וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "הלחץ של מוריניו על שטארק השפיע עליו"

הברזילאי מצא אשם מקורי בהחלטה של השופט הגרמני לאשר לפ.ס.ז' שער מנבדל: "הוא הפעיל עליו לחץ לפני שנתיים"

יממה לאחר התיקו 2:2 מול פריס סן ז'רמן, בברצלונה נשמו לרווחה אחרי שהתבשרו כי הפציעה של ליאונל מסי אינה חמורה והוא אף עשוי לשחק במשחק הגומלין מול הצרפתים בשבוע הבא. כזכור, מסי מתח את שריר הירך האחורי במהלך המחצית הראשונה, והוחלף במחצית, אך בבדיקה שעבר התברר כי פציעתו אינה חמורה והוא ייעדר כשבוע עד עשרה ימים.

בתוך כך, בקבוצה עדיין מתקשים להתאושש מתצוגת השיפוט של וולפגנג שטארק, השופט הגרמני ששפט במשחק ואישר שער של זלאטן איברהימוביץ' מנבדל ברור. מיד לאחר המשחק בברצלונה באו בטענות קשות כלפי השופט הגרמני, והיום (רביעי) התייחס גם דני אלבס לשיפוט של הגרמני ומצא אשם מפתיע מאוד במחדל השיפוט של השופט הגרמני.

דני אלבס שחקן ברצלונה במשחק מול פ.ס.ז'. GettyImages
"הלחץ של מוריניו השפיע על שטארק". אלבס/GettyImages

כשנשאל על טעויות השיפוט של שטארק, אלבס ענה: "כששופט נמצא תחת לחץ גדול, זה מה שקורה". אלבס התכוון ללחץ שהפעיל ז'וזה מוריניו על השופט הגרמני, לאחר שזה הרחיק את פפה במשחק חצי גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לריאל מדריד ב-2011.

אלבס, היה זה שגרם לפפה להיות מורחק באותו משחק ואמר בהתייחסו לאותה תקרית עם הבלם הפורטוגלי: "התקרית ההיא השפיע על השופט ללא ספק. אני חושב שגם אתמול היה עליי פאול ברור כמו הפאול של פפה בברנביאו באותו משחק, אבל בגלל שאני דני אלבס, לא קיבלתי שום שריקה".

ההתבטאויות של אלבס גורמות למיני סערה בספרד, ואין ספק שגם ריאל מדריד תגיב להתבטאויות הללו של המגן הברזילאי ובטח שמוריניו ייתן את דעתו בנושא, אך זה טרוד כעת במשחק של קבוצתו הערב בליגת האלופות מול גלאטסאריי הטורקית.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully