וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברצלונה: "לאו מסי הפצוע ייעדר שלושה שבועות"

בקטלוניה דווח שהכוכב יחמיץ את הגומלין מול פ.ס.ז', מסצ'ראנו ייעדר 4-6 שבועות. אנצ'לוטי: "הגול השני שלהם מתנה מהשופט"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
מובטח גומלין מעניין, גם בלעדיו. מסי כובש מול פ.ס.ז'/AP

דרמה גדולה הייתה הערב (שלישי) ברבע גמר ליגת האלופות. פריס סן ז'רמן וברצלונה נפרדו ב-2:2 במשחק סוער, ממנו אפשר לספר אינספור סיפורים, כולל כמובן השער של זלאטן איברהימוביץ' (בנבדל) מול האקסית, הפנדל של צ'אבי בדקה ה-89 והשוויון המדהים של בלס מטוידי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

למרות זאת, נראה שהנושא עליו כולם ידברו בימים הקרובים הוא ליאונל מסי. הגאון הארגנטינאי, כהרגלו, כבש בדקה ה-38 שער נאה מבישול מבריק של דני אלבס, אולם חלפו דקות ספורות והוא נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף במחצית.

מיד בתום המשחק דווח בספרד כי מסי לא ישחק בגומלין מול פ.ס.ז', שייערך בקטאלוניה ביום רביעי הבא, ומעבר לכך, נראה כי הוא צפוי להיעדרות של לא פחות משלושה שבועות, בהחלט מכה רצינית עבור ברצלונה. הכוכב של בארסה יעבור מחר MRI ובדיקה נוספת ולאחריה תיקבע סופית תקופת ההחלמה.

בנוסף, ב"אס" דווח שחאבייר מסצ'ראנו, שממילא הוצהב ולא יוכל ליטול חלק במשחק הגומלין, נפצע וייעדר בין ארבעה לשישה שבועות בגלל פגיעה ברצועות ברך ימין.

ג'ורדי רואורה, עוזר המאמן שקיבל היום לראשונה את המאמן טיטו וילאנובה: "2:2 בחוץ זו תמיד תוצאה טובה, אבל זה היה יכול להיות טוב יותר ואם מוסיפים את הפציעות, שילמנו מחיר כבד הערב. בגול הראשון איברהימוביץ' היה בנבדל של מטר. שיחקנו טוב מאוד מול קבוצה שיש לה הרבה כישרון, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים. התוצאה היא טובה אבל אני חושב שאם היינו מנצחים זה היה עוזר לנו יותר, ומעניק לנו יתרון גדול, אבל ככה זה בכדורגל". ססק פברגאס היה מאוכזב בסיום: "היה משחק טוב, הבקענו בדקה ה-90 כך שציפינו לניצחון, אבל זה לא קרה. לא הצלחנו להגן על היתרון וזה חבל".

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
ערב לא קל. וילאנואבה/רויטרס

מאמן פ.ס.ז' קרלו אנצ'לוטי החמיא לאופי של שחקניו, שידעו להשוות בתוספת הזמן, אך סבר שהיה אפשר לצאת מהמפגש עם תוצאה יותר טובה מבחינת קבוצתו. "הגול הראשון של מסי היה מתנה שנתנו לברצלונה, והגול השני שהם כבשו היה מתנה מהשופט", אמר המאמן, שלא התייחס לגול שאיברהימוביץ' כבש מנבדל. "לא הגיע לנו לספוג פנדל. עם מעט יותר אומץ יכולנו לנצח, התוצאה רעה עבורנו, לא משנה לנו אם מסי ישחק או לא ישחק בגומלין, נצטרך בכל מקרה להבקיע לפחות שני שערים בקאמפ נואו".

דייויד בקהאם, שפתח במפתיע בהרכב, ובמחצית הראשונה רשם את מרחק הריצה הכי גדול מבין כל 22 השחקנים על המגרש, אמר בסיום: "התיקו זו תוצאה ראויה לשתי הקבוצות. הייתי שמח לפתוח במשחק. המנג'ר תמיד נתן לי הרבה ביטחון ואני מרגיש שמח להיות חלק מהלילות האלה. הם מיוחדים מאוד. אנצ'לוטי החמיא לבקהאם בסיום: "המטרה היא שבגומלין בקהאם ישחק יותר דקות, הוא שיחק בהתחלה מצוין ויצר הרבה הזדמנויות".

"היו לנו הזדמנויות טובות במחצית הראשונה ואם לא היינו מחמיצים אותן כנראה היה מדובר בסיפור אחר לגמרי. כמובן שעם ה-2:2 המצב שלנו טוב יותר מאשר ב-2:1, ואין סיבה שלא נשיג תוצאה טובה בקמפ נואו".

בלס מטוידי, שכבש את שער השוויון בדקה ה-94 וייעדר מהגומלין, היה מאושר בסיום ואמר: "אנחנו שמחים ממה שעשינו מול הקבוצה הטובה בעולם. הראינו שפריס יכולה להיות נהדרת. יש לנו קרב גומלין קשה. נעשה את המיטב, אבל אנחנו שמחים מהמשחק הזה".

זלאטן איברהימוביץ', שכבש את השער הראשון של פריס מעמדת נבדל: "שיחקנו פנטסטי. היינו חסרי מזל לסבול את הגול הראשון, בטח אחרי שתקפנו הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאונל מסי, ברצלונה, עם דייויד בקהאם, פריס סן ז'רמן. GettyImages
חבל שהם לא יתראו בגומלין. מסי ובקהאם/GettyImages

סטטיסטיקה ונתונים

אחוזי שליטה בכדור
פ.ס.ז' 32
ברצלונה 68

איומים לשער
פ.ס.ז' 14
ברצלונה 15

איומים למסגרת
פ.ס.ז' 5
ברצלונה 5

קורות
פ.ס.ז' 2
ברצלונה 0

נבדלים
פ.ס.ז' 5 (ואחד שלא נספר)
ברצלונה 1

עבירות
פ.ס.ז' 13
ברצלונה 13

צ'אבי שחקן ברצלונה חוגג שער מול פ.ס.ז'. GettyImages
צ'אבי מסדר את הג'ל/GettyImages
ג'רארד פיקה ושחקני ברצלונה חוגגים שער מול פ.ס.ז'. GettyImages
השמחה של פיקה היתה מוקדמות/GettyImages
בלס מטוידי חוגג שער מול ברצלונה. GettyImages
בלס מטוידי צחק אחרון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully