וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "מאוד אופטימי שאשחק ביום ראשון"

רכז הלייקרס שלא התלבש מאז סוף מרץ עשוי להיות כשיר למשחק הראשון מול הספרס. שיקגו לא בונה על דרק רוז

פלייאוף ה-NBA ייצא סוף סוף לדרך הערב (שבת) עם הסדרה המרתקת בין ניו יורק ובוסטון, כאשר מחר נקבל סדרה נהדרת נוספת בדמות המפגש של סן אנטוניו עם הלייקרס. לעת עתה, הנושא שמעסיק יותר מכל את התקשורת ב-LA הוא מצבו של סטיב נאש, שלא שיחק מאז שנפצע בדקה השניה של המשחק מול סקרמנטו לפני כשלושה שבועות. עם זאת, הרכז הוותיק מתעקש כי יהיה כשיר למשחק הראשון בסדרה (ראשון, 21:30, ספורט5+ לייב). "אני מאוד אופטימי שאשחק ביום ראשון", אמר נאש, שסובל מפציעה בירך וכאבים בשריר הירך האחורי.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש, סטיב בלייק. GettyImages
צפויים לשתף פעולה יחדיו בקו האחורי. צמד הסטיבים, נאש ובלייק/GettyImages

מייק ד'אנטוני אמר כי ההחלטה בנושא תתקבל רק לקראת המשחק, ובלוס אנג'לס מעריכים כי אם יהיה כשיר, נאש עשוי לפתוח בקו האחורי לצד סטיב בלייק, שמגלה יכולת טובה מאוד מאז פציעתו של הרכז הוותיק. "הוא נראה טוב מאוד, הוא זרק את הכדור מצוין וזז היטב", אמר בלייק אחרי האימון של יום שישי, "שמחתי לראות אותו מתאמן איתנו שוב". שחקן נוסף שחזר להתאמן, אך לא יהיה כשיר לסדרת הסיבוב הראשון, הוא ג'ורדן היל.

דוויט הווארד מודע לכך שגרג פופוביץ', שבעבר נהג לשלוח את שאקיל אוניל לקו העונשין פעמים רבות, עשוי לנקוט בגישה דומה גם בסדרה הקרובה. "אין שום דבר שאני יכול לעשות בנושא הזה מלבד לזרוק עונשין. אני לא דואג מזה". ד'אנטוני הוסיף: "אני בטוח שהם יעשו את זה ונצטרך להתמודד עם המצב הזה".

* מאמן שיקגו תום תיבודו אמר כי למרות הציפיות של חלק מאוהדי הבולס, דרק רוז ככל הנראה לא יתלבש בפלייאוף הקרוב. "סביר להניח שהוא לא ישחק העונה, אבל אי אפשר לדעת". שחקן נוסף שלא ישחק הלילה, במשחק הראשון מול ברוקלין, הוא ג'ואקים נואה, שנמצא בספק גם להמשך הסדרה.

שחקני סן אנטוניו ספרס מאט בונר, טיאגו ספליטר מנסים לעצור את שחקן לוס אנג'לס לייקרס, דוויט הווארד. AP
תתחיל להתרגל לזה. גבוהי הספרס מרביצים להווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully