וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 2:2 ליונייטד מול ווסטהאם, סיטי ניצחה

מערכת וואלה! ספורט

17.4.2013 / 22:37

השדים האדומים פיגרו פעמיים באפטון פארק, אך השוו והם רחוקים שש נק' מהתואר. סיטי-וויגאן 0:1, פולהאם-צ'לסי 3:0

ספורט 2

הפרמיירליג סיפקה לנו הערב פנינה לאמצע השבוע בדמות משחקי השלמה של שלוש הגדולות. מנצ'סטר יונייטד שמטה שתי נקודות בחוץ מול ווסטהאם, עם תיקו 2:2, אבל עשתה צעד נוסף אל האליפות וחסרות לה שש נקודות כעת. מנצ'סטר סיטי צימקה ממנה את הפער והתבססה במקום השני עם 0:1 דרמטי על וויגאן. צ'לסי הביסה 0:3 בחוץ את פולהאם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי מול שחקן ווסטהאם ג'יימס קולינס. רויטרס
הציל נקודה מעמדת נבדל. ואן פרסי מול ג'יימס קולינס/רויטרס

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2

השדים האדומים לא ממש פוגעים לאחרונה, אבל הם מנצלים עד תום את הפער הענק שפתחו וממשיכים לשייט אל האליפות, כאשר כעת חסרות להם שש נקודות בלבד (או למעשה חמש, בשל יחס שערים טוב בהרבה מזה של סיטי). הפטישים הובילו פעמיים, לא הצליחו לנצח ועדיין לא הבטיחו סופית הישארות, אולם הם קרובים ובעיקר, הם עצרו רצף של שמונה הפסדים מול אלכס פרגוסון ושחקניו.

אפטון פארק קפץ לשמיים בדקה ה-17, לאחר שריקרדו ואז טה חתם עם נגיחה מקרוב מתפרצת קטלנית של המארחים והעלה אותם ליתרון מפתיע. חלפו 14 דקות ושינג'י קגוואה סידר לאנטוניו ולנסיה את השוויון עם שער קל מקרוב לאחר מבצע מצוין של היפני.

הפטישים השיבו לעצמם את היתרון עם ביצוע מושלם של מוחמד דיאמה, שבדקה ה-55 הסתובב על סף הרחבה ושלח כדור חד לפינה הרחוקה של דה חאה. יונייטד יצאה קדימה עם כל מה שיש לה ולחצה, אבל יאסקליינן וההגנה שלו סיכלו כל הזדמנות של ואן פרסי וחבריו. המזל אזל בדקה ה-77, כאשר קגוואה המשיך ללהטט ובעט מתוך הרחבה כדור שפגע בשתי הקורות, הריבאונד נחת אצל ואן פרסי, שמול שער ריק וממצב נבדל קטן שלח פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן וויגאן ארונה קונה מול שחקן מנצ'סטר סיטי אלכסנדר קולארוב. רויטרס
ניצחון דרמטי בחזרה הגנרלית של גמר הגביע. קולארוב מול קונה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 0:1

האלופה מסרבת לוותר על התואר והיא צימקה את הפער מיונייטד ל-13 נקודות, כאשר לרשותה עדיין משחק חסר. קשה להאמין שהתכולים יצליחו לתפוס את היריבה העירונית, אבל אחרי העלייה לגמר הגביע ובחזרה גנרלית במשחק מול היריבה אותה ייפגשו שם, הם המשיכו לקצור הצלחות וזה לא היה פשוט בכלל.

קולארוב ניסה בכדור חופשי בפתיחה, אבל המצב הטוב ביותר במחצית הראשונה היה שייך דווקא ללאטיקס, כאשר ג'ו הארט נדרש להצלה גדולה באחד על אחד מול פרנקו די סאנטו. הארט כבר נכנע בפתיחת המחצית השנייה לשון מאלוני, אבל ג'וליאן לסקוט הרחיק כדור מסוכן. כשנראה היה שהסיטיזנס יאבדו נקודות יקרות, הגיע קרלוס טבס. שבע דקות לסיום, הארגנטינאי ביטל חצי מההגנה האורחת ושלח כדור חזק לחיבורים, כדי להכריע את המשחק ולהשיג לסיטי שלוש נקודות יקרות, שמשאירות אותה בשליטה מלאה על המקום השני ומצמקות את הפער מהפסגה. וויגאן האומללה אולי תילחם על הגביע, אך היא ממשיכה לעשות את דרכה הבטוחה אל ליגת המשנה ונותרה שלוש נקודות מתחת לקו האדום.

פולהאם - צ'לסי 3:0

הבלוז ניצלו עד תום את משחק ההשלמה בדרבי הזה כדי לטפס בחזרה אל המקום השלישי החשוב כל כך, אשר מוביל ישירות אל שלב הבתים בליגת האלופות. אחרי ההדחה המתסכלת בחצי גמר הגביע, צ'לסי חזרה למסלול, בדיוק בזמן לקראת שני משחקי חוץ גדולים: מול ליברפול בליגה בראשון ומול באזל בחצי גמר הליגה האירופית בחמישי הבא. הקוטג'רס לעומת זאת, שוב לא הצליחו להתמודד מול צ'לסי, עליה לא גברו מאז מרץ 2006.

30 דקות של שיממון הסתיימו עם אחד משערי העונה. דויד לואיז, שהוכיח לנו בעבר שהוא יודע לכבוש שערים גדולים ממרחק, הניף רגל מ-35 מטרים וניתב כדור אדיר אל בין החיבורים של מארק שוורצר חסר האונים. שער עצום ללואיז בהופעה ה-100 בצ'לסי. שתי דקות למחצית, חואן מאטה מצא את הראש של ג'ון טרי והבלם נגח מקרוב את השני. טרי השלים צמד נהדר, שני בקריירה, בדקה ה-71 עם עוד נגיחה, הפעם מבישול של טורס.

שחקן צ'לסי דויד לואיז חוגג עם חבריו. רויטרס
איזה שער מטורף. לואיז מקבל אהבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully