וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בוקסנבוים: "לשחזר את 2003 זה חלום רטוב"

קשר הפועל רמת גן רוצה לחזור על התסריט מהעונה ההיסטורית ההיא, בה הקבוצה זכתה בגביע ושרדה בליגה: "הגביע זה מיוחד"

one

בהפועל רמת גן מאמינים שאפשר לשחזר ובגדול את ההיסטוריה מעונת 2003, אז זכתה הקבוצה בגביע המדינה תחת שרביטו של המאמן אלי כהן וגם הבטיחה את הישארותה בליגה, בסיומה של עונה בה זכתה מכבי תל אביב באליפות המדינה. הרמת גנים ניצחו אמש (רביעי) בקושי 1:2 את הפועל ראשון לציון, עם שער ניצחון דרמטי של ישראל זגורי בדקה ה-90 והם רחוקים 90 דקות ממפגש מרגש עם נשיא המדינה, אולם עוד קודם לכן מצפים להם שני משחקים גורליים ומכריעים במסגרת המלחמה נגד הירידה בפלייאוף התחתון.

השחקנים של המאמן אלי כהן, הספיקו לחגוג דקות בודדות על כר הדשא ובתוך חדר ההלבשה ויצאו מיד לאימון שחרור, שנערך במגרש האימונים של אצטדיון רמת גן. למרות הניצחון וההעפלה לגמר, החל משריקת הסיום דיברו כולם רק על קרב ההישרדות החשוב נגד בני סכנין ביום שבת במסגרת הליגה. הקבוצה תקיים אימון שחרור נוסף הבוקר ואימון טקטי אחד ביום שישי ובזאת יסתכמו ההכנות למשחק נגד סכנין. בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מכך ששער הניצחון של זגורי מנע הארכה, וחסך למרבית שחקני ההרכב שלושים דקות נוספות של מאמץ לפני המשחק הגורלי בשבת.

שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג. ברני ארדוב
חגגו, אבל רק במשחק/ברני ארדוב

גורמים בקבוצה הביעו מעט אכזבה מהכמות המועטת יחסית של אוהדי הקבוצה שנכחו אמש ברמת גן. במועדון קיוו שמעמד חצי הגמר ימשוך הרבה יותר אוהדים למשחק, אולם רק כ-2,500 אורדונים הגיעו לתמוך בקבוצתם. כעת מאמינים ברמת גן שהכמות תוכפל ואולי אפילו תשולש במשחק הגמר נגד עירוני קרית שמונה.

"ניצחון בדקה ה-90 זה הכי מתוק שיכול להיות", אמר הקשר עומר בוקסנבוים אחרי הניצחון הדרמטי של קבוצתו. "זה כיף גדול. יש בגביע משהו באמת מיוחד. הלך לנו קשה ובאמת שמגיעות לראשון לציון כל המחמאות. הם שיחקו אגרסיבי ולא וויתרו, ראו שהם באו מוכנים למשחק. אני ממש שמח שעשינו את זה ב-90 דקות, ההרגשה היא ממש טובה אבל אנחנו כבר עם הראש בסכנין. השמחה היא שמחה קצת חצויה. מצד אחד אנחנו שמחים מאוד, אבל אז אתה נזכר בליגה ואתה לא משוחרר עד הסוף".

"אין ספק שניצחון כזה מוסיף גם מנטלית", אמר בוקסנבוים בהתייחסו להשלכות ההעפלה לגמר הגביע על משחק הליגה הקרוב. "אבל כל משחק הוא לגופו, אתה מגיע מנטלית אחרת בשבת ונהיה חייבים לעשות את ההפרדה ולבוא מוכנים".
הקשר התייחס גם לעובדה שהקבוצה הבקיעה שער ניצחון בדקה ה-90, אחרי שבפעמים רבות העונה היא הייתה בצד הסופג בדקות הסיום: "בדיוק על זה אלי כהן דיבר כשנכנסנו לחדר ההלבשה אחרי המשחק. הגיע הזמן. אני חושב שהגיע לנו כי בחצי השני הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, אני שמח כי זה הכי מתוק שיש".

בוקסנבוים שלקח חלק פעיל והיה שחקן הרכב בזכייה בגביע בעונת 2003, שמח מאוד לשחזר שוב את ההישג: "זו הרגשה מדהימה, באמת. נדמה לי שזה הישג חסר תקדים, להגיע עם הפועל רמת גן לשני גמרים. זה בדיוק עשר שנים אחרי ואני לא יכול בכלל לתאר את ההרגשה, זה מדהים. אני רוצה שגם נצליח בליגה ואז זה יהיה מושלם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג עם המאמן אלי כהן. ברני ארדוב
הניצחון יוסיף להם מנטלית לקראת מאבק ההישרדות מול סכנין בשבת/ברני ארדוב

'בוקסה' נזכר בחיוך בזיכרונות מ-2003, אז זכתה מכבי תל אביב באליפות ורמת גן שזכתה בגביע, גם הבטיחה את ההישארות בליגה בסיומה של אותה עונה: "כמובן שאני קונה את אותו הדבר גם העונה. זה תלוי בנו ונצטרך לעבוד באמת קשה וזה תסריט שהא חלום רטוב"

בקבוצה החמיאו לשוער איתי ארקין שעלה לשחק עם פציעה בקרסול והציג יכולת טובה. שחקן נוסף שקיבל המון פרגון הוא הקשר הצעיר וובה בראון שעשה עבודה טובה במרכז המגרש. "איזה כיף לנצח בדקה ה- 90, אין דברים כאלה, אני מאושר", אמר בראון בסיום המשחק. "כולנו מאוד שמחים וגם נחמד לדעת שהצלחנו לתת לקהל שלנו קצת רגעים של אושר באמצע התקופה הלא פשוטה. עשינו הישג מדהים, אבל אין לנו הרבה זמן לשמוח כי יש משחק קשה מאוד נגד סכנין בשבת. נעשה הכנה טובה ונבוא לעשות את העבודה. אני מאמין שהניצחון היום ייתן לנו בטחון וידחוף אותנו גם בשבת כי אין ברירה אחרת, חייבים להביא משם את הנקודות", הוסיף הקשר.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ברני ארדוב
סיום עונה לחוץ ומתיש. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully