וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז': שמועות על צירוף ווין רוני, נאסרי וריברי

דיווח: לאונרדו יציע 40 מיליון ליש"ט עבור רוני ונאני. המנג'ר רמז: "אשמח לראות את נאסרי, ריברי וקבאי חוזרים לצרפת"

התקשורת הבריטית עוסקת ביממה האחרונה בספקולציה אחת בעיקר: מעברו האפשרי של ווין רוני לפריס סן ז'רמן בקיץ הקרוב. ב'סאן' מדווחים הבוקר כי קבוצת הפאר הצרפתית משוכנעת כי הצעה של 25 מיליון ליש"ט תספיק כדי להעביר לשורותיה את כוכב מנצ'סטר יונייטד, ואפילו מצטטים את מישל מולין, ששימש בעבר כיועץ לפ.ס.ז', וכעת טוען כי: "על פי מקורות אמינים, הוא ישחק בפריס סן ז'רמן בעונה הבאה".

נאני עם ווין רוני שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ישתפו פעולה עם זלאטן ופאסטורה? רוני ונאני/רויטרס

יש לציין כי לרוני חוזה לשנתיים נוספות באולד טראפורד, אולם באנגליה טוענים כי אלכס פרגוסון יהיה מוכן לוותר עליו, ומיותר לציין כי ספסולו במספר משחקים מכריעים (בפרט זה מול ריאל מדריד בליגת האלופות) הוסיפה לשמועות על עתידו של הקשר/חלוץ. אגב, רוני עצמו, כך על פי דיווחים, דווקא מעוניין להישאר בשורות השדים האדומים ולחתום על חוזה חדש אצל האלופה שבדרך, ובהחלט יהיה מעניין לעקוב אחר ההתפחויות בנושא בחודשים הקרובים עד פתיחת חלון ההעברות בקיץ.

אם זה לא מספיק, הרי שסן ז'רמן סימנה כוכב נוסף של מנצ'סטר יונייטד שברצונה לצרף בעונה הבאה: נאני. הקיצוני הפורטוגלי איבד ממעמדו בשנה האחרונה, ובצרפת מעריכים כי 15 מיליון ליש"ט יספיקו כדי לשכנע את השדים האדומים להיפרד מהקשר שלא נכלל בסגל יונייטד במשחק הליגה האחרון מול סטוק סיטי.

מנג'ר הקבוצה, לאונרדו, אמר לגאזטו דלו ספורט היום: "נוף הכדורגל השתנה, ובגלל זה שחקנים כמו אדן הזאר ואוליבייה ז'ירו עזבו את הליגה הצרפתית, אבל אני אוהב את הרעיון של החזרת שחקנים צרפתים מצוינים הביתה. אני לא מדבר על קארים בנזמה, אלא על שחקנים כדוגמת סמיר נאסרי, פרנק ריברי ויוהאן קבאי. אני לא יודע אם זה ריאלי, עדיין לא דיברתי איתם". עוד הוסיף שחקן העבר הברזילאי: "מעולם לא הגשנו הצעה לכריסטיאנו רונאלדו, וגם לא לווין רוני ואדיסון קבאני. הרבה שחקנים רוצה לבוא לפריס סן ז'רמן".

שחקן באיירן מינכן, פרנק ריברי. Alex Grimm, GettyImages
קאמבק בליגה הצרפתית? ריברי/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully