וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסט: "למיאמי יש סיכוי מצוין לשבור את הרצף שלנו"

אגדת העבר של הלייקרס לא חושש משבירת שיא הניצחונות: "אני שמח בשביל לברון, לא רואה מי יעצור אותם חוץ מסן אנטוניו"

כמעט חודשיים עברו מאז ההפסד האחרון של מיאמי, בראשון בפברואר באינדיאנה, ומאז האלופה סופרת 24 ניצחונות רצופים. הלהקה הדורסנית של לברון ג'יימס רחוקה תשעה ניצחונות מהשיא האלמותי של הלייקרס שניצחו 33 משחקים ברצף ב-1972, ומי שהתייחס לאפשרות שההיט ייכנסו לדפי ההיסטוריה על חשבונו הוא ג'רי ווסט, שרשם 25.8 נקודות ו-9.7 אסיסטים למשחק באותה עונה, שהסתיימה באליפות היחידה בקריירה של מיסטר קלאץ'.

"אני חושב שיש להם סיכוי מצוין לשבור את השיא", אמר ווסט, שמייעץ כיום לגולדן סטייט. "כמובן שזה לא מפריע לי, אני חושב שזה נהדר בשביל הליגה. אני מתרגש בשביל חברי פט ריילי, שיכול לעשות משהו מיוחד. אני שמח גם בשביל לברון, שהוא שחקן מדהים שהשתפר גם כשחקן וגם כאדם אחרי כל הדברים השליליים שנאמרו עליו".

ג'רי ווסט עם פט ריילי. GettyImages
מתרגש בשביל חברו. ווסט עם ריילי/GettyImages

"אני חושב שיש להם קבוצה אמיתית", הוסיף ווסט, שהלייקרס שלו ניצחו 24 משחקים מתוך הרצף בפער של מעל 10 נקודות, ורק אחד בפחות מ-4. "כל כך הרבה מהשיווק של ה-NBA מבוסס על כוכבים, יש כל כך הרבה אתלטים מרשימים ושחקנים מלהיבים, ואני חושב שהגיע הזמן שנדבר על קבוצתיות. כשמסתכלים על הצמרת השנה, יש שם את דנבר, ממפיס, סן אנטוניו, וכמובן ההיט".

על האתגרים שמחכים להיט, שמנצחים במהלך הרצף בפער של 10.9 נקודות למשחק לעומת 16 של הלייקרס דאז, אמר ווסט: "הרצף עשוי לא להסתיים, וזה מה שכל כך מדהים בו. כשמסתכלים על הלו"ז שלהם רואים רק קבוצה גדולה אחת בדרכם, הספרס ב-31 במרץ, בטוח אם טוני פארקר יחזור עד אז. אבל אם הם לא ייעצרו שם, אין לדעת איפה הם ייעצרו".

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
"שחקן מדהים שהשתפר גם כשחקן וגם כאדם". לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully