וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל רמת גן בגמר לאחר 1:2 על ראשון לציון

מערכת וואלה! ספורט

17.4.2013 / 19:51

דרמה ענקית בחצי גמר הגביע: רמת גן פתחה חזק ועלתה ליתרון מהיר (10) מנגיחה של רן יצחק, אך אצילי השווה (41). זגורי קבע 1:2 דרמטי (91) והעלה את רמת גן לגמר. האורדונים יחלמו על שחזור הגביע מ-2003, ראשון לציון הסינדרלה נפרדת

one

שחקן אחד נותר בסגל של הפועל רמת גן מאז הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה ב-2003. עומר בוקסנבוים היה אז אחד מהאחראיים המרכזיים לזכייה הסנסציונית, וכעת, עשר שנים בדיוק אחרי, הוא עשוי לשחזר אותה, לאחר שהפועל רמת גן גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון בצורה דרמטית במיוחד ועלתה לגמר הגביע. רמת גן נאבקת על ההישרדות בליגת העל, אך בינתיים, בשקט בשקט, ההישג האמיתי שלה הוא ללא ספק ההצלחה בגביע. האורדונים יפגשו בגמר את המנצחת בין מכבי חיפה לעירוני קרית שמונה.

רמת גן הייתה זו שפתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-10, לאחר שמהלך התקפי מצוין הסתיים בנגיחה של רן יצחק לרשת. ראשון לציון לא הסכיתה לוותר כל כך מהר, ועומר אצילי השווה בדקה ה-41 לאחר בישול של ליאור אסולין, שנכנס כמחליף במקומו של רז כהן. ואז, אחרי החמצות רבות במחצית השנייה, רמת גן הצליחה לכבוש את השער המנצח דווקא בצורה הכי מתוקה שיש - ממש לפני שריקת הסיום. ישראל זגורי, שהיה חלש לאורך המשחק כולו, הסתנן מאחורי ההגנה וקיבל כדור רוחב כדי לכבוש שער עצום.

שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג עם המאמן אלי כהן. ברני ארדוב
וואו, איזו דרמה. זגורי חוגג שער ניצחון עם אלי כהן/ברני ארדוב

ראשון לציון, הסינדרלה של המפעל העונה, הגיעה למשחק לאחר שחוללה בעצמה סנסציה אדירה לאחר שהדיחה את הפועל תל אביב ברבע הגמר, ולמרות שירדה מנוצחת בצורה אכזרית שכזו, יש לה כמה וכמה סיבות להיות גאה. הקבוצה של אייל לחמן קיוותה בתחילת העונה להעפיל לליגת העל, וכעת, כשהיא מדורגת רק במקום השישי בליגה הלאומית ואיבדה למעשה סיכוי לעשות זאת, היא נפרדת גם מהגביע.

עם פתיחת המשחק, רמת גן חשבה שהדרך שלה לגמר סלולה. התקפה ראשונה של החבורה של אלי כהן בדקה ה-10 הסתיימה בהגבהה מדויקת של ליאור ראובן לראשו של רן יצחק, שהעלה את האורדונים ליתרון 0:1. דויד מנגה הרעיד את המשקוף, דורין גוגה החמיץ משני מצבים קורצים והשער השני של רמת גן היה באוויר. אך אז, דווקא לאחר שרז כהן נפגע וליאור אסולין החליף אותו בגלל הפציעה בדקה ה-26, הקבוצה מעיר היין התעוררה. בדקה ה-41 היא כבר באה על שכרה, לאחר שהתקפה מהירה הסתיימה בכדור רוחב של ליאור אסולין לעומר אצילי, שגלגל מקרוב את השוויון. ואז, במחצית השנייה, הגיע ישראל זגורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל ראשון לציון איתי טואף. ברני ארדוב
סיום כואב לסיפור הסינדרלה. איתי טואף בסיום/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 90+3: זהו, המשחק מסתיים, איזו דרמה. בסיומו של הערב הפועל רמת גן שוב חולמת על זכייה בגביע, ממש כמו ב-2003, וראשון לציון - סיפור הסינדרלה הגדול - הולכת הביתה גאה ובראש מורם לאחר הישג נהדר.

דקה 90+1: גול! איזה שער דרמטי של ישראל זגורי. אופיר חמו המחליף החל את המהלך והעביר לאטצזיאנוב, שמסר כדור רוחב לעבר החלו. שהסתנן מאחורי הבלם וסיים עם מקרוב עם בעיטה לרשת. 1:2 לרמת גן, ודווקא זגורי, שהיה חלש הערב, הוא האיש שאחראי לשער הדרמטי.

דקה 79: ראשון לציון שוב עם מתפרצת מהירה ומסוכנת, ושוב הודות למהלך מצוין של ליאור אסולין ועומר אצילי, שהיו אחראיים גם לשער. החלוץ הותיק הגביה לעבר אצילי, שבעט חזק מהאוויר למרכז השער, ארקין הדף.

דקה 74: רמת גן שוב מגיעה למצב מצוין, ושוב לא כובשת. כדור קרן הגיע לראש של רן יצחק, שנגח למסגרת, אך ספואן זועבי הציל מהקו.

דקה 73: וובה בראון עם עוד בעיטה אדירה מרחוק, השנייה שלו במחצית הזאת. הקשר קיבל כדור כ-25 מטרים מהשער ובעט כדור חזק בחצי גובה, ארקין הדף היטב.

דקה 65: רמת גן מסוכנת יותר. עומר בוקנסבוים קיבל כדור על סף הרחבה והצליח לשחרר בעיטה בשרגל שמאל, שעולה גבוה מעל המשקוף.

דקה 59: ראשון לציון גם כן מתעוררת, ורמת גן ניצלת בנס. כדור קרן הגיע לראש של גל מאיו, שנגח מצוין למסגרת. ארקין התעופף והדף, הכדור ניתז למשקוף החוצה. כמעט, רק כמעט.

דקה 55: עוד בעיטה חופשית מסוכנת של מנגה, שוב מזווית אלכסונית. מכלוף זינק, והכדור המסובב נעצר ברשת החיצונית.

דקה 50: בעיטה אדירה של ארתור אטצזיאנוב מ-25 מטרים ברגל ימין חלפה מעט מעל המשקוף.

דקה 47: רמת גן עולה למחצית השנייה חדה יותר. דויד מנגה בעט כדור חופשי מזווית אלכסונית מ-20 מטרים, מכלוף קלט בלי בעיה.

אייל לחמן מאמן עירוני ראשון לציון. ברני ארדוב
למרות הכול, עמד על הקווים. לחמן/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 45: מחצית ראשונה קצבית ומהנה מסתיימת עם עוד ניסיון הבקעה של רמת גן. ישראל זגורי פרץ באגף שמאל ומצא את וובה בראון, שבעט חזק קצת מעל המשקוף.

דקה 41: גול! רמת גן לא כבשה את השני, ונענשה בצד השני. מור שקד מסר כדור עומק מצוין לליאור אסולין. החלוץ הותיק, שעלה כמחליף, פרגן עם כדור רוחב מדויק לעומר אצילי, שגלגל מקרוב לרשת החשופה. 1:1.

דקה 35: דורין גוגה עם עוד החמצה. הרומני נותר חופשי ממש בסמוך לרחבה, ושחרר בעיטה חזקה אך לא מדויקת מעל השער של מכלוף.

דקה 26: עוד בשורה לא טובה לראשון לציון. רז כהן, שהיה מסוכן בפתיחה, נפצע ומיד ביקש חילוף. ליאור אסולין נכנס במקומו.

דקה 20: ראשון לציון מנסה להתאושש ולתקוף. רז כהן קיבל כדור ברחבה לאחר טעות בהגנה של רמת גן, אך הכדור שבעט נעצר דווקא על ידי חברו לחוד, ספואן זועבי.

דקה 16: ההגנה של ראשון לציון לא מתפקדת, רמת גן שוב קרובה לכבוש. דורין גוגה קיבל כדור רוחב מצוין ונותר לבד ברחבה, אך בעט החוצה מקרוב. איזו החמצה.

דקה 14: רמת גן כמעט עולה ל-0:2. דויד מנגה קיבל כדור מחוץ לרחבה ושחרר בעיטה אדירה מ-20 מטר ברגל שמאל. הכדור נעצר רק במשקוף, וראשון לציון הצליחה להרחיק.

דקה 10: גול! רמת גן כובשת בהתקפה הראשונה שלה במשחק. חילופי מסירות בין ליאור ראובן לישראל זגורי הסתיימו בהגבהה מדויקת של הראשון, ורן יצחק עלה כדי לנגוח היטב לפינה הקרובה. 0:1 להפועל רמת גן, למרות פתיחה טובה של ראשון לציון.

דקה 3: ראשון לציון פותחת בהתלהבות. עומר אצילי שלח את רז כהן בכדור עומק טוב, וזה ניסה להחזיר לו כדור בתוך הרחבה, אך רמת גן כיסתה והרחיקה.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ברני ארדוב
זכרונות מ-2003. אלי כהן/ברני ארדוב

הרכבי הקבוצות:

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, דורין גוגה (אופיר חמו, 62), ישראל זגורי, דויד מנגה, רן יצחק.

הפועל ראשון לציון: דניאל מכלוף, גל מאיו (איתי אלקסלסי, 88), איתי טואף, אלירן סיימון, גיא אבנד, מור שקד, ליאור ברטקובסקי, ספואן זועבי, רז כהן (ליאור אסולין, 26), עומר אצילי.

שחקני עירוני ראשון לציון חוגגים עם עומר אצילי. ברני ארדוב
כבשו שער שוויון בבעיטה הראשונה למסגרת. שחקני ראשון לציון חוגגים/ברני ארדוב
דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן מול ספואן זועבי שחקן ראשון לציון. ברני ארדוב
בעיטה אדירה למשקוף. דויד מנגה, מימין/ברני ארדוב
אוהדי עירוני ראשון לציון. ברני ארדוב
הפסיקו להם את החלום. אוהדי ראשון לציון/ברני ארדוב
ברוך דגו שחקן ראשון לציון עם טל חן שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
מפגש חברי. ברוך דגו וליאור אסולין עם טל חן/ברני ארדוב
דורין גוגה עם רן יצחק שחקני הפועל רמת גן. ברני ארדוב
בפתיחת המשחק היה נראה שהם יטיילו. שחקני רמת גן חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully