וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אחד הימים הביזאריים בחיי"

קהל עוין, קאמבק מופרע, אוהד מוזר, טריפל דאבל, סטטיסטיקה יוצאת דופן, ומבט קטלני ליציע. לברון ג'יימס מסכם ערב של MVP

לברון ג'יימס, מיאמי היט. Jason Miller, GettyImages
מי יעצור אותם? מיאמי/GettyImages, Jason Miller

אז מה עבר הלילה על לברון ג'יימס? חזרה לקבוצתו הראשונה ב-NBA קליבלנד, ניצחון 24 ברציפות למיאמי ושיפור הרצף השני באורכו בהיסטוריה של הליגה, קאמבק מדהים מ-27 הפרש, טריפל דאבל מרשים, רבע רביעי דומיננטי, אוהד מוזר שפרץ למגרש ורץ לעברו, והכל תוך 48 דקות סוערות.

"זה היה אחד הימים הביזאריים והמיוחדים בחיי", אמר בסיום לברון, "זה כנראה גם אחד הקאמבקים הכי מפוארים שראיתי בחיי". ואכן, רק 5 פעמים מתוך 2,018 משחקים ב-15 העונות האחרונות, קבוצת NBA הצליחה לחזור מפיגור 27 הפרש ברבע השלישי. בנוסף, לברון קלע ברבע האחרון 14 נקודות, חילק אסיסטים לעוד 8 נקודות, ואחראי ל-22 מתוך 30 הנקודות של קבוצתו - התרומה הכי דומיננטית העונה של שחקן ברבע הרביעי.

אוהד קליבלנד רץ לעבר לברון ג'יימס, שחקן מיאמי. AP
לא כולם בקליבלנד שונאים אותו. ג'יימס והאוהד/AP

לברון סיפר ש"לא חשבתי על הרצף", והסביר מדוע. מיאמי הייתה במסע בדרכים שאותו כינתה "מסע האיחוד", מאחר שההיט שיחקו נגד טורונטו של כריס בוש, נגד בוסטון של ריי אלן, נגד מילווקי שבה גדל דווין וויד, ועכשיו קליבלנד. "לא חשבתי על הרצף, רק לא רציתי להפסיד", אמר ג'יימס, "לא רציתי להיות היחיד בקבוצה שחוזר מהאיחוד שלו עם הפסד".

אבל מתברר שלא רק מיאמי הייתה ממוקדת ניצחון, גם קליבלנד ציפתה להפסד. "ידענו שזה עומד להגיע", אמר תריסטן תומפסון מהקאבס, "אלופים לא נכנעים, גם כשהם בפיגור 27, צריך לתת להם קרדיט". לברון מאשר את הדברים, וטוען ש"ידענו שיש מספיק זמן, אז לא נכנסו לפאניקה. פיגור 27 כשנותרו 18 דקות? זה נצח בכדורסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
"אלופים לא נכנעים, גם כשהם בפיגור 27". מיאמי/רויטרס

זו פעם שלישית העונה שמיאמי מנצחת את קליבלנד, אבל ההפרש המצטבר במשחקים האלה הוא 9 נקודות בלבד. למה? כי הקאבס משחקים במוטיבציה מיוחדת מול לברון וחבריו, וגם הלילה קהל נלהב של 20,562 אוהדים מילאו לחלוטין את האולם. אחד האוהדים גם פרץ למגרש, וניגש ללברון עם חולצה "מתגעגעים אליך, תחזור ב-2014". לברון סיפר ש"הוא רק אמר שהוא מתגעגע אליי, לא דאגתי".

אבל לברון בעיקר ספג שריקות בוז מאוהדיו לשעבר, והוא ידע להגיב. אחרי שקבר שלשה גדולה שהשוותה ל-77:77 והשלימה את הקאמבק, הוא הסתובב לעבר היציעים וסימן להם מי המלך. "ברגע שהוא הדליק ככה את הקהל, ידענו שזה עומד לקרות", אמר דווין וויד על המוטיבציה המיוחדת של לברון, "לא היה שום סיכוי שהוא יפסיד את המשחק הזה באולם הזה, לא הלילה".

דווין וויד, מיאמי היט, סי ג'יי מיילס, קליבלנד קאבלירס. AP
דווין וויד, מיאמי היט, סי ג'יי מיילס, קליבלנד קאבלירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully