וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה נגד ריו פרדיננד: "הפרשה הזאת מסריחה"

הבלם סירב לזימון לנבחרת ונסע לפרשן בדוחא, האוהדים שרקו לו בוז וקיללו, סטיבן ג'רארד הצדיק אותם: "זאת זכותם המלאה"

ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מי מסרב לנבחרת? פרדיננד/רויטרס

אנגליה ממשיכה לתקוף את ריו פרדיננד, בלם מנצ'סטר יונייטד, שסירב להצטרף לסגל נבחרת אנגליה. כזכור, מאמן הנבחרת רוי הודג'סון ביקש להחזיר את פרדיננד לסגל האנגלי לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול סן מרינו ומונטנגרו. פרדיננד, 34, שכבר נופה בעבר מהסגל, טען שהוא לא יכול לשחק בגלל שהוא פצוע, על אף שאנגליה חסרה את שני הבלמים פיל ג'גיילקה וגארי קייהיל.

במקביל, פרדיננד טס לחצי השני של העולם, לדוחא, שם שימש כפרשן אל ג'זירה תמורת סכום נאה. הצמד כריס סמולינג וג'ולן לסקוט צפויים לשחק מול מונטנגרו ביום שלישי. אוהדי אנגליה, שלא אהבו את ההחלטה של פרדיננד, שרקו לו בוז במהלך הניצחון 0:8 על סן מרינו והקניטו אותו, וקשר הנבחרת סטיבן ג'רארד הצדיק אותם.

"האוהדים הביעו את התסכול שלהם על כך שריו לא נמצא כאן", אמר סטיבי ג'י על שחקן יונייטד, "הם זכאים להביע את דעתם. הם שילמו הרבה כסף כדי לנסוע איתנו. כולנו רצינו לראות את ריו איתנו בשנ המשחקים החשובים האלה, אבל הוא קיבל החלטה, ונצטרך לכבד אותה".

מי שהיה קצת פחות עדין עם פרדיננד היה הפרשן וכוכב העבר איאן רייט. "לנסוע לקטאר, ולפרשן את החברים שלו, אלה שהוא לא רצה לשחק איתם בגלל לוח הזמנים שלו, הכל מריח לא טוב. למעשה, זה מסריח", אמר רייט, "בין אם זה אלכס פרגוסון, שדורש שהוא יישאר צמוד לתוכנית האימונים שלו, לבין נבחרת אנגליה, שלא יודעת על זה כלום, הכל מרגיז אותי מאוד".

יש לציין כי בנוסף לכל, פרדיננד ביקר אתמול את הודג'סון ואת הנבחרת. "הסגל לא מספיק טוב. אנחנו צריכים להסתכל היטב על עצמנו אם זה בנוגע לנושא המנטלי או שאנחנו לא מספיק טובים", אמר פרדיננד. על עצמו אמר: "התקופה הכי מהנה שלי הייתה תחת גלן הודל וטרי ונבלס. בתקופה הזו שיחקנו את הכדורגל הכי שוטף ב-15-20 שנה האחרונות". הודג'סון הגיב על הדברים ואמר: "שמעתי על כך, אני לא חירש. אין לי מה להגיב על כך".

ווין רוני נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
רוני חוגג, סן מרינו עצבנית/רויטרס

אגב, לא רק אוהדי אנגליה הביעו מחאה במשחק מול סן מרינו, גם המארחים עצמם זעמו. חשבון הטוויטר של ההתאחדות של סן מרינו, הנבחרת המדורגת 207 בדירוג פיפ"א, הביע את זעמו על השידור בטלוויזיה הבריטית, כשהפרשנים לגלגו על היכולת של הנבחרת הקטנה והמובסת, וטענו שאולי אסור להם לשחק במסגרות בינלאומיות.

"תעשו כבר משהו עם השחצנות שלכם, די עם הבורות וגסות הרוח", נכתב בטוויטר של התאחדות סן מרינו, בארבעה ציוצים שונים, "תפסיקו להתנשא עלינו, תתביישו לכם, זה חוסר כבוד, זו פשוט בושה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully