וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן בגמר הגביע אחרי 1:6 על וולפסבורג

האלופה מחצה את הזאבים ועלתה לגמר ה-19 שלה. שאקירי כיכב עם שער ושני בישולים, גומז עם שלושער בתשע דקות

אחרי הזכייה באליפות והעלייה לחצי גמר ליגת האלופות, באיירן מינכן ממשיכה לדהור לעבר הטרבל. הערב (שלישי) העפילה אלופת גרמניה הטרייה לגמר הגביע בפעם ה-19 בהיסטוריה, אחרי שמחצה 1:6 את וולפסבורג. אגב, ב-15 מ-18 הגמרים הקודמים באיירן גם ניצחה, כך שליריבה שלה (שטוטגרט או פרייבורג) יש סיבות רבות לחשוש, מעבר לעובדה שמדובר בקבוצה החמה והמרשימה באירופה.

שחקני באיירן מינכן עם מריו גומז (מימין). רויטרס
קונצרט נוסף. מריו גומז עם שרדאן שאקירי וראפיניה/רויטרס

יופ היינקס החזיר את מרבית הכוכבים להרכב, אבל בהיעדרו של פרנק ריברי נתן אמון בשרדאן שאקירי שהחזיר בגדול. כדור עומק שלו לעבר אריאן רובן בדקה ה-16, הסתיים בבישול של ההולנדי למריו מנדז'וקיץ' שכבש ונפגע. הקרואטי התאושש אחרי טיפול וראה את שאקירי הנפלא מסדר לרובן את השער השני בדקה ה--35. דייגו הברזילאי צימק עבור וולפסבורג עם שער נפלא בדקה ה-45, אבל רק העיר את הענק הבווארי מרבצו.

שאקירי, כבר אמרנו? בדקה ה-51 הרכש מבאזל בעט כדור שטוח וחד מ-18 מטרים לרשת של דייגו בנאליו. וולפסבורג ראתה את באיירן מורידה לחצי שעה את הרגל מהגז, עד שמריו גומז עלה מהספסל עם תיאבון לשערים. שאקירי הכין לו שער קל בדקה ה-81, בסטיאן שווינשטייגר השאיר אותו מול שוער לעשות את השני בדקה ה-84 ואחרי עוד שלוש דקות הכין לו גם את השלושער, כדי לקבוע 1:6 ענק. תשע דקות מכניסתו, גומז כבר חגג שלושער. באיירן נראית בלתי ניתנת לעצירה.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
גם הוא תרם את חלקו. אריאן רובן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully