וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "השיפוט נגד אשדוד היה שערורייה"

14.4.2013 / 8:42

בקבוצה טוענים שלארז פפיר חלק בהפסד: "השריקות היו נגדנו". יואב כץ יגיע להחתים מאמן ולהכין את המועדון לעונה הבאה

one

בהפועל חיפה זועמים על השופט ארז פפיר לאחר ההפסד 1:0 באשדוד בשבת, ובמועדון טענו שפפיר טעה פעמים רבות ולמעשה הוא זה שקבע את תוצאת המשחק. "היינו טובים יותר מאשדוד", אמר שחקן בקבוצה, "אבל השיפוט היה שערורייה, פסלו לנו שער חוקי, וכל השריקות היו נגדנו, אי אפשר היה לשחק ככה".

מלבד השיפוט בחיפה מאוכזבים מההפסד, שמנע מהם להבטיח את ההישארות באופן סופי, אך למרות זאת יתר התוצאות בתחתית השאירו את הקבוצה במרחק סביר מהקו האדום. ההכרעה הסופית יכולה להיות כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מגיע לסגור עניינים. כץ/אדריאן הרבשטיין

מי שיגיע לצפות במשחק הוא הבעלים יואב כץ, שצפוי לנחות בארץ ולהתחיל לעסוק בעונה הבאה. המטרה הראשונית היא להחתים מאמן לעונה הבאה, כשכץ והמאמן הנוכחי ניר קלינגר צפויים לשבת ולדון בהארכת החוזה. לאחר פגישה זו יחליט כץ באופן סופי.

מלבד נושא המאמן, כץ ייטפל גם בנושא האצטדיון החדש בחיפה כשהמטרה היא לשחק שם, וכן ידון בהחתמת שחקנים דוגמת מהראן לאלה, גיא צרפתי, לירן כהן ואחרים איתם רוצה הבעלים חהמשיך בעתיד. גם נושא מחלקת הנוער יטופל, כשבמועדון מנסים לשכנע את הבעלים להשקיע לא מעט במחלקה ובשיפוץ מתחם האימונים כדי לקדם אותה.

בחיפה יחסרו את דנילו ניקוליץ' למשחק מול בית"ר בגלל צבירת כרטיסים צהובים, כשטובראנו פינאס צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי ואעהד עזאם או סטפן דנקוביץ ישחקו בעמדת המגן הימני. ולדימיר גלושצ'ביץ ינסה השבוע לחזור לאימונים, ואם יהיה כשיר ישובץ בסגל למשחק אך צפוי לשבת על הספסל בשל הכושר הטוב של יובל אבידור ומהראן לאלה בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully