וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את סנדרלנד

בעיטה של ואן פרסי פגעה בבראמבל, ויונייטד שמרה על יתרון 15 מסיטי, שהביסה 0:4 את ניוקאסל. צ'לסי הפסידה בסאות'המפטון

ספורט 2

הפרמיירליג מתקרבת לקראת הכרעה ובשבת עשתה המוליכה מנצ'סטר יונייטד צעד נוסף לעבר האליפות, עם 0:1 במגרשה של סנדרלנד. יונייטד הפכה בכך לקבוצה הראשונה בליגה האנגלית הבכירה עם 25 ניצחונות ב-30 המחזורים הראשונים של העונה. הפער בפסגה עומד כעת על 15 נקודות, לאחר שמנצ'סטר סיטי הביסה בביתה את ניוקאסל 0:4.

צ'לסי ויוסי בניון יצאו לסאות'המפטון וחזרו מדרום אנגליה עם הפסד 2:1 שמוריד אותם למקום הרביעי בטבלה. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-76 בשורות הבלוז. טוטנהאם הרחיקה עד לווילס למשחק מול איתי שכטר וסוונסי. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-79, כשקבוצתו פיגרה 2:1, אולם הוא וחבריו לא הצליחו לחלץ נקודה מהתרנגולים שניצחו ועלו למקום השלישי. החמישית בטבלה ארסנל רשמה ניצחון ביתי 1:4 על רדינג, והיא רחוקה ארבע נקודות מטוטנהאם.

רובין ואן פרסי מנצ'סטר יונייטד כובש מול סנדרלנד. רויטרס
פגע בדרך בבראמבל. רובין ואן פרסי רואה את הבעיטה שלו חודרת פנימה/רויטרס

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים יגיעו בראש נקי למשחק הגומלין ברבע גמר הגביע מול צ'לסי ביום שני וגם לדרבי נגד מנצ'סטר סיטי בשבוע הבא. מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון שביעי ברציפות, נותרה ללא הפסד מול סנדרלנד מאז מרץ 2007 ועשתה עוד צעד משמעותי לעבר האליפות, כשיתרונה מהיריבה העירונית עומד כעת על 18 נקודות. שער הניצחון בדקה ה-27 נזקף לחובתו של טיטוס בראמבל המקומי, שהסיט עם ברכו בעיטה של רובין ואן פרסי אל הרשת. אלכס פרגוסון ניצל את ההזדמנות וערך רוטציה בהרכב, ולמרות זאת שחקניו רשמו משחק שישי ללא ספיגה. האליפות כבר מונחת בכיס.

אלכס פרגוסון חשב כמובן על הגומלין מול צ'לסי בגביע ביום שני, ולכן העניק מנוחה לווין רוני, פטריס אברה וריו פרדיננד. הרביעייה הקדמית כוללת את אנטוניו ולנסיה, אשלי יאנג, שינג'י קגאווה ורובין ואן פרסי. ההולנדי דאג לסדר יתרון בדקה ה-27, כשהיתל בפיל ברדסלי, שד אדום לשעבר, ובעט כדור מזווית אלכסונית שפגע בברך של טיטוס בראמבל ונעצר ברשת. השער נרשם לחובת בלם סנדרלנד, כך שרצף שבעת המשחקים ללא שער של ואן פרסי לא נקטע. חמש דקות לאחר מכן רפאל הוחלף בגלל פציעה, כשבמקומו נכנס ג'וני אוואנס.

המחצית השנייה התאפיינה בקצב איטי יותר, כשסנדרלנד שלטה אך לא ממש סיכנה את השער. בדקה ה-76 ברדסלי היה חייב לקבל כרטיס אדום לאחר פגיעה ברוטאלית בברכו של אלכסנדר בוטנר, אבל השופט הסתפק בצהוב. בתוספת הזמן יכול היה ואן פרסי לשבור את הבצורת, אבל נעצר אצל סימון מיניולה אחרי מתפרצת של יאנג.

צפו בתקציר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שינג'י קגאווה שחקן מנצ'סטר יונייטד מעל ג'ון אושיי שחקן סנדרלנד. רויטרס
האקסים של יונייטד לא ממש הפריעו. ג'ון אושיי מול שינג'י קגאווה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:4

רוברטו מאנצ'יני הודה שהאליפות אבודה, אבל הסיטיזנס רוצים לפחות לסיים בין שלוש הראשונות ולהגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות, והערב הם עשו עוד צעד בכיוון עם ניצחון ביתי על ניוקאסל. סיטי לא הפסידה למגפאייז מאז ספטמבר 2005, וההיסטוריה לא השתנתה גם הערב. הסיטיזנס עלו ל-0:1 בדקה ה-41 כשקרלוס טבס נע מצוין פנימה לתוך רחבת האורחים ודחק פנימה כדור של גאל קלישי. בתוספת הזמן סיטי הכפילה את היתרון, בזכות בעיטה חדה מזווית קשה של דויד סילבה, וירדה למחצית ביתרון 0:2.

סיטי המשיכה ללחוץ גם במחצית השנייה ובדקה ה-56 עלתה ל-0:3 כשמילנר בעט בחוזקה מחוץ לרחבה ו-וינסנט קומפני הסיט פנימה בעזרת העקב. בדקה ה-70 זה כבר 0:4 למארחת, כשחילופי מסירות בין דויד סילבה ליא יא טורה הסתיימו בבעיטה מצוינת של האחרון.

סיטי חזרה לנצח אחרי שנעצרה במחזור הקודם עם הפסד לאברטון שקטע רצף של ארבעה ניצחונות בכל המסגרות. עתה מצפה לה דרבי בליגה ועוד משחק בחצי גמר הגביע. ניוקאסל תקועה בתחתית ועדיין לא הבטיחה עוד עונה בליגה, ועתה היא6 חייבת להתאושש מהתבוסה לקראת רבע גמר הליגה האירופית, שם תשחק בחמישי בפורטוגל מול בנפיקה.

הקדושים לא מפחדים מאף קבוצה, ואחרי שפירקו את ליברפול במחזור הקודם הקורבן הפעם הייתה צ'לסי, שנכנעה למארחת אשר נלחמת על חייה בליגה. הבלוז בתקופה לא רעה אבל ההפסד הוריד אותם למקום הרביעי בטבלה, בעיתוי קצת בעייתי לפני מנצ'סטר יונייטד בגביע ורבע גמר הליגה האירופית.

חלוץ מנצ'סטר סיטי קרלוס טבס (מרכז) כובש מול ניוקאסל. רויטרס
סיטי נראית טוב לפני הדרבי. טבס דוחק/רויטרס

סאות'המפטון - צ'לסי 1:2

הפתיחה הייתה של המארחת, ששטפה את המגרש, ובאה על שכרה בדקה ה-23 כשחילופי מסירות בין לוק שואו לריקי לאמברט הסתיימו בפס לג'יי רודריגז שגלגל ממרכז הרחבה פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-32 הגיע השוויון של האורחים מלונדון. ג'ון טרי נותר לא מכוסה במהלך כדור הקרן שהגביה ברנילסב איבנוביץ', ונגח בעוצמה פנימה כדי לקבוע 1:1. הבלוז לא הספיקו לחגוג יותר מדי כי הסיינטס החזירו לעצמם את היתרון בשער יפהפה כבר בדקה ה-35. ריקי לאמברט סובב באמנות כדור חופשי לחיבורים של פטר צ'ך וקבע 1:2.

במחצית השנייה צ'לסי חיפשה את השוויון אך סאות'המפטון עמדה בלחץ, והתגוננה היטב. בדקה ה-76 יוסי בניון נכנס במקומו של אוסקר בתקווה לחולל שינוי כלשהו אבל זה לא עזר לכחולים, שהפסידו לסאות'המפטון לראשונה מאז ה-1 בינואר 2002. סוטון אספה שלוש נקודות חשובות והיא ארבע נקודות מעל הקו האדום.

צפו בתקציר

שחקן סאות'המפטון ריקי לאמברט כובש בכדור חופשי. רויטרס
ריקי לאמברט מסובב את הכדור לשער ומרחיק את סוטון מהקו האדום/רויטרס

סוונסי - טוטנהאם 2:1

אחרי שני הבישולים במדי הנבחרת מול צפון אירלנד, איתי שכטר זכה לדקות משחק במדי סוונסי כשנכנס בדקה ה-79, אולם קבוצתו ספגה הפסד 11 העונה ושלישי רצוף, והיא תסיים את העונה במרכז הטבלה. טוטנהאם קטעה את רצף שלושת ההפסדים והיא חזק בתמונת המאבק על המקום השלישי שמוליך לליגת האלופות.

פתיחה מצוינת לתרנגולים העלתה אותם ליתרון מוקדם בדקה ה-8 כשיאן ורטונגן עשה את כל הדרך ממרכז הגנת טוטנהאם כדי להשלים מסירה של גארת' בייל ולקבוע מקרוב 0:1. טוטנהאם, שלא ניצחה את סוונסי בחוץ מאז 1946, הכפילה את יתרונה בדקה ה-21 כשהפעם ורטונגן הוא זה שמבשל לבייל, שבעט עם הפאלש לחיבורים והעלה את האורחים ל-0:2.

הקצב נחלש במחצית השנייה אבל שער מצמק של מיקו בדקה ה-71 צימק ל-2:1 והעיר את שתי הקבוצות, לאחר שהתרומם גבוה לכדור קרן ונגח פנימה. סוונסי ניסה לחלץ נקודה, אולם טוטנהאם התגוננה היטב ושמרה על שלוש הנקודות שהקפיצו אותה למקום השלישי בפרימיירליג על חשבון צ'לסי.

שחקן טוטנהאם יאן ורטונגן (שני משמאל. רויטרס
ורטונגן והחברים מטוטנהאם חוגגים ומסתכלים על צ'לסי מלמעלה/רויטרס

ארסנל - רדינג 1:4

התותחנים רשמו ניצחון חשוב בקרב על המקום השלישי בטבלה, ועלו ליתרון בדקה ה-11 משער של ג'רבינו. למרות שליטה מקומית במגרש, התוצאה נשמרה עד למחצית. פתיחת המחצית השנייה הייתה מצוינת עבור המארחת שעלתה ל-0:2
משער של סאנטי קאסורלה בדקה ה-48, לאחר שבעט כדור מדויק לפינה אחרי מסירה של ג'רבינו. בדקה ה-67 התותחנים חגגו יחד עם אוליבייה ג'ירו שכבש את שערו הראשון בליגה בשנת 2013, כשכדור שטוח שלו קבע 0:3. דקה אחר כך רדינג צימקה ל-3:1 כשהאל רובסון-קאנו נגח מצוין כדור שמסר ג'ובי מקאנוף. את תוצאת המשחק קבע מייקל ארטטה בדקה ה-77, כשכבש מהנקודה הלבנה.

צפו בתקציר

תוצאות נוספות:

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 1:3
וויגאן - נוריץ' 0:1
אברטון - סטוק סיטי 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully