וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "אולי רק בקיץ נבין מה אנחנו עושים עכשיו"

ההיט באופוריה מרצף הניצחונות. וויד השתעשע בראיון עם לברון, כוכבים ממשיכים לזרום למיאמי, ורק ספולסטרה מנסה להרגיע

כבר כל כך התרגלנו לקום בבוקר ולשמוע על ניצחון נוסף של מיאמי, עד שזה כמעט נשמע הגיוני שרצף הניצחונות של ההיט עומד על 26, אבל אל תתבלבלו - כל ניצחון בשלב הזה, אפילו 77:109 קליל על שארלוט - הוא צעד משמעותי לעבר שבירת אחד השיאים הכי מיתולוגיים בהיסטוריה של הליגה הטובה בעולם - רצף 33 הניצחונות של הלייקרס האגדית של ג'רי ווסט ו-ווילט צ'מברליין ב-1972.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. Marc Serota, GettyImages
רחוק שבועיים מההיסטוריה. לברון/GettyImages, Marc Serota

האתגר הבא של האלופה יהיה בלילה שבין שני לשלישי אצל השכנה אורלנדו, ולאחר מכן יחכו לה שלושה משחקים חוץ נוספים בהפרש של יומיים זה מזה - בשיקגו, בניו אורלינס ובסן אנטוניו. אם ישרדו גם את הקרב מול מוליכת המערב ינסו לברון ג'יימס ושות' להאריך את הרצף בבית מול הניקס, ואחרי מנוחה של שלושה ימים ייצאו לשארלוט ולמחרת ישובו לפלורידה למשחק מול פילדלפיה בו יוכלו להשוות את השיא, אותו יוכלו לנפץ בבית נגד מילווקי ב-9 באפריל. לאחר מכן יישארו להם חמישה משחקים בלבד לפני פתיחת הפלייאוף.

הלילה עברו על אוהדי ההיט דקות ספורות בלבד של חרדה, כשהקבוצה הגרועה בליגה בנתה יתרון דו ספרתי מוקדם, לפני שהצגה של לברון ג'יימס הראתה את הבדלי הרמות. ה-MVP סיים עוד משחק חלומי עם 32 נקודות (11 מ-14 מהשדה, 10 מ-11 מהקו), 10 אסיסטים, 8 ריבאונדים, 3 חסימות ו-3 חטיפות ב-34 דקות בלבד, ומאז שהגיע למיאמי הוא כבר עומד על מאזן של 6:22 ללא דווין וויד, שזכה למנוחה בגלל כאבים קלים בברך, שלא צפויים להשבית אותו למשחקים נוספים.

דווין וויד על הספסל של מיאמי היט. AP
לברון במאזן 6:22 בלעדיו. וויד/AP

בסיום השתעשע וויד בתפקיד שדר הקווים של רשת FOX וערך ראיון נוקב עם לברון בו שאל אותו: "מה זה אומר על הקבוצה הזו כשהיא משחקת בלי סופרסטאר ושאר השחקנים מתעלים?", וקינג ג'יימס השיב: "בכל פעם שקבוצה חסרה סופרסטאר, בחור שנמצא בדרך להיכל התהילה, האחרים חייבים לפצות על זה". כריס בוש, שניסה להפריע לראיון לפני שגורש על ידי פלאש במבט מאיים, התייחס ברצינות לסיכויים שהשיא יישבר: "אני חושב שכרגע אנחנו לא יכולים ממש להעריך את מה שקורה בגלל שאנחנו עובדים כל כך קשה. אולי בקיץ נבין".

צפו בדווין וויד מראיין את לברון ג'יימס

בחגיגה של ההיט השתתפו גם כוכבים רבים מענפי ספורט שונים שנכחו באיירליינס ארנה הלילה, כמו נובאק דג'וקוביץ', רורי מקלרוי ו-ולדימיר קליצ'נקו, אבל המאמן אריק ספולסטרה ניסה להרגיע את האופוריה ואמר לתקשורת: "אנחנו עדיין לא חושבים על השיא. לא השתנינו בשבועות האחרונים, ואני יודע שהדברים האלה קצת משעממים אתכם הכתבים, אבל זו העבודה שלכם, ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

נובאק דג'וקוביץ' במשחק של מיאמי היט. AP
סיים את העבודה בטורניר מיאמי וקפץ לראות את ההיט. דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully