וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נושמת לרווחה: מסי עשוי לשחק נגד פ.ס.ז'

הכוכב שנפצע במשחק הראשון עבר בדיקה שממנה עלה כי הוא צפוי להיעדר כעשרה ימים: ”אחזור בקרוב, הפציעה לא חמורה”

אנחת רווחה גדולה מאוד נרשמה אחר הצהריים (רביעי) בברצלונה: ליאונל מסי שנפצע במשחק אתמול נגד פריס ז'רמן (2:2) בשריר הירך האחורי והוחלף במחצית עבר בדיקת MRI שהעלתה תוצאות אופטימיות. הפנומן הארגנטינאי צפוי להיעדר עשרה ימים בלבד ולא כפי שנדמה היה תחילה שהוא יחמיץ את משחקי בארסה במשך שלושה שבועות. למרות זאת, ישנן הערכות שהוא יוכל להיות כשיר לגומלין בשבוע הבא נגד פריס סן ז'רמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול לחייך. מסי על מיטת הטיפולים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחשבה הראשונית בברצלונה לאחר המשחק הייתה שהסיכויים שמסי ישחק בשבוע הבא אפסיים, אבל כעת מתברר שהוא יחזור מוקדם יותר לפעילות. בשבת הוא ייעדר בוודאות מהמשחק נגד מאיורקה, ועל פי ההערכות הללו קיים סיכוי שהוא יחזור לפעילות כבר בגומלין נגד הצרפתים ויהיה כשיר בוודאות למשחק החוץ בליגה נגד סראגוסה ב-14 באפריל.

בדף הפייסבוק האישי שלו כתב מסי: "אחזור בקרוב, למרבה המזל הפציעה לא חמורה. אנחנו מצטערים מאוד על הפציעה של מסצ'ראנו ונעשה מאמץ לחזור כמה שיותר מוקדם". מלבד מסי, שסובל מפציעה ראשונה בירך מזה שנתיים, מי שעוד סבל מהמשחק נגד פריס סן ז'רמן הוא חברו הארגנטינאי חאבייר מסצ'ראנו שייעדר במשך שישה שבועות.

ג'ורדי רואורה עוזר מאמן ברצלונה. רויטרס
"אם היינו מנצחים זה היה עוזר לנו יותר, ומעניק לנו יתרון גדול, אבל ככה זה בכדורגל". רואורה/רויטרס

לאחר המשחק אמר ג'ורדי רואורה, עוזר המאמן שקיבל לראשונה את המאמן טיטו וילאנובה: "2:2 בחוץ זו תמיד תוצאה טובה, אבל זה היה יכול להיות טוב יותר ואם מוסיפים את הפציעות, שילמנו מחיר כבד. בגול הראשון איברהימוביץ' היה בנבדל של מטר. שיחקנו טוב מאוד מול קבוצה שיש לה הרבה כישרון, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים. התוצאה היא טובה אבל אני חושב שאם היינו מנצחים זה היה עוזר לנו יותר, ומעניק לנו יתרון גדול, אבל ככה זה בכדורגל". ססק פברגאס היה מאוכזב בסיום: "היה משחק טוב, הבקענו בדקה ה-90 כך שציפינו לניצחון, אבל זה לא קרה. לא הצלחנו להגן על היתרון וזה חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully