וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יול: "מכבי חיה פצועה, וככזו היא יותר מסוכנת"

גארד ריאל שהתעלל בצהובים במשחק השני לא צופה חיים קלים בת"א. לאסו: "אחד המגרשים הקשים באירופה, יהיה מאוד קשה"

אחרי שני נצחונות משכנעים למדי בספרד, תנסה מחר (שלישי, 21:00, שידור בוואלה! ספורט, באפליקציות האייפון והאייפד) ריאל מדריד לסגור את סדרת ההצלבה מול מכבי תל אביב ולהעפיל לפיינל פור. על אף ההבדלים הגדולים בין הקבוצות, מאמן הבלאנקוס פבלו לאסו ממש לא מזלזל באלופה הישראלית. "אנחנו מגיעים לאחד המגרשים הכי קשים באירופה. לנצח בתל אביב זה מאוד קשה", אמר לאסו. "מכבי הראתה שהיא יכולה לעשות לנו הרבה נזק, אבל המטרה שלנו ברורה - לנצח עוד פעם אחת".

מאמן ריאל מדריד פבלו לאסו. מגד גוזני
עדיין לא נגמר. לאסו/מגד גוזני

"ברור שיש לנו יתרון", הוסיף המאמן, שדווקא לא התרגש מהפסד הליגה אמש לאוברדוירו. "עכשיו הדבר היחיד שמדאיג אותי זה המשחק הבא, וככל שנשיג את המטרה יותר מהר, יותר טוב. האוהדים שלנו היו מאוד חשובים במשחקים הראשונים, ועזרו לנו להגיע עם יתרון. במהלך סדרות תמיד יש שינויים קטנים, שחקנים להם היה תפקיד קטן הופכים יותר משמעותיים. אני מקווה שהשחקנים שלי יגיעו במאה אחוז ונעלה ללונדון". על כך שאף קבוצה עדיין לא הצליחה לחזור מפיגור 2:0 בסדרת הצלבה אמר המאמן: "כל הסטטיסטיקות נועדו להישבר. עדיין נותרה לנו עוד הרבה עבודה".

סרחיו יול, ה-MVP של המשחק השני עם תצוגה מדהימה שכללה 26 נקודות (4 מ-5 ל-2, 6 מ-8 ל-3), הוסיף לקראת משחק שלוש: "אנחנו יכולים לסגור את הסדרה, אבל יודעים שיהיה לנו יותר קשה מבמדריד. ננסה לשחק יותר טוב, לשמור יותר טוב, לשלוט בריבאונד ולהכתיב קצת גבוה. מכבי היא חיה פצועה וזה הופך אותה לעוד יותר מסוכנת, הם יעשו הכל כדי לנצח כבר מהדקה הראשונה. נצטרך להגיע מוכנים".

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
מגיע בפורמה אדירה. יול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully