וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "זהבי חסר כבוד, הוא עוד יצטער על זה"

בהפועל ת”א תקפו את הקשר שחגג: ”הוא שכח את ההיסטוריה שלו”. מאבק בין אלרואי כהן להנהלה: "החליטו שיירקב ביציע"

one

אחרי ההצהרות על נקמה והחזרת הכבוד מהתבוסה בדרבי הקודם (4:0), היה נדמה שבהפועל תל אביב לא ממש האמינו ביכולתם לנצח את מכבי תל אביב אמש (שבת), והצהובים חגגו עוד ניצחון עם 0:2 חלק שקירב אותם עוד יותר לאליפות. "בחלקים שלמים במשחק מכבי הייתה גדולה עלינו בכמה דרגות", אמר אחד השחקנים. "רצינו, באנו להילחם בעיקר בשביל הקהל ובשביל הכבוד שלנו, אבל מכבי העונה גדולה על כל הליגה לא רק עלינו. יש עוד דרבי העונה ונקווה לנצח בו".

ערן זהבי, מכבי תל אביב, חוגג שער מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"התנהגות שלו היא פשוט בושה וחרפה של אדם קטן". זהבי/ברני ארדוב

בעוד שבמכבי תל אביב תקפו בחריפות את שי אבוטבול על התיקול הקשה על ערן זהבי, הזעם של האדומים הופנה כלפי זהבי עצמו, שחגג את כיבוש השער מול קבוצתו לשעבר. "לא משנה כמה הוא טוב על המגרש הוא בחיים לא יהיה שחקן גדול", תקף אחד השחקנים בסיום. "התנהגות שלו היא פשוט בושה וחרפה של אדם קטן. הוא בנאדם חסר כבוד ששכח את ההיסטוריה שלו הוא עוד יצטער על זה". בהפועל טענו שגם חלק מאוהדי מכבי הודו שזהבי טעה כשחגג, והוא הגיב בקצרה: "זה הכל מתסכול".

בעקבות ההפסד חוששים בקבוצה מנפילה למשבר נוסף שיסכן את המקום השלישי בטבלה ואת הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.השחקנים ביקרו בעיקר את הבלם דויד רוצ'לה והמגן טיאגו קוסטה, וכבר ברור שהשניים לא ימשיכו לעונה הבאה. גם ההחלטה להעניק 90 דקות לקשר הצעיר רמזי ספורי זכתה לביקורת. שמעון הרוש שנפצע אתמול סובל מקרע במפשעה שיגרום לו להיעדר מספר שבועות, ואת מקומו מול מכבי חיפה צפוי לתפוס יגאל אנטבי.

לגבי עמדת המאמן, בהנהלה מאוד מעריכים את העבודה של פרדי דוד ואת החיבור שלו עם המועדון, אך גם אם הוא יצעיד את הקבוצה לאירופה הסיכויים לא גבוהים שימשיך, למרות שבמידה והפועל תל אביב לא תוכל להעמיד תקציב גבוה, דוד עשוי לקבל את המפתחות גם לעונה הבאה. ניצחון בדרבי אמש היה מחזק את מעמדו משמעותית, אבל לאור המשחק הנרפה של שחקניו, יהיה קשה לאלה התומכים בדוד להשמיע את קולם בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. ברני ארדוב
איבד הרבה נקודות. פרדי דוד/ברני ארדוב

הסיפור התמוה של הדרבי כלל לא היה על המגרש, אלא ביציע שם שוב ישב אלרואי כהן שלא נכלל בסגל למרות שהיה כשיר. לטענת אנשים במועדון הסיבה לכך היא כלל לא מקצועית, בעיקר מכיוון שלפרדי דוד חסרו כלים התקפיים על הספסל. מסתבר שלמרות שהמאמן בנה על כהן כאחד משחקני המפתח שלו עם הגעתו, הוא קיבל מסר מההנהלה שמעוניינת להפחית במעמדו בשל העובדה ששכרו מורכב בחלקו הגדול מפרמיות מדקות משחק, במטרה לגרום לקשר לרצות לעזוב בקיץ ובכך להשתחרר מחוזהו הגבוה.

בתחילת דרכו במועדון התעקש דוד להרכיב את כהן, אך לאחר ההפסד להפועל ראשון לציון בגביע הלחץ על המאמן גבר, ומאז הקשר לא נמצא בתכניות. "ביכולת ההתקפית של הקבוצה מישהו יכול להגיד כי לאלרואי אין מקום על המגרש?", אמר מקורב לשחקן. "הדרך שמתנהגים אליו כאילו הוא גונב את המועדון היא בושה. אתמול הוא יכל לעזור לקבוצה ובמקום החליטו שיירקב ביציע. ככה לא מנהלים קבוצת כדורגל".

בהנהלת הקבוצה דוחים את הטענות ומסרו: "ההנהלה לא התערבה ולא תתערב בהחלטות מקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully