וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "מרגיש את ההתרגשות ברחוב, אנו בעמדה טובה"

10.4.2013 / 13:39

מכבי תל אביב מתכוננת לבני יהודה, המגן: "מרגיש את האווירה בעיר". מהראן ראדי ישוב לאימונים. טיבי ייעדר בגלל צהובים

one

שחקני מכבי תל אביב ישובו הערב (רביעי) להתאמן אחרי שני ימי חופש שקיבלו מהצוות המקצועי. בשבת תתארח הקבוצה אצל בני יהודה בבלומפילד, שצפוי להיות מלא לאחר שכמעט כל הכרטיסים למפגש המסקרן כבר נמכרו.

מהראן ראדי, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה ברגלו, צפוי לחזור לאימונים מלאים לאחר שחלה הטבה משמעותית במצבו. על פי ההערכות, צפוי ראדי לחזור לסגל בשבת וככל הנראה גם להרכב. מי שייעדר הוא הבלם איתן טיבי בשל צבירת כרטיסים צהובים, כאשר איגנסיו פידלף עשוי לתפוס את מקומו בהרכב.

מהראן ראדי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
צפוי לחזור לאימונים מלאים. ראדי/קובי אליהו

הבוקר הגיעו שלושה משחקני הקבוצה, הקפטן שרן ייני, ריף פרץ ועומר ורד, לבית הספר מימון באזור במסגרת תרומה לקהילה בשיתוף עם פעילות 'זוזו' של משרד החינוך על מנת לעודד פעילות גופנית וספורטיבית אצל בני הנוער לאחר מחקרים שמצאו כי אחד מבין כל ארבעה ילדים בישראל סובל מהשמנת יתר בשל היעדר פעילות גופנית ראויה. השחקנים שוחחו עם התלמידים, סיפרו חוויות על ימיהם כילדים ושיתפו את התלמידים בכך שכבר בתור ילדים הם עסקו בפעילות ספורטיבית מגוונת, שכללה ענפי ספורט שונים ולא רק כדורגל.

ייני סיפר לתלמידים על כך שכבר בהיותו נער, שגרת חייו הייתה מסודרת ובשל העובדה שבחר להתמקד בכדורגל נאלץ לוותר על בילויים עם חבריו בסופי שבוע. לאחר מכן נשאל הקפטן גם על המצב הטוב של הקבוצה, והוסיף: "אנחנו במקום הראשון ויש יותר עניין סביבנו. לכן ילדים רוצים לראות אותנו ומבסוטים מאיתנו. באופן אישי, אני מאוד מרוצה מהשנתיים האחרונות ומכמות המשחקים שאני משחק בהם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני מאוד מרוצה מהשנתיים האחרונות ומכמות המשחקים שאני משחק בהם". שרן ייני/ברני ארדוב

ייני נשאל לגבי המשחק הקרוב נגד בני יהודה, שעשתה צרות רבות לצהובים בשני המשחקים הקודמים העונה, ואמר: "הם עשו לנו חיים קשים וגם חיפה ניצחה אותם ברגע האחרון. ברור לנו שזה הולך להיות קשה. אני לא חושב כרגע על חגיגות. את התכנונים של החגיגות יעשו בשבילנו ואנחנו ננסה לעשות את העבודה. אנחנו לא מתעסקים בזה, אבל כן, אני מרגיש התרגשות מיוחדת ברחוב. אנחנו בעמדה טובה ומרגיש את האווירה בעיר" .

ייני התייחס לחגיגות של ערן זהבי לאחר כיבוש השער בדרבי והוסיף: "ערן אמר בעצמו שהוא לא צריך להתנצל והוא רוצה להראות שייכות למועדון. צריך לכבד את זה, יש כאלה שיחגגו אחרת או שלא יחגגו, ויש כאלה שיחגגו כמוהו. הייתה לו בעיה לחזור, הוא ידע שיהיה לו בעיות עם אוהדי הפועל והם עשו לו חיים קשים עוד לפני. הוא הגיע לבית חם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully