וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגביר את השמועות: מוריניו יגיע לסטמפורד ברידג'

על רקע הדיווחים על חזרתו המתקרבת לצ'לסי, המיוחד ישוב לאיצטדיון החביב עליו ויצפה במשחק הידידות בין ברזיל לרוסיה

ז'וזה מוריניו מעולם לא נרתע ממהלכים פרובוקטיביים שיתפסו את הכותרות הראשיות, והערב (שני) מאמן ריאל מדריד מתכוון לחזור לסורו ולהגיע לצפות במשחק הידידות בין ברזיל לרוסיה (21:30, ספורט 1), שייערך בסטמפורד ברידג'. המיוחד ישוב ללונדון לראשונה מאז 2011 אז הדיח את צ'לסי מליגת האלופות כמאמן אינטר, אלא שהפעם הביקור אצל האקסית מכפיל ומשלש את כמות הדיווחים על שובו המתקרב לחיקו של רומן אברמוביץ'.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
יעמוד במוקד המשחק, מהיציע. מוריניו/GettyImages

שמו של מוריניו, שנראה בדרכו הבטוחה החוצה ממדריד, הוזכר כמועמד גם למנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן, מילאן ושלל קבוצות בכירות אחרות, אבל ההערכה באנגליה היא שהוא ישמור אמונים לבלוז, איתם קטף שישה תארים בין 2004 ל-2007, במיוחד אחרי הצהרתו אתמול בנוגע לעתידו, בה הכריז: "אני חושב גם על יעד חדש, ואולי אחזור למקום בו כבר הייתי".

מוריניו הבטיח לחזור בזמן לאימון של הבלאנקוס מחר בצהריים, אבל עוד קודם לכן הוא צפוי לקבלת פנים חמה בממלכה. אלן שירר כבר התייחס לשובו האפשרי לפרמיירליג ואמר ל-'סאן': "תאהבו אותו או תשנאו אותו, ואני אוהב אותו, ז'וזה מוסיף משהו לאופרת הסבון של הכדורגל האנגליה. אם הוא באמת מתכוון לחזור לסטמפורד ברידג', זו תהיה קריאת תיגר רצינית על הקבוצות של מנצ'סטר ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully