארים, דורטמונד עלתה ליתרון מוקדם מאוד כבר אחרי 32 שניות, במה שהפך לשער המהיר ביותר של הקבוצה ב-50 השנה האחרונות.

מריו גצה לא הצליח להשתלט על כדור עומק בתוך הרחבה, אבל הגנת האורחים התקשתה להרחיק ומרקו רויס הגיע מאחור כדי לבעוט פנימה ולקבוע יתרון מוקדם מאוד. בדקה ה-87 כבש לבנדובסקי את השני שלו, קבע שיא עם משחק 12 ברציפות שהוא כובש והבטיח עוד ניצחון שלא משנה יותר מדי לדורטמונד שתסיים את העונה במקום השני, אך די גמר את הסיכויים של מיינץ לקרוא תיגר על המקום השישי שמוליך לליגה האירופית בתום העונה.

רוברט לבנדובסקי שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
משחק 12 ברציפות שהוא כובש. לבנדובסקי הערב/GettyImages

באייר לברקוזן - הופנהיים 0:5

לברקוזן ממשיכה לרוץ במקום השלישי שמוביל ישירות לליגת האלופות, אבל זקוקה עדיין לנקודות כדי להבטיח אותו סופית ולשמחתה היא קיבלה הערב יריבה חלשה בדמותה של הופנהיים הלפני אחרונה.

סטפן קילינג, מלך שעריה של לברקוזן הרגיע את הקהל המקומי עם שער מוקדם כבר בדקה ה-16 אחרי שקיבל כדור רוחב מצוין מאנדה שרלה ומתוך הרחבה בעט ברגל ימין פנימה. בדקה ה-23 איבדה הופנהיים כל סיכוי לחזור למשחק כשאאוגן פולאנסקי הורחק בכרטיס אדום אחרי הכשלה ברחבה על קיסלינג. סיימון רולפס בעט את הפנדל אבל שוער הופנהיים הדף. בדקה ה-31 שרלה, שבישל את השער הראשון הוסיף את השני עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אחרי שקיבל מסירה טובה מסידני סאם. החגיגה נמשכה בדקה ה-65 כשקיסלינג כבש את השני שלו בנגיחה מתוך הרחבה. ארבע דקות עברו וגם שרלה כבש שער נוסף מול הופנהיים המפורקת כשבעט ברגל ימין אחרי הרמה מצוינת של מיכאל קאדלץ' המגן מצד שמאל. בדקה ה-79 השלים סטפן ריינהארץ את ההשפלה אחרי שבעט ברגל שמאל מתוך הרחבה.

לברקוזן העלתה את מאזנה ל-53 נקודות במקום השלישי וניצלה את ההפסד של שאלקה כדי לפתוח ממנה פער של שבע נקודות. הופנהיים מנגד ממשיכה להיות רחוקה 6 נקודות מחוף מבטחים ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי היא תרד בתום העונה לליגה השניה.

פרנקפורט - שאלקה 0:1

הקומרצבנק ארנה אירח משחק צמרת לוהט, כאשר האורחים הגיעו למשחק הזה מהמקום הרביעי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות, אך המארחת הצליחה לצמק ממנה את הפער לנקודה בלבד בעקבות הניצחון המפתיע הזה. המשחק נפתח דווקא טוב מבחינתם של האורחים, שזכו בפנדל בדקה ה-23, אבל מישל באסטוס הברזילאי החמיץ. בדקה ה-41 כבש מרקוס רוס את שער היתרון היקר למארחת, כשנגח מקרוב כדור מצוין שהוגבה לעברו על ידי מרק שטנדרה בהתקפה מתפרצת.

כאמור, הניצחון החשוב הזה העלה פרנקפורט למקום השישי עם נקודה פחות משאלקה, שתוכל לאבד את המקום הרביעי שלה מחר אם פרייבורג תיקח לפחות נקודה במשחק החוץ שלה בשטוטגרט.

מרקו רוס שחקן פרנקפורט. רויטרס
הניצחון הכי חשוב שלהם העונה. פרנקפורט חוגגת/רויטרס

מנשנגלדבאך - אוגסבורג 0:1

ניצחון יקר לגלדבאך, שממשיכה להילחם על המקום שמוביל לליגה האירופית ואולי אפילו על זה ששולח למוקדמות ליגת האלופות. אוגסבורג לעומת זאת, בדרך הבטוחה אל הליגה השנייה. הרגע המכריע של המשחק הגיע בדקה ה-27. קווין ווט האורח תפס מאחור את פנייל קוקו בתוך הרחבה וראה אדום ישיר ומוצדק. פיליפ דיימס שלח פנימה את הפנדל והעלה את גלדבאך ליתרון, שהספיק למארחת כדי לשמור על אפס הפסדים ביתיים בחמשת החודשים האחרונים. האורחים, אחרי הניצחון על פרנקפורט, חוזרים להפסיד.

קלאודיו פיסארו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
זה שחקן ספסל זה? פיזארו חוגג עוד משחק גדול/רויטרס

משחקים נוספים:

המבורג - דיסלדורף 1:2
להמבורג: רפאל ואן דר וארט (14 ו-20). לדיסלדורף: דני שהין (34).

ורדר ברמן - וולפסבורג 3:0
לוופלסבורג: מקסימיליאן ארנולד (13), איביצה אוליץ' (27), דייגו (66, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully