וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "לא אכפת לי איך נזכה באליפות"

פרגי לא להוט להבטיח את התואר בסנדרלנד, מסביר איך התגבר על הטראומה ומגן על פרדיננד: "הביקורת תחלוף במהירות"

עם פער של 15 נקודות על מנצ'סטר סיטי בראשות הטבלה ותשעה מחזורים בלבד לסיום הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד מגיעה היום (שבת) לסנדרלנד (15:45, ספורט 1) בעמדה נוחה במיוחד, אבל עם לא מעט רצון להמשיך ולהגדיל את הפער לפני הגומלין ברבע גמר הגביע האנגלי מול צ'לסי ביום שני, והדרבי הממשמש ובא בעוד תשעה ימים.

אלכס פרגוסון דווקא לא נשמע להוט להבטיח את האליפות במחזורים הקרובים ואמר לקראת המשחק: "לא אכפת לי איך נזכה באליפות. זה יכול להיות עם שער דרדל'ה שיפגע בגב של שחקן יריב ויחדור פנימה בדקה האחרונה של המשחק האחרון של העונה. זה לא משנה אפילו קצת. העניין פה הוא לזכות באליפות".

ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מאמנו אלכס פרגוסון. Lars Baron, GettyImages
"הקריירה הבינלאומית שלו הוטלה בספק בכל מקרה". פרגוסון/GettyImages, Lars Baron

על החזרה לאצטדיון האור לראשונה מאז מחזור סיום העונה הטראומתי אשתקד אמר פרגי: "קשה להתמודד עם אירועים כאלה. במשך 20 שניות חשבנו שזכינו בתואר ואז הוא נלקח מאיתנו. אבל העונה התעשתנו והסתערנו מחדש על הליגה. רמת הריכוז, המחויבות והקבוצתיות של השחקנים הייתה פנטסטית. מהבחינה הזאת השבנו לסיטי בדרך היחידה שאנחנו יכולים".

על הסערה סביב ריו פרדיננד שסירב לזימון לנבחרת אנגליה אמר סר אלכס: "אם תהיה עליו ביקורת אני לא חושב שזה ישפיע עליו. בחברה המודרנית לאנשים תמיד יש תלונות נגד מי שהם לא מרוצים ממנו ברגע נתון. זה יעבור במהירות. רוב האוהדים מבינים שהקריירה הבינלאומית של ריו הוטלה בספק בכל מקרה, כי הוא לא זומן למשחקים האחרונים של אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully