וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: רומן אברמוביץ' רוצה את מנואל פלגריני

באנגליה דווח כי הבעלים של צ'לסי מעריך את הסגנון של המאמן הצ'יליאני וכבר שוחח עם נציגו. פרגוסון: "שיחקנו כמו אלופים"

ספורט 2

באנגליה מדווחים הבוקר (חמישי) כי מנואל פלגריני מועמד להצטרף לצ'לסי בעונה הבאה. אין ספק כי המאמן הנוכחי רפא בניטס יעזוב, ועל אף שבתקשורת האירופאית כבר דווח כי ז'וזה מוריניו סיכם את תנאיו לקדנציה שנייה בסטמפורד ברידג' ויחזור בעונה הבאה ללונדון, היום נטען כי צ'לסי כבר ביררה לגבי האפשרות שפלגריני יגיע, ואף שוחחה עם נציגים של הצ'יליאני.

פלגריני, 59, מאמן ריאל מדריד בעבר (בין השאר), הגיע השנה עם מלאגה לרבע גמר ליגת האלופות, והודח מול דורטמונד בצורה מאכזבת. באנגליה טוענים כי אברמוביץ' מזדהה עם סגנון המשחק האטרקטיבי של פלגריני, שגם מדבר אנגלית בצורה שוטפת. עוד הוזכרו כמועמדים: דייויד מויס ודייגו סימאונה.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. AP
פלגריני/AP

האליפות מתקרבת, אבל בצעדים אטיים. מנצ'סטר יונייטד שמטה אמש (רביעי) שתי נקודות בחוץ מול ווסטהאם, עם תיקו 2:2, אבל עשתה צעד נוסף אל האליפות וחסרות לה שש נקודות כעת, כשבקופה נותרו 15 בלבד. מנצ'סטר סיטי צימקה ממנה את הפער ל-13 נקודות והתבססה במקום השני עם 0:1 דרמטי על וויגאן. צ'לסי כבשה את המקום השלישי לאחר שהביסה 0:3 בחוץ את פולהאם.

"אנחנו יודעים איך הם משחקים, הכדור באוויר רוב הזמן", עקץ בסיום מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון את ווסטהאם על סגנונה. "ווסטהאם מאוד מאוד אגרסיבית, ובמשחקים כאלה אתה מקווה שהשופט יהיה חזק, ואני לא בטוח שהוא היה כזה". הביקורת מצד פרגוסון נאמרה בעקבות ההתנגשות של חלוץ ווסטהאם אנדי קארול בשוערו של פרגוסון דויד דה חאה בשלהי המחצית הראשונה, התנגשות שלדעת הסקוטי הייתה אמורה להסתיים בכרטיס אדום לשחקן.

הפטישים הובילו פעמיים במשחק, ופרגוסון שאב עידוד מכך ששחקניו לא נשברו. "המשכנו לשחק למרות הפיגור, שיחקנו כמו אלופים, זה היה נפלא לראות את הנחישות והאומץ שהשחקנים הפגינו. עברנו עוד משחק, נשארו לנו חמישה, אנחנו רוצים לנצח בהם. הראינו מול ווסטהאם שאנחנו לא אוהבים להפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה מול שחקן ווסטהאם אנדי קרול. רויטרס
ההתנגשות שהוציאה את פרגוסון מכליו. קארול ודה חאה קרובים-קרובים/רויטרס

בשורות היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי כבר השלימו עם אובדן האליפות. "עבדנו קשה כי וויגאן זאת קבוצה שמשחקת כדורגל ורוצה לנצח בכל משחק", אמר מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני לאחר ה-0:1 שהשיגו שחקניו. "לא שיחקנו טוב כי אנחנו עייפים, רק ב-20 דקות האחרונות שיחקנו טוב. וויגאן הרשימה אותי ולא מגיע לה לרדת ליגה".

כשנשאל האם קבוצתו עדיין סובלת מהאנגאובר ולא התאוששה מההעפלה לגמר הגביע האנגלי אחרי ה-1:2 על צ'לסי, ענה מאנצ'יני: "כנראה שכן. עברו רק שלושה ימים. מהסיבה הזאת שיחקנו עם ארבעה וחמישה שחקנים טריים, הוצאנו הרבה אנרגיה מול צ'לסי".

מאמן מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני. GettyImages
החבר'ה עייפים. מאנצ'יני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully