וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל עכו נפרדו ב-2:2

בית”ר כבר הובילה 0:2 על הפועל עכו, אבל ספגה שני שערים מיובל שבתאי וה-2:2 בסיום היה המשחק העשירי שלה ברציפות ללא ניצחון. הפסקת חשמל ו-2,000 צופים בלבד בטדי לא הוסיפו לה מצב רוח טוב. בן שושן (10) ועזריאל (30 בפנדל) הבקיעו לפני הצמד של קשר עכו (80 ו-93)

one

המחזור ה-29 בליגת העל נחתם הערב (שלישי) עם דרמה גדולה במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל עכו באצטדיון טדי, שהסתיים ב-2:2. בצל מחאת האוהדים הבלתי פוסקת נגד הבעלים ארקדי גאידמק והמנכ"ל איציק קורנפיין, הגיעה בית"ר ירושלים למשחק חשוב מול הפועל עכו, ואחרי תשעה מחזורי ליגה ללא ניצחון - מאז חודש ינואר למעשה - הייתה קרובה לניצחון.

אלא שאז, בדיוק כפי שבית"ר עוללה לאשדוד בשבוע שעבר, עכו חזרה מהקבר וסיימה ב-2:2 מפתיע. עמית בן שושן (10) וחן עזריאל בפנדל (30) קבעו יתרון לבית"ר, אך יובל שבתאי קבע שוויון דרמטי עם שני שערים (80, 93).

שחקני בית"ר ירושלים אריאל הרוש, דינו שקבורץ. קובי אליהו
הניצחון חמק מבין האצבעות. שחקני בית"ר המומים לאחר השוויון שער שבתאי/קובי אליהו

אוהדי בית"ר הצביעו ברגליים ורק 2,000 מהם איישו את היציעים באצטדיון טדי, אך השחקנים שמו את כל זה בצד ונראו מצוין בפתיחה. ניצחון היה מעניק לבית"ר מרווח נשימה מהתחתית הבוערת, אך היא לא השכילה לעשות זאת בסיום.

ואיך אפשר בלי אירוע או שניים שיעיבו על הערב? בדקה ה-18 נכבו האורות בצד המערבי של האצטדיון והמשחק הופסק עד שחודש כעבור כמה דקות, לאחר שהעניין סודר. בנוסף, כמה מאוהדי בית"ר התעמתו מילולית עם קשר הקבוצה דריו פרננדס, קיללו אותו ושרקו לו בוז. ואיך הוא הגיב? אחרי שזה עלה בקצת עצבים וכרטיס צהוב אחד, הוא נישק את הסמל על החולצה כשהוחלף והשליך את החולצה שלו לעבר האוהדים שדווקא החליטו לעודד אותו לפני כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
כמעט, רק כמעט ניצחון ראשון מאז חודש ינואר. אלי כהן/קובי אליהו

יובל נעים שב לאצטדיון טדי ופגש לראשונה את בית"ר, ממנה פוטר אשתקד, ובסוף הערב יכול להמשיך לחייך, כשהוא עם מאזן של הפסד בודד מאז הפך למאמן עכו והחליף את שמעון הדרי. עכו הגיעה במומנטום מצוין וניצחה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים, שהעלו אותה מעל הקו האדום. בעקבות התיקו, עכו עדיין רואה את הקו האדום מקרוב, איך היא מתרחקת מעט מהפועל רמת גן וממכבי נתניה, סוגרת הטבלה.

שחקני בית"ר לא התרשמו מאווירת הנכאים בטדי ופתחו את המשחק טוב מאוד. כבר בדקה השישית אבי ריקן בחן את דודו גורש עם בעיטה חזקה מרחוק, וארבע דקות לאחר מכן הגיע גם היתרון של בית"ר, כשעמית בן שושן השתלט על כדור חוזר לאחר ערבוביה ברחבה ודחק מקרוב כדי לקבוע 0:1. שער שישי העונה לבן שושן, שממשיך לכבוש אחרי הצמד בשבוע שעבר מול מ.ס אשדוד, שהציל לבית"ר נקודה. בדקה ה-30 בית"ר נהנתה מנגיעת יד ברחבה של סרג'ה קנז'ביץ', שהביאה לפנדל. חן עזריאל לא התקשה להכניע את גורש וקבע 0:2. בדקה ה-80 הגיע שער הניחומים של עכו, עם בעיטה נהדרת של יובל שבתאי מחוץ לרחבה לרשת העליונה. ואז, בדקה ה-93, הגיע השוויון של עכו, שוב מרגליו של יובל שבתאי.

שחקן הפועל עכו יובל שבתאי. קובי אליהו
צמד ענק. יובל שבתאי/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 94: זהו, זה נגמר. בית"ר הייתה קרובה, מאוד קרובה, לניצחון המיוחל, אך שוב זה חמק לה מבין האצבעות.

דקה 93: גול! לא ייאמן. יובל שבתאי, שוב הוא, גוזל מבית"ר את הניצחון וכובש שער דרמטי. לאחר ערבוביה ברחבה, הקשר השלים צמד עם דחיקה מקרוב. 2:2.

דקה 80: גול! הנה מגיע השער המצמק של עכו, ואיזה שער נהדר. יובל שבתאי השתחרר מחוץ לרחבה ושחרר טיל מ-25 מטרים לרשת העליונה. להרוש אין יותר מדי סיכוי. 1:2 לבית"ר.

דקה 65: בית"ר מריחה את ה-0:3. אבי ריקן הפעלתן שוב השתחרר מחוץ לרחבה ושחרר בעיטה חזקה ברגל שמאל לפינה הקרובה, דודו גורש שוב היה במקום.

דקה 63: בית"ר עם עוד מהלך התקפי יפה. סטיבן כהן ועמית בן שושן החליפו ביניהם מסירות, והחלוץ נותר חופשי ברחבה, אך בעט למרכז השער וגורש לקח את הכדור.

דקה 60: שי חדד נכנס במקום דריו פרננדס. הארגנטינאי הוותיק עזב את כר הדשא תוך שהוא מנשק את הסמל של בית"ר ירושלים שעל החולצה שלו, ירד ישירות לחדר ההלבשה וזרק את החולצה ליציע, לעבר האוהדים שעודדו אותו במהלך המשחק.

דקה 57: דריו פרננדס ניסה להפתיע את גורש עם בעיטה ממרחק, אך השוער קלט.

דקה 52: עכו מנסה לתקוף. עוד כדור עומק הוגבה לעבר כחלון, אך הרוש יצא היטב והרחיק את הסכנה.

דקה 49: דריו פרננדס סופג כרטיס צהוב לאחר שהתעמת מילולית עם כמה מאוהדי בית"ר, שמקללים אותו. חלק גדול מהאוהדים הגיבו ודווקא עודדו את הקשר.

דקה 46: הפועל עכו מנסה להשיב מלחמה בפתיחת המחצית השנייה. תמיר כחלון הגיע לכדור שהוגבה לכיוון הרחבה ונגח, אך הכדור עבר בסמוך לשער של אריאל הרוש.

אצטדיון טדי, הפסקת חמשל במשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל עכו. קובי אליהו
כן, הדברים האלה קורים גם ב-2013. הפסקת החשמל בטדי/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 45: אסף קינן מוריד את שתי הקבוצות לחדר ההלבשה. מחצית מצוינת של בית"ר, שקרובה לניצחון ליגה ראשון מאז חודש ינואר, לאחר תשעה משחקים.

דקה 30: גול! בית"ר בטירוף. סרג'ה קנז'ביץ' נגע עם הכדור ביד לאחר הגבהת כדור קרן, וקינן הורה על הנקודה הלבנה. חן עזריאל ניגש לבעוט וביט פנדל חזק ומדויק. 0:2 לבית"ר.

דקה 26: ניסיון ראשון של הפועל עכו. גיא דיין ניסה לבעוט בעיטה חופשית מ-30 מטר מזווית אלכסונית, אך הרוש קלט את הכדור בקלות.

דקה 21: דדי בן דיין פוגע באבי ריקן וסופג כרטיס צהוב.

דקה 19: האורות שוב דולקים, חוזרים לשחק.

דקה 18: הפסקת חשמל בצד המערבי של טדי. המשחק הופסק. השופט אסף קינן מודיע כי "ימתין זמר סביר" עד התחדשות התאורה.

דקה 10: גול! בית"ר פתחה היטב ובאה על שכרה. לאחר הגבהת כדור קרן וערבוביה ברחבה אבי ריקן בעט מקרוב, אך דודו גורש הדף. אלא שאז הגיע עמית בן שושן, השתלט על הכדור החוזר ודחק מקרוב פנימה. שער 38 לבן שושן בליגה ושישי העונה. אחרי הצמד מול אשדוד, בן שושן ממשיך בכושר המצוין שלו.

דקה 6: דריו פרננדס הגיע לכדור עומק מדויק והשאיר לאבי ריקן, ששחרר פצצה מ-20 מטרים. דודו גורש הדף היטב לקרן.

דקה 1: השופט אסף קינן הוציא את המשחק לדרך, רק 2,000אוהדים באצטדיון טדי.

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל, מול שחקן הפועל עכו, שניר משען. קובי אליהו
גם הוא כבש. חן עזריאל, משמאל/קובי אליהו

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס (60, שי חדד), סטיבן כהן (דומיניק גלאבינה, 81), אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן (טל כחילה, 89).

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, סרג'ה קנז'ביץ', משה מישאלוב, דדי בן דיין (אמייה טגה, 77), ברניסלב יובאנוביץ', נבויסה מרינקוביץ', יובל שבתאי, גיא דיין, תמיר כחלון, אוהד קדוסי (נמניה ארסנייביץ', 55).

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, חוגג עם שחקני הקבוצה. קובי אליהו
במחצית הראשונה זה עוד נראה טוב. אלי כהן חוגג עם השחקנים/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים, חן עזריאל, סטיבן כהן. קובי אליהו
גם יתרון שני שערים לא הספיקו. עזריאל וסטיבן כהן חוגגים/קובי אליהו
מאמן הפועל עכו, יובל נעים. קובי אליהו
תתעודד, לפחות יצאת עם נקודה. יובל נעים מאוכזב/קובי אליהו
השופט אסף קינן לצד שחקני הפועל עכו. קובי אליהו
התחינות לשופט לא עזרו. שחקני עכו מתלוננים על הפנדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully