וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "אני לא חושב שהפער ממכבי חיפה מספיק"

11.4.2013 / 15:10

אוסקר גרסיה לא מתרשם מהפער של מכבי תל אביב בפסגה. ברק יצחקי טופל בקרית שלום, ריף פרץ עשוי לפתוח: "מתרגש"

אחרי הניצחון בדרבי, מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה נגד בני יהודה בשבת. הקבוצה קיימה הבוקר אימון, בסגל כמעט מלא, ממנו נעדר החלוץ הפצוע מונס דאבור שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי ולמעשה סיים את העונה. הקשר מהראן ראדי ערך אימון מלא ונראה שהחלים לגמרי מהפציעה שגרמה לו להחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים. ראדי צפוי לשוב להרכב בשבת ויפתח לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי. מי שייעדר הוא הבלם המוצהב איתן טיבי, כאשר ריף פרץ או איגנסיו פידלף יפתחו בעמדת הבלם, לצידו של קרלוס גרסיה.

החלוץ ברק יצחקי, שמושאל ממכבי תל אביב לאנורתוזיס הקפריסאית, שוהה בארץ למספר ימים בעקבות פציעתו, והיום הגיע למתחם האימונים בקרית שלום וטופל על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. כידוע, יצחקי חוזר בתום העונה אוטומטית למכבי תל אביב.

צפו במסיבת העיתונאים

המשחק ייערך ב-21:10, כשקודם לכן השנייה מכבי חיפה, תתמודד בבלומפילד נגד הפועל תל אביב (15:30). הפער בין הצהובים לקבוצתו של אריק בנאדו עומד על 10 נקודות.

"אני חושב רק על המשחק הבא ואני אומר זאת כל שבוע", אמר המאמן אוסקר גרסיה כשנשאל האם כבר הזמין את משפחתו לחגוג עמו אליפות בסוף חודש מאי. "כשהייתי בברצלונה זכינו בכל התארים וזה היה נחמד כי עשינו זאת בפעם הראשונה, אני תמיד רוצה לזכות ולנצח בכל המשחקים, אבל אני תמיד מרוכז רק במשחק הבא שלפניי".

"כל משחקי הפלייאוף יהיו קשים, ובני יהודה רוצה לשחק באירופה ויש לה סגל טוב ומאמן מצוין עם הרבה שאיפות ואני מצפה למשחק קשה. לשחקנים יש הרבה ביטחון, לא רק לקראת המשחק אלא גם במשך כל העונה ואני מקווה שימשיכו כך".

במסיבת העיתונאים גם ריף פרץ, שלא שיחק העונה בגלל פציעה, וגרסייה אמר עליו: "אני הזמנתי את ריף לכאן כי הוא עבד מאוד קשה כדי להיות עם הקבוצה, הוא התאמן ועכשיו הוא כשיר לחזור. אני סומך על ריף והוא יוכל לשחק במשחק הקרוב. אני צריך לחשוב על כל הקבוצה ולא רק על שחקן אחד, כשמדובר בשחקני נבחרות".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
יחסר את איתן טיבי. גרסייה/קובי אליהו

גרסיה נשאל האם נוכח התוצאות והמיקום קבוצתו היא ללא ספק הטובה בליגה. "כרגע אנחנו 10 נקודות מעל מכבי חיפה, אבל לא יותר מזה. אני לא יכול לומר שאנחנו הכי טובים בגלל הפער מחיפה", ענה הספרדי, "בכדורגל לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים, אבל אם יש לך דרך יש לך את הדבר הכי חשוב. המטרה שלנו הייתה להילחם על כל התארים. כשאני בוחר הרכב אני מסתמך על כושר גופני וביטחון. אני לא חושב על מכבי חיפה. אנחנו חייבים לחשוב רק על מה שעלינו לעשות. טרם התחלנו לחשוב על העונה הבאה, אני מכבד מה שאחרים חושבים אך לא חושב שהפער ממכבי חיפה מספיק".

ריף פרץ דיבר על חזרתו למגרשים: "אני רוצה להגשים שני חלומות - לחזור לשחק ולהיות בסגל הנבחרת ביורו. אני קפצתי ועודדתי בכל גול, ואני שמח מאוד להיות חלק מהקבוצה העונה. השנה נתנו לי תחושה שכל הזמן החברים מאחורי, המאמן התעניין ובדק, מאמני הכושר נתנו גב בצורה בלתי רגילה".

ריף פרץ, מכבי תל אביב. קובי אליהו
שני חלומות להגשים. ריף פרץ/קובי אליהו

למרות שהעונה הנוכחית טרם הסתיימה, עוסקים בצוות המקצועי בהכנות לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סימן המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף את אבי ריקן וקובי מויאל כחלק מרשימת שחקני הרכש המבוקשים לעונה הבאה. בשבועות האחרונים העלתה מכבי הילוך בכל הנוגע לצירופם של השניים לקבוצה לקראת העונה הבאה, שבה מתוכנן להיות סגל מורחב יותר, כחלק מההיערכות להשתתפות במוקדמות ליגת האלופות.

בתוך כך הודיע היום המועדון, כי הקבוצה תצא למחנה אימון בעיירה סאאלפנדן שבאוסטריה, בקומפלקס אימונים מפואר שכולל מלון ומגרשי אימון, שנבדקו ביסודיות ונמצאו מתאימים עבור הצוות המקצועי. כזכור, בקיץ הקודם קיימו הצהובים את מחנה האימונים שלהם בעיירה לה-מאנגה שבספרד.

ייני: "מרגיש את ההתרגשות ברחוב, אנו בעמדה טובה"

קרויף סימן את קובי מויאל ואבי ריקן לעונה הבאה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

יואב זיו, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ביטחון עצמי לאורך כל העונה. שחקני מכבי תל אביב באימון הקבוצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully