וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס מגאת': "לברצלונה אין סיכוי מול באיירן מינכן"

מאמן הבאוורים לשעבר סימן את הפייבוריטית בחצי גמר האלופות. דאנטה חולק עליו: "בארסה הקבוצה הטובה בעולם"

חובבי הכדורגל העולמי ממשיכים לספור את הימים עד חצאי גמר ליגת האלופות המרתקים שיתקיימו בשבוע הבא. היום (שני) התבטא בנושא מאמן באיירן מינכן לשעבר, פליקס מגאת', וסימן את האקסית כפייבוריטית הברורה במפעל. "באיירן היא הקבוצה הטובה באירופה", אמר מגאת', שאימן את האימפריה הבאוורית בין השנים 2004 ו-2007. "לברצלונה היה את הזמן שלה, אבל עכשיו אין לה סיכוי. באיירן לא מפחדת ממנה". שחקן העבר האגדי גונתר נצר חיזק את דבריו של המאמן, וקבע: "שתי הקבוצות הגרמניות יעפילו לגמר".

אריאן רובן חוגג עם שחקני באיירן מינכן. AP
העונה החלומית תימשך גם על חשבון ברצלונה? באיירן חוגגת/AP

בלם באיירן מינכן דאנטה דווקא לא חושב כי קבוצתו היא העדיפה במפגש המרתק, ואמר לקראת צמד המשחקים: "אנחנו יודעים שברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם, עם שיטה מאוד מודרנית וייחודית. יהיה מאוד קשה לשחק נגד מסי, השחקן הכי טוב בעולם. נצטרך לתת את כל מה שיש לנו, לעלות לשני המשחקים עם אופי גדול ולהילחם על העליה לגמר".

יואכים לב, מאמן הנבחרת הגרמנית, נשאל האם הכדורגל הגרמני והספרדי שולט באירופה והשיב: "אני לא חושב. מה שאנחנו רואים היום זה תמונת מראה של המציאות, אבל אני בטוח שמנצ'סטר יונייטד או צ'לסי יחזרו. הקבוצות האיטלקיות השתפרו בשנים האחרונות, ואסור לשכוח את פריס סן ז'רמן. אי אפשר להניח שהקבוצות הספרדיות והגרמניות ישלטו בליגת האלופות בשנים הבאות, למרות שזה היה יכול להיות נחמד".

על המשחקים עצמם אמר לב: "אני שמח שלא נקבע דרבי גרמני בחצי הגמר. עכשיו הכל אפשרי, עכשיו ליגת האלופות באמת מתחילה. יהיו קרבות בין ארבע קבוצות בלתי רגילות, אך גם מאוד שונות אחת מן השניה".

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
הכדורגל הגרמני פורח, אבל יואכים לב צופה שהאימפריות האירופיות האחרות עוד ישובו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully