וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבי מרטינס: "בלתי אפשרי לא לדבר על הטרבל"

באיירן באופוריה אחרי ה-1:6. הקשר: "מול ברצלונה נראה מה הרמה האמיתית שלנו". היינקס: "יש לנו 3 חלוצים ברמה גבוהה"

באיירן מינכן המשיכה אמש (שלישי) בעונה המופלאה שלה כשעלתה בסטייל לגמר הגביע הגרמני. הלהקה הדורסנית של יופ היינקס מחצה 1:6 את וולפסבורג, כשבגמר תחכה לה המנצחת בין שטוטגרט לפרייבורג, אבל לא רק הן צריכות לחשוש מההתפוצצות של הבווארים שמציגים את הכושר הכי טוב באירופה, רגע לפני המפגש הכפול מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן חוגג עם שרדאן שאקירי, בסטיאן שווינשטייגר. Alexander Hassenstein, GettyImages
קטלוניה רועדת. שחקני באיירן אתמול/GettyImages, Alexander Hassenstein

באיירן כבר הבטיחה את האליפות ה-23 בתולדותיה כשפתחה פער עצום של 20 נקודות בראשות הבונדסליגה והעיפה בקלילות את יובנטוס ברבע גמר הצ'מפיונס עם 0:4 בסיכום של המשחקים, ועם מאזן של 15 ניצחונות ב-18 משחקי גמר היא נראית בדרך לטרבל היסטורי, וכוכביה מתקשים להנמיך את רף הציפיות שנבנה באליאנץ ארנה בשבועות האחרונים.

היינקס, שכזכור יוחלף בסיום העונה על ידי פפ גווארדיולה, אמר בסיום: "וולפסבורג הקשתה עלינו מאוד, במיוחד במחצית הראשונה, אבל אחרי ההפסקה ניצלנו את הטעויות שלהם. ראיתם שיש לנו שלושה חלוצים ברמה ואני שמח בשביל מריו שהוא הצליח לכבוש שלושער".

שרדאן שאקירי שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
"כל הדיבורים על ברצלונה הקשו עלינו להתרכז". שאקירי/GettyImages, Alex Grimm

חאבי מרטינס נסחף בחגיגות ואמר: "זה בלתי אפשרי לא לדבר על הטרבל, אבל אנחנו לא רוצים לחשוב על זה עדיין. יש לנו שחקנים טובים מאוד ומהירים מאוד. בתוך שתיים שלוש מסירות זריזות אנחנו כבר מגיעים לרחבת היריב, ואנחנו חזקים מאוד גם מבחינה פיזית, אבל מול ברצלונה נראה מה הרמה האמיתית שלנו".

שרדאן שאקירי, שהצטיין עם שער ושני בישולים, הוסיף: "רצינו להעפיל לגמר אבל זה היה קשה. כל הדיבורים על ברצלונה הקשו עלינו להתרכז, אבל בסופו של דבר השתלטנו על המשחק ועשינו את העבודה שלנו".

שחקני הספסל של באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
גם הספסל הבווארי היה בטירוף/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully