וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

ניצחון בכורה בפלייאוף התחתון לאשדודים, שזקוקים לנקודה כדי להישאר סופית. מיקי סירושטן כבש את שער הניצחון בדקה ה-42

one

שתי קבוצות במומנטומים שונים נפגשו הערב (שבת) באצטדיון הי"א באשדוד. מצד אחד המארחים, שעדיין לא ניצחו בפלייאוף העליון ואירחו את הפועל חיפה, שלא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים שלה. אולם, כנראה שהסטטיסטיקה לפיה 12 שנים לא ניצחה הפועל חיפה באשדוד הייתה חזקה מכולן כשגם הפעם ניצחה הקבוצה של יוסי מזרחי 0:1 והבטיחה כמעט סופית את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים, מימין מיכאל סירושטן, במרכז ניר ביטון. קובי אליהו
כבש שער בכורה. סירושטן, מימין/קובי אליהו

מיכאל סירושטן היה זה שכבש את השער היקר לאשדודים בדקה ה-42 אחרי שניצל טעות בהגנת הפועל חיפה. השער של סירושטן עשה צדק במגרש לאחר שאשדוד הייתה טובה בהרבה מיריבתה, בעיקר במחצית הראשונה. חיפה התעוררה במחצית השנייה, אבל יובל אבידור החמיץ, שער של לאלה נפסל והאדומים חזרו לחיפה בידיים ריקות.

הניצחון של אשדוד השאיר אותה כמעט סופית בליגת העל, כאשר היא רחוקה כעת תשע נקודות מהקו האדום עם 39 נקודות וזקוקה לנקודה אחת כדי להישאר סופית, כאשר כל יריבותיה לתחתית שמטו נקודות. הפועל חיפה עדיין בסכנה כאשר במאזנה 35 נקודות בלבד, חמש נקודות מעל המקום שממנו יורדים ללאומית, בו נמצאת כעת הפועל רמת גן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך משחק

דקה 58: כדור קרן של אבוקרט מצא את ראשו של לירן כהן, שנגח לתוך הרחבה, יובל אבידור הגיע ראשון לכדור ובעט חזק, אבל מרציאנו הדף.

דקה 55: חיפה הייתה בטוחה שהיא משווה כשמהראן לאלה נגח פנימה הרמה של יובל אבידור, אבל השער נפסל בצדק בטענת נבדל.

מיכאל סירושטן שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
כבש שער בכורה העונה. סירושטן/ברני ארדוב

דקה 42: גול! המארחים עלו ליתרון מוצדק. מיקי סירושטן ניצל טעות בהגנת הפועל חיפה ומסר כדור לשצ'פוביץ' שהחזיר לו כדור טוב. הקשר בעט כדור מתוך הרחבה שפגע בגל אראל ונכנס פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 36: מצב נהדר ללירן כהן, שקיבל כדור טוב מעזאם ומתוך הרחבה בעט חזק, אבל הכדור פגע במשקוף.

דקה 30: עוד ניסיון של דוד רביבו, שהתקדם באין מפריע ובעט בעיטה בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אבל קאלה הדף.

דקה 22: מצב ראשון למארחים. דוד רביבו הכניס כדור עומק לשצ'פוביץ', שביצע מסירה כפולה עם אושאניווה ובעט כדור חזק מ-17 מטרים חזק והחוצה.

דקה 16: המשחק החל בגישושים והחצי מצב הראשון היה של האורחים. לירן כהן הרים כדור מצד ימין, ניקוליץ' התרומם ונגח, אבל מרציאנו היה מוכן והדף.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
קרובים להבטחת ההישארות. שחקני חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה (בן בוטבול, 77), יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, מיקי סירושטן, ניר ביטון, בנצי מושל (רחמים צ'קול, 82), אמיר בן שמעון (שי מימון, 88), דוד רביבו, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס, גל אראל, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה (גיא צרפתי, 60), עאהד עזאם, רן אבוקרט (שלומי אזולאי, 77), לירן כהן (אלי אלבז, 74), מהראן לאלה, יובל אבידור.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully