וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי, רביבו ומקרייב צפויים לעזוב את אשדוד

14.4.2013 / 10:37

במועדון מתכוננים לשינויים גדולים לקראת העונה הבאה. רביבו: "העיקר שהמועדון נשאר בליגת העל וזו השורה התחתונה"

one

מ.ס. אשדוד השיגה אתמול (שבת) את ניצחונה הראשון בפלייאוף התחתון, לאחר שגברה 0:1 על הפועל חיפה, והבטיחה לעצמה באופן מעשי עונה נוספת בליגת העל. במועדון רק מחכים שהעונה תסתיים ואפשר יהיה להתכונן לעונה הבאה. אשדוד צפויה לעבור שינויים גדולים לקראת העונה הבאה, הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים. המאמן יוסי מזרחי צפוי לעזוב ולסיים את הרומן שלו עם הקבוצה. הקפטן הוותיק דוד רביבו, ששב אמש להרכב הפותח, יעזוב גם הוא את הקבוצה בקיץ וככל הנראה יחפש לעצמו אתגרים חדשים. החלוץ דימיטאר מקרייב, שלא שותף כלל במשחקים האחרונים, יעזוב גם הוא את הקבוצה.

"שמח שחזרתי לסגל וגם להרכב. זה היה משחק טוב של הקבוצה באופן כללי", אמר הקפטן דוד רביבו. "הגענו להמון מצבים והעיקר שהמועדון הזה נשאר בליגת העל, זו השורה התחתונה".

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
שמח לחזור ולשחק. רביבו/מגד גוזני

שלושה מחזורים נותרו עד שהעונה תסתיים ורביבו כבר מתחיל בסיכומים: "תחילת העונה הייתה יוצאת מהכלל ואז הגיע משברון קטן, חזרנו לעצמנו ושוב פעם נפלנו. המקום בפלייאוף העליון היה חשוב מאוד עבורנו אבל לא צלחנו בו ואני חושב שזה פספוס גדול וזו הייתה יכולה להיות אחת העונות הגדולות באשדוד".

הקשר הצעיר, מיקי סירושטן, שכבש שער בכורה בליגת העל הוסיף: "אני שמח שסוף סוף כבשתי ושמח יותר על הניצחון שנתן שקט ורוגע לקבוצה להמשך הדרך. אני משחק ברוב המשחקים העונה ואני שמח מאוד כי קיבלתי בית חם ונורא טוב לי פה".

סירושטן ניסה להסביר מה קרה העונה לאשדוד, ואמר: "נכנסתי להרכב בתקופה טובה, אבל אחר כך קצת לא הלך. אתמול הבטחנו את ההישארות ויהיה לנו קצת שקט. בסוף קצת פישלנו אחרי התחלה טובה, אבל אני מקווה שנסיים עם טעם טוב לעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully