וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מתלוננים: "השיפוט היה ביתי"

השופט שטארק זכה לביקורת על ההופעה בפארק דה פראנס. כותרות העיתונים היו דומות: "תוצאה טובה שגובה מחיר גבוה"

לילה ענק בליגת האלופות הסתיים בצורה הכי דרמטית שאפשר עם 2:2 מדהים בין פריס סן ז'רמן לברצלונה ברבע הגמר ועם שני שערים שנכבשים ברגע האחרון. ליאונל מסי כבש שער נהדר (38), אבל נפצע והוחלף במחצית. זלאטן איברהימוביץ' השווה בשער שנכבש מעמדת נבדל (79), אבל צ'אבי כבר הספיק להחזיר לקטאלנים את היתרון דקה לסיום בפנדל. טעות חמורה של ויקטור ואלדס איפשרה בדקה ה-94 למטוידי להשוות לקראת הגומלין בשבוע הבא.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
"פריס סן ז'רמן שרדה בלי מסי"/AP

בזמן שבברצלונה טרודים מהפציעה של מסי, שיחמיץ את הגומלין וצפוי להיעדר כשלושה שבועות, בעיתוני ספרד עסוקים לא מעט בטעות של השוער שעלתה לברצלונה בניצחון. "פריס סן ז'רמן שרדה בלי מסי", נכתב ב'מארקה, שמדווח על הצרה בהגנה של טיטו וילאנובה עם פציעתו של חאבייר מסצ'ראנו, שייעדר כחודש וחצי ויחמיץ את הגומלין.

ב'אס' בחרו בכותרת "סימן טוב שגובה מחיר גבוה" שמספר את ההצלחה של בארסה לכבוש שני שערי חוץ יקרים אבל במחיר של שני הארגנטינאים. ב'אל מונדו דפורטיבו' ביכו את הספיגה בדקה ה-94, וכתבו "תיקו לא שמח בפריס. הפרשן קוקה הקטור טען ש"פריס שיחקה כמו מועדון גדול", והוסיף שוילאנובה, הפעם בעמדת המאמן, רצה להימנע מקאמבק נוסף ולכן ברצלונה שלטה במחצית השנייה, היכתה פעם אחת והצליחה במחצית השנייה להתמודד עם המומנטום של פריס סן ז'רמן שכבשה שער בנבדל.

זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. GettyImages
השופט היה לטובתם? זלאטן חוגג/GettyImages

ב'ספורט' הקטאלני בחרו בכותרת "תיקו של גורל". הפרשן סרחיו ורה יצא להגנתו של ואלדס וטען שהמזל הרע לא גורע מההופעה הטובה של השוער בפריס, והזכיר שבגמר האלופות מול ארסנל ב-2006 שנערך גם כן בצרפת ואלדס היה מצוין. בנוסף מי שצוין לטובה הוא דני אלבס, בעיקר בשל שיתוף הפעולה המצוין שלו עם מסי. בנוסף, נשמעו תלונות על תפקודו של השופט הגרמני וולפגנג שטארק, שלטענת המערכת היה "מתירני" יותר עם פריס סן ז'רמן והציג "שיפוט ביתי", כשהשיא היה בשער שנכבש מעמדת נבדל של השבדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully