וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "חד משמעית, התוצאה טובה לנו מאוד"

הצהובים לא התאכזבו מהתיקו המאופס מול מכבי חיפה, ששמר על הפער בצמרת. קרלוס גרסיה: "עד עכשיו, אנחנו הכי טובים"

one

משחק העונה כבר מאחורינו ולאחר התיקו 0:0 בו סיימו, במכבי תל אביב ממשיכים בספירה לאחור עד לזכייה בתואר האליפות. אמש (שבת), הקבוצה עשתה צעד גדול מאוד לעבר המטרה הנכספת, לאחר שהתיקו שהשיגה מול הדולקת אחריה, מכבי חיפה, סייעה לה לשמור על פער של עשר נקודות בצמרת הטבלה.

"המתמטיקה כרגע מאוד פשוטה", אמר גורם במועדון, "אנחנו צריכים להשיג 14 נקודות בשמונת המשחקים שעוד נותרו כדי לזכות באליפות וזה עוד במצב בו מכבי חיפה מנצחת את כל המשחקים שלה עד סוף העונה. חד משמעית, התוצאה הזו טובה לנו מאוד כי שמרנו על פער הנקודות בראש הטבלה. מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד ומגיע לה כל הכבוד. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, היינו חסרים קצת בגרות במשחק, אבל בסך הכול אנחנו בהחלט מרוצים".

גונסאלו גרסיה ראדה פריצה מכבי תל אביב עם דקל קינן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המתמטיקה פשוטה. גונסאלו ופריצה נפרדים מקינן כידידים/ברני ארדוב

הצהובים שמטו נקודות לראשונה אחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים, אולם אין להם הרבה זמן התאוששות שכן כבר ביום רביעי מצפה לשחקנים של אוסקר גרסיה משחק חוץ קשה מאוד מול האלופה המכהנת עירוני קרית שמונה ושלושה ימים לאחר מכן הם ישחקו בדרבי מול הפועל. הקשר מהראן ראדי, שסובל מפציעה באזור הברך ולא נטל חלק בשני האימונים האחרונים לקראת המשחק, ערך אמש מבחן כשירות במהלך החימום ובסופו הוחלט שהוא לא ישחק ומשה לוגסי נכנס ממש ברגע האחרון להרכב. בשלב זה עדיין לא ברור אם ראדי יהיה כשיר לקרית שמונה וייתכן שבקבוצה יעדיפו לתת לו לנוח לקראת הדרבי.

"אני לא מרוצה מהנקודה, כי לא ניצחנו את המשחק", אמר הבלם קרלוס גרסיה, ששוב הציג משחק טוב מאוד במרכז ההגנה, "אבל אני כן שמח שאחרי שני משחקים בפלייאוף הפער נשאר זהה. אני חושב שהיינו צריכים להיות יותר רגועים כשהכדור היה אצלנו, איבדנו כמה כדורים במסירה הראשונה או השנייה, אבל צריך לזכור שזו הייתה הזדמנות טובה לחיפה לנצח ולהוריד את הפער בשלוש נקודות והגבנו טוב כשהם תקפו. מנגד היו לנו שלוש או ארבע הזדמנויות טובות להבקיע ולא עשינו זאת. התכוננו למשחק הזה כדי לנצח ולכן אני לא שמח מהתיקו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יניב קטן שחקן מכבי חיפה (ימין) מול קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין לא גמור מבחינתם. קרלוס מול קטן/ברני ארדוב

הבלם נשאל על חוסר השקט שנראה במשחק של קבוצתו ואמר: "אני לא חושב שהיינו עצבניים, אבל צריך לזכור שאם יש קבוצה שהיה לה מה להפסיד במשחק הזה, זה אנחנו. חיפה הגיעה לכאן בפיגור של עשר נקודות והם ידעו שהם חייבים לנצח ושאין להם מה להפסיד. איבדנו כמה כדורים, אבל זה לא בגלל עצבים או חוסר שקט".

גרסיה נשאל האם התיקו הזה משקף את העובדה ששתי הקבוצות שוות ברמתן והשיב: "אני חושב שאלה שתי קבוצות טובות, קבוצות גדולות. אנחנו ניצחנו במשחק הראשון העונה ואז הפסדנו בקרית אליעזר בדקות האחרונות והפעם היה תיקו, כך שאני חושב שהקבוצות פחות או יותר זהות ושוות. ההבדל בינינו הוא שהתחלנו טוב יותר את העונה מאשר חיפה. המספרים כרגע מראים שעד לרגע הזה אנחנו הקבוצה הטובה ביותר העונה וכל אחד יכול לבחור איזו קבוצה הוא מעדיף או חושב שטובה יותר, אבל אם אנחנו בעמדה הזו, עם הפרש גדול של נקודות, זה כי נכון לעכשיו אנחנו הקבוצה הכי טובה ולא בהפרש קטן. עשר נקודות זה הפרש גדול, לא ? מכבי חיפה זו קבוצה טובה, אני מכבד אותם מאוד ויש להם שחקנים טובים מאוד. אחרי המשחקים הראשונים, הם בהחלט משחקים טוב".

לשאלה האם קבוצתו עשתה צעד גדול לאליפות אחרי התיקו הזה ענה קרלוס בצורה נחרצת: "ממש לא. המצב זהה למה שהיה לפני המשחק. לדעתי הצעד הראשון לאיבוד האליפות יהיה לחשוב שכבר זכינו בתואר. בשבילי זה יהיה לא לכבד את הקבוצות האחרות אם נחשוב שכבר זכינו באליפות. מהיום שהתחלתי לשחק כדורגל לימדו אותי לתת כבוד ליריבות. ברור שזה פער טוב עבורנו, אנחנו מודעים לזה ואם נשמור על הרמה שלנו, יהיה קשה להדביק אותנו, אבל עד שזה לא נסגר באופן מעשי, נצטרך לחשוב רק על איך לנצח את המשחק הבא. כך עשינו כל העונה וככה נמשיך גם עכשיו".

הבלם הספרדי נשאל האם שני ניצחונות מול קרית שמונה ובדרבי יבטיחו אליפות: "לא. כבר ראיתי מקרים בכדורגל. אתם בטח זוכרים את גמר ליגת האלופות בו מילאן הובילה 0:3 במחצית נגד ליברפול ? כולם היו בטוחים שמילאן אלופה. בפלייאוף כל המשחקים קשים מאוד ואם נרגיע את הרעב שלנו לניצחונות נתחיל להפסיד ואסור שזה יקרה. יש עדיין משחקים קשים, גם לנו וגם למכבי חיפה. אנחנו חושבים רק על לנצח את המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully